2005-06-25, 22:38
Medlem
Slingshots avatar
Tog dom bort strängen på dig också?
Citera
2005-06-26, 21:08
Medlem
ToastBoys avatar
Jag och en kompis till mig har funderat på att snitta bort förhuden "som en kul grejj" men efter att ägnat tid åt att läsa igenom tråden hära så tror jag nog att iaf jag avstår.

Inte minst för att det började rinna svart gegga från schlangen, uuh.
Citera
2005-06-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Tog dom bort strängen på dig också?

Kanske vore bäst om man såg till att få strängen bortkapad samtidigt, så slipper man komma tillbaka igen! Hörde dock att det gör ont eftersom de måste sticka in en nål just i strängen, så jag tänkte; varför inte bedöva hela snoppen först och sen sätta en i strängen så känner man ingenting.
Citera
2005-07-01, 20:53
Medlem
Detta är något som jag funderat på länge, men aldrig kommit för att fråga nån. Ska man kunna dra över hela förhuden över ollonet, när bör man opereras?
Citera
2005-07-01, 21:02
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToastBoy
Jag och en kompis till mig har funderat på att snitta bort förhuden "som en kul grejj" men efter att ägnat tid åt att läsa igenom tråden hära så tror jag nog att iaf jag avstår.

Inte minst för att det började rinna svart gegga från schlangen, uuh.
När allt har läkts så är det kalas, det är tex renligare.
Citera
2005-07-01, 21:06
Medlem
Som kvinna så skulle jag vilja säga att det är betydligt trevligare med en penis utan förhud än en med. Mycket sexigare att titta på också
Citera
2005-07-02, 22:34
Medlem
Har följt den här tråden en tid nu och vill supporta killen som opererat sig! Modigt!
Har själv liknande bekymmer men har uppnått den i sammanhanget avsevärda åldern 31 år och det känns som att tåget gått lite grand. Har man inte fått fingrarna ur arslet nu och gjort det så... Har man vid den här åldern inte satt på ngn. blir det en stor grej och det är lättast att låta bli att tänka på det, alt. stänga av - det kan man bli rätt bra på med lite övn. Som f.d.(?) kriminell har man ju stängt av känslomässigt även där, när man suttit i div. förhör t.ex., och vanans makt är stor faktiskt. Den kriminella karriären (?) skulle nog aldrig tagit sin början om det inte vore för att man varit tvungen att skaffa sig så pass mkt. deg för att kompensera annat (sic!)... Jaja, det är som det är. Skulle lätt ha riskerat ett par år på kåken för att slippa konfronteras med mitt problem, men jaa nu har ödet asssisterat och jag har, åtminstone för nu, slagit in på den smala vägen - vi får se hur det går. Ja, så är det. *ett par pilsner konsumerade ifall logiken och stringensen saknas el. är bristfällig...*
Citera
2005-07-03, 13:43
Medlem
Min själ frös och mina kulor skrumpnade ihop när jag läste i denna tråden. USCH! Jag hade liknande problem när jag var liten, men det löste sig naturligt, eller hyfsat naturligt. Det lossnade lite så att kanten kom fram och då fick jag massa äckliga infektioner med ordentliga flenskolonier och infektioner som gjorde satans ont. Fick ha koksalt n shit på. Gjorde ont som FAN! Sen fick jag bada den och sånt, sen ryckte jag en hel del i den och under ca ett års tid så lossnade det helt från kanten och nu är den normal, tror jag Det kunde vara rätt jävligt när en bit skinn lossnade från kanten, fett öm på kanten och blod och grejer. Inget jag gärna gör om.
Citera
2005-07-03, 15:42
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Dux:

Citat:
Som kvinna så skulle jag vilja säga att det är betydligt trevligare med en penis utan förhud än en med. Mycket sexigare att titta på också

Nämen fy! För mig som kille så skulle det vara som att titta på en kvinna som hade fått sina ögonlock bortskurna. *Brrr*
Skulle du tycka att det vore trevligt att få den där lilla skinnkåpan över klitoris bortskuren?
Citera
2005-07-05, 00:42
Medlem
Above_Rs avatar
Kan säga att nu efter Roskilde så känns den där hygienbiten som ett stort plus.
Citera
2005-07-05, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Above_R
Kan säga att nu efter Roskilde så känns den där hygienbiten som ett stort plus.

Heheh fick du nått på kroken eller? eller allmännt?
Citera
2005-07-06, 19:31
Medlem
Above_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaken
Heheh fick du nått på kroken eller? eller allmännt?

Har flickvän så inget sådant. Mer känslan av att renhet, eller kanske avsaknad av smutsighetskänsla just där.
Rent och rent förresten, grävde ut en liten hög med smuts ur mina öron när jag kom hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in