2008-06-30, 15:07
Medlem
zumazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwiiik
Vad gör doktorn med förhuden när han har tagit bort den från penis?
Lägger han den på en macka å kör i ugnen i 150 grader i 20 min?

De friteras förstås. Aldrig hört talas om jordnötsringar?
Citera
2008-06-30, 19:08
Medlem
Är du dum eller något?
Det har bara gått 2 veckor och du börjar storrunka nu? Läkning tar långt mer än 2 veckor.
Citera
2008-06-30, 19:12
Medlem
Mockens avatar
Stimulera din anal tills kuken har läkt.
Citera
2008-06-30, 22:16
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Stimulera din anal tills kuken har läkt.
Tror det känns lite bögit för TS eftersom han startade en tråd för att tag sedan vars namn var detta : Tjejjer: Vad tycker ni om omskurna penisar?
Citera
2008-07-01, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Tror det känns lite bögit för TS eftersom han startade en tråd för att tag sedan vars namn var detta : Tjejjer: Vad tycker ni om omskurna penisar?

Haha
Citera
2008-07-09, 00:26
Medlem
Jag har också trång förhud, när jag inte har bånge och drar tillbaka förhuden så ser jag väldigt tydligt vad som är problemet, det är som ett väldigt tunt snöre som går nästan runt hela snoppen. Varje gång jag ser det så tänker jag alltid på att dra fram ett rakblad och bara göra ett litet litet cutt på den där tråden elelr vad vi ska kalla det men jag har inte vågat. vad tror ni händer om jag nu gör ett försök och cuttar av den? forsar blod? infekterat då det kommer va under förhuden hela tiden? läker av sig själv? snälla någe svar skulle va tacksamt
Citera
2008-07-09, 00:31
Medlem
prettygirls avatar
Provar att flytta denna från Erotik och sexualitet till Medicin och hälsa.

/Mod
Citera
2008-07-10, 17:34
Medlem
Jag har också trång förhud, när jag inte har bånge och drar tillbaka förhuden så ser jag väldigt tydligt vad som är problemet, det är som ett väldigt tunt snöre som går nästan runt hela snoppen. Varje gång jag ser det så tänker jag alltid på att dra fram ett rakblad och bara göra ett litet litet cutt på den där tråden elelr vad vi ska kalla det men jag har inte vågat. vad tror ni händer om jag nu gör ett försök och cuttar av den? forsar blod? infekterat då det kommer va under förhuden hela tiden? läker av sig själv? snälla någe svar skulle va tacksamt
Citera
2008-07-18, 00:11
Medlem
midgetbois avatar
För er som har trång förhud.
Gå till en läkare
Citera
2008-07-18, 00:12
Medlem
midgetbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
jag vet inte vad du menar men det låter inte så smart? gå till en läkare han vet nog vad du ska göra
Citera
2008-07-21, 19:45
Medlem
RaxXzs avatar
aja nu har jag iaf ringt doktorn och fått tid på fredag för undersökning blir väl att omskära sig vill verkligen inte men vad fan kan man göra gör ju fan ont att runka nu hud fan spricker
Citera
2008-07-21, 19:58
Medlem
jaja lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här