Näste man till rakning... 35 årig man, (hehe)
Jag har länge haft problem med trång förhud samt diverse infektioner genom åren.
Tillslut pallade jag inte mer och åkte till vårdcentralen där de sedan skickade mig till de lokala sjukhuset, där jag fick en tid i oktober -23, där vi bestämde oss för operation. I fredags fick jag tid (idag söndag, 2 dagar efter operation)
Min upplevelse verkar vara aningen mer spartansk än många andra med narkos etc. Jag kom in och möttes av två tanter som bad mig dra ner brallorna och lägga mig på en brits. Där hällde de sprit över mig samt raka mig. Sen kom de in en läkaren som gjorde en undersökning och gjorde att bedömningen att operation var nödvändig.
Jag fick 3 sprutor, dessa var tamigfan de värsta av alltihopa. 2 stycken på vardera sida av "roten" och 1 på själva kuken. Trodde jag skulle svimma av obehag, men fick hålla en av de trevliga tanterna i handen så de gick ganska bra, men gjorde faktiskt jävligt ont.. Efter det gick läkaren ut i ca 20 min, där jag tvingades prata väder och vind med dessa tanter, med snoppen i vädret.
När han kom in igen, grejjande han lite där nere och frågade om jag kände något. jag kände att de höll på där nere, men ingen smärta, ungefär som man får bedövning hos tandläkaren... Jag bad läkaren säga till innan han började så jag kunde slänga i mig mina airpods så jag slapp höra på eländet. "då är de nog dags att sätta i dem nu" fick jag till svar.
Efter ca 20 minuter av vad bör sett ut som tredje världskriget, så knackade de mig på axeln och sa att de var klart. Jag tittade direkt ner och såg den lille veken med bandage runt om sig, med ett rött ollon som stack ut. Såg ut som att en skallig gubbe med en röd hjässa hade på sig en för lång halsduk...
När jag kom hem gick jag runt halvnaken, ala kalle anka resten av dagen, man kände sig inte supersexig just då kan ja säga... tills att frugan och grabben kom hem på eftermiddagen, då klippte jag upp ett par kalsonger så de blev slappa och sen tog på mig de pösigaste mjukisbrallorna jag hade.
Fösta natten gick relativt bra, jag vaknade gånger av att jag fick morgonstånd och de spände som helvete i stygnen. Men lilleman gav upp rätt snabbt då de gjorde för ont för att fortsätta försöka brösta upp sig.
På morgonen tog jag av bandaget, de gick bra till en början, men när man fått av några lager så hade bandaget torkat fast i koagulerat blod. Detta gjorde nått så inni helvettes-ont, så jag gav upp och gick in i duschen, jag får fortsätta sen tänkte jag. Men efter en stund sa de "flapp" och hela bandaget släppte och la sig på golvet. Jag tittade direkt ner för att se på eländet, och de första jag tänkte var, "herregud hur ska någonsin frugan vilja smaka på den där igen" .. Den såg ut som en påse skridskor och var helt svullen och jävlig. Förhoppningsvis snyggar den till sig med tiden...
Idag söndag så svider lite vid stygnen, men har tryckt i mig 2 alvedon här precis så förhoppningsvis går de över snart.
Jag trodde det skulle värka och göra ont som fan efteråt, men de har de faktiskt inte, de svider till ibland, men bättre än jag kunnat hoppas på. Får väl återkomma om ett par månader om intresset finns
Ha de gott alla.