2020-07-29, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TriggerX
Tror ollonet upplevs större när det är blottat men nån storleksskillnad i sig är det nog inte. Fick dock mycket bättre (hårdare) erektioner än innan

Det är nog större risk penisen ser mindre ut då du tar bort hud. Plus att pungen kan sitta högre och visuellt minska längden. Sen kan du få extra hår på skaftet också. Om jag hade haft trång förhud hade jag stretchat i några månader. Omskärning är en sista utväg.
Citera
2020-08-01, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carol043
Har enbart problem att dra tillbaka förhuden vid erektion. Har funderat på detta ingrepp en tid nu. Är detta tillräckligt skäl för ett ingrepp? Är dock inte sugen på en hel omskärelse...

Annan fråga: Ni som har gjort ingreppet, märker ni nån skillnad på storleken vid erektion när förhuden inte finns och stoppar blodflödet/växandet av penisen?

Jag har gjort en hel high+semitight omskärelse för ungefär tre månader sen. I början upplevde jag att ärret var på gränsen till för tight, att den liksom stryper till lite när man blir hård, nu har det blivit lite mer mjukt och det känns snarare som att kuken är större. Jag har också fått kommentarer att det känns som att min kuk är större nu än innan, från de jag har sex med.
Citera
2020-08-18, 20:31
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PervertedBoy
För de som går i tankarna så kan jag rekommendera mina inlägg, från ax till limpa inklusive bilder före och efter min halva omskärelse: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=711077&threadid=1992 13

Bra info!

en fråga. tog operationen lång tid?
Blir man nersövd eller hur funkar det med bedövning?

Ursäcktar om frågorna /svaren varit uppe innan...
Citera
2020-08-18, 22:39
Medlem
Operation bokad och genomförs om ett par dagar. Förväntansfull och börjar bli lite smånervös. Nån som har några bra tips eller produkter från Apoteket som kan vara bra att köpa hem innan?

Hur känns det direkt efter operationen annars? Är det lämpligt att bara ha ett par träningsbyxor utan kalsonger när man ska dit för att låta det hänga så fritt som möjligt efteråt. Antar att det blir att stänga sig inne hemma några dagar sen.
Citera
2020-08-20, 16:26
Medlem
12cms avatar
Citat:
Operation bokad och genomförs om ett par dagar. Förväntansfull och börjar bli lite smånervös. Nån som har några bra tips eller produkter från Apoteket som kan vara bra att köpa hem innan?

Hur känns det direkt efter operationen annars? Är det lämpligt att bara ha ett par träningsbyxor utan kalsonger när man ska dit för att låta det hänga så fritt som möjligt efteråt. Antar att det blir att stänga sig inne hemma några dagar sen.

Se till att ha vitt vaselin och någon form av sårkompresser hemma som du lindar runt ballen över operationssåret.

De kommer sätta på dig en hård blöjliknande grej i skrevet så den kommer inte "hänga fritt". Mjukisbyxor är nog att föredra framför tighta jeans.

Var hemma om du tycker att du behöver. Jag var hemma tre dagar utöver operationsdagen för att jag tyckte att det var lite besvärligt att röra mig direkt efter operationen.
Citera
2020-08-21, 16:38
Medlem
Citat:

Prata med läkarna om vilken stil du vill ha och om du vill ha kvar frenelum. Se till att din läkare inte är någon AT läkare utan att han har mycket erfarenhet av att göra omskärelse. Har dom nämnt något av detta öht?
Citera
2020-08-21, 16:43
Medlem
TriggerXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Bra info!

en fråga. tog operationen lång tid?
Blir man nersövd eller hur funkar det med bedövning?

Ursäcktar om frågorna /svaren varit uppe innan...

Min tog ca en timme men jag behöll väldigt mkt hud så tog nog längre tid än en vanlig omskärelse
Citat:

Skulle rekommendera att inte hänga helt fritt, ha träningsbyxor är bra men ha ett par tighta kalsonger under skulle jag rekommendera. Kompresser + vaselin och eventuellt värktabletter skulle jag inköpa
Citera
2020-08-21, 23:10
Medlem
Citat:

Nu är det gjort. Blev hel omskärelse. Läkare och en sköterska gjorde jobbet.

Lilleman ser ut som en trafikolycka och blöder fortfarande lite. Svullet som fan. Efter varje gång man kissat måste man gå in i duschen och skölja av sig. Spenderat dagen liggandes i sängen enbart i en t-shirt på en handduk för att inte bloda ner. Började med ett par lösa skjorts men blev jobbigt eftersom det blödde konstant. Nu verkar det ha lugnat sig en hel del.

Ska tillbaka om ca 10 dagar för kontroll och att ta bort stygnen.
Citera
2020-08-21, 23:12
Medlem
Värst var bedövningen. Dessa stick var bland det värsta jag varit med om...
Citera
2020-08-23, 01:18
Medlem
TriggerXs avatar
Citat:

Lilleman ser ut som en trafikolycka och blöder fortfarande lite. Svullet som fan. Efter varje gång man kissat måste man gå in i duschen och skölja av sig. Spenderat dagen liggandes i sängen enbart i en t-shirt på en handduk för att inte bloda ner. Började med ett par lösa skjorts men blev jobbigt eftersom det blödde konstant. Nu verkar det ha lugnat sig en hel del.

Första 5 dagarna kommer va jobbiga sen går det bara uppåt, kunde iaf gå utan att folk kollade konstigt på mig efter 5 dagar
Citera
2020-08-24, 01:12
Medlem
Citat:

Gjordes operationen privat med tanke på att du ska tillbaka för kontroll och ta bort stygnen?
Citera
2020-08-24, 18:47
Moderator
Tystnads avatar
Citat:

Hur fungerade med att pissa dagarna efter operationen ?
Dvs tills det läkt någorlunda....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in