2020-07-14, 15:12
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag hade med trång förhud men tänjde ut den själv med att runka med olivolja och sen använda hudsalva. Tog ett par månader men fungerade hur bra som helst. Inga problem. Man börjar när den är slak och sen spänner man kuken när man har erektion så det tänjs. Fattar inte varför ni gör dessa ingrepp.

Locobase repair heter hudsalvan förresten.
Citera
2020-07-14, 15:37
Medlem
Foxan1977s avatar
Upptäckte att sonen hade för trång förhud redan när han var liten och tog honom till läkare. Fick starkt kortisonsalva som skulle smörjas på tunnt två gånger om dagen och han fick sitta i badet och tänja ut den varje dag tills han kunde dra den tillbaka helt.
Så det kanske är ett alternativ om man är orolig för operation.
F.ö eftersom det debatteras i tråden huruvida kvinnor föredrar med eller utan förhud så kan jag säga att jag personligen föredrar med.
Citera
2020-07-14, 16:03
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxan1977
Upptäckte att sonen hade för trång förhud redan när han var liten och tog honom till läkare. Fick starkt kortisonsalva som skulle smörjas på tunnt två gånger om dagen och han fick sitta i badet och tänja ut den varje dag tills han kunde dra den tillbaka helt.
Så det kanske är ett alternativ om man är orolig för operation.
F.ö eftersom det debatteras i tråden huruvida kvinnor föredrar med eller utan förhud så kan jag säga att jag personligen föredrar med.

Bara det hålls rent! Jag är extremt glad att jag har kvar min, och den hålls väldigt ren.
Citera
2020-07-16, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maogrim
Inne på 6:e veckan efter operation. Jag har stygn kvar runt hela kuken. Kontaktade kliniken som svarade att jag bara skulle låta dem vara. I detta stadie känns det som stygnen gör mer skada än nytta.

Jag har även ett stort problem med ofrivillig erektion varje gång jag promenerar. Ibland lyckas jag lägga krigaren på något sätt i kallingarna så att det inte blir friktion. Men i princip varje morgon, så är jag tvungen att gå med ett redigt stånd till tunnelbanan. Kul!

Men gud, de måste ut!! Ring vårdcentralen och be de fixa det, eller gör det själv. Typ koka nagelsax o pincett i vatten i 10 min, göra rent den med handsprit och klippa upp de o dra ut. Min läkare sa de ska ut efter en, max två veckor
Citera
2020-07-20, 03:15
Medlem
För de som går i tankarna så kan jag rekommendera mina inlägg, från ax till limpa inklusive bilder före och efter min halva omskärelse: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=711077&threadid=1992 13
Senast redigerad av PervertedBoy 2020-07-20 kl. 03:21.
Citera
2020-07-23, 21:26
Medlem
Har alla med trång förhud små kukar? Jag hade alltid bilden av att det var det motsatta…

Edit: Haha, verkar vara så fallet. Märkligt då att man går runt och pratar om det.
Senast redigerad av pogba 2020-07-23 kl. 21:29.
Citera
2020-07-23, 23:28
Medlem
Gjorde min operation för typ 2.5 årsen hos en privat klinik. Blev riktigt nöjd. Men kan typ känna fortf att det blir tight när jag har sex & att ollonet är känsligt? Nån med tips för att motverka detta? Orkar inte göra ett till snitt, läkperioden var hemsk minns jag.
Citera
2020-07-26, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multifridolf
Gjorde min operation för typ 2.5 årsen hos en privat klinik. Blev riktigt nöjd. Men kan typ känna fortf att det blir tight när jag har sex & att ollonet är känsligt? Nån med tips för att motverka detta? Orkar inte göra ett till snitt, läkperioden var hemsk minns jag.

Du får försöka töja men går nog inte göra så mycket. Hur nära ditt ollon sitter ärret?
Citera
2020-07-26, 22:44
Medlem
Har enbart problem att dra tillbaka förhuden vid erektion. Har funderat på detta ingrepp en tid nu. Är detta tillräckligt skäl för ett ingrepp? Är dock inte sugen på en hel omskärelse...

Annan fråga: Ni som har gjort ingreppet, märker ni nån skillnad på storleken vid erektion när förhuden inte finns och stoppar blodflödet/växandet av penisen?
Citera
2020-07-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carol043
Har enbart problem att dra tillbaka förhuden vid erektion. Har funderat på detta ingrepp en tid nu. Är detta tillräckligt skäl för ett ingrepp? Är dock inte sugen på en hel omskärelse...

Annan fråga: Ni som har gjort ingreppet, märker ni nån skillnad på storleken vid erektion när förhuden inte finns och stoppar blodflödet/växandet av penisen?

Börja stretcha några månader om det inte fungerar så kan du fundera på operation.
Citera
2020-07-27, 00:06
Medlem
90taletskronas avatar
Citat:

Jag hade ett liknande problem som dig och gick till operation för det, men då omskar jag mig inte helt utan gjorde endast en ingrepp för att skära bort en del av förhuden. Idén var att det skulle leda till mer njutning vid sex. Så du kan göra det om du vill. Däremot rekommenderar jag att du gör en hel omskärelse än att du skär bort en del av förhuden om du ska försöka. Det är vanligt att förhuden växer tillbaka annars, min gjorde det vilket fortfarande blev för trångt vid erektion och dessutom gjorde det svårare att sikta när man ska pissa. Dessutom är ingreppet väldigt smärtsamt efter operationen, även med smärtstillande.

Storleken på erektionen blev inte påverkad för mig i alla fall.
Citera
2020-07-27, 00:29
Medlem
TriggerXs avatar
Citat:

Tror ollonet upplevs större när det är blottat men nån storleksskillnad i sig är det nog inte. Fick dock mycket bättre (hårdare) erektioner än innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in