Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-18, 21:59
  #157
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 3, kväll

Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
mjohansson:



Då ska jag allstå inte berätta för dig om när jag fick kondylom, fick en jävla vårta och den hade naturligvis satt sig i urinröret!
Du kan ju tänka dig smärtan när de skar bort den med laser... Bara bedövningsprutan... Smärtan höll på att skicka mig till dårhuset och när de gick in i urinröret och började skära så hade inte sprutan tagit ordentligt. Jag skrek fan i mig värre än hos tandläkaren. De var tvungna att söva mig efter ett tag.
När jag vaknade upp så var inte bara kuken svullen, den var blåsvart av misshandeln.

Ursäkta byta av samtalsämne. Var bara tvungen att informera om lite äkta smärta och tortyr.
Och grabbar, ANVÄND KONDOM! Det kan hända er.

Låter inte heller som någon höjdare, är mycket glad att jag blev sövd

Nu så är allt mycket bättre "där nere". Fortfarande en redig svullnad och det är lila, men med högläge så är allt uthärdligt Nu blir det bara bättre hoppas jag, har dessutom kunnat spola vatten på det under kranen utan smärta i kväll.
Citera
2005-05-18, 22:01
  #158
Banned
uph-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Above_R
Dag 3, kväll



Låter inte heller som någon höjdare, är mycket glad att jag blev sövd

Nu så är allt mycket bättre "där nere". Fortfarande en redig svullnad och det är lila, men med högläge så är allt uthärdligt Nu blir det bara bättre hoppas jag, har dessutom kunnat spola vatten på det under kranen utan smärta i kväll.
Okej, tre dagar utan sex eller runk... hur går det på den fronten?
Citera
2005-05-18, 22:05
  #159
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 3, kväll

Citat:
Ursprungligen postat av uph-man
Okej, tre dagar utan sex eller runk... hur går det på den fronten?

Förra gången då det också var två veckor fungerade det utan problem. Om jag säger så här; utseendet på penis lockar inte till sexuell stimulans. Tvärtom, märker jag att jag blir kåt är det bara att tänka på hur den ser ut så kommer man snabt på andra tankar.
Får ändå lätt stånd i närhet av min flickvän vilket är jobbigt. Speciellt i början gjorde det ont, inte lika farligt nu.
Citera
2005-05-18, 22:24
  #160
Banned
fiveOne5s avatar
Gör ont i hela själen av att läsa
Citera
2005-05-18, 22:48
  #161
Banned
uph-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Above_R
Förra gången då det också var två veckor fungerade det utan problem. Om jag säger så här; utseendet på penis lockar inte till sexuell stimulans. Tvärtom, märker jag att jag blir kåt är det bara att tänka på hur den ser ut så kommer man snabt på andra tankar.
Får ändå lätt stånd i närhet av min flickvän vilket är jobbigt. Speciellt i början gjorde det ont, inte lika farligt nu.
Om det hjälper så kan du alltid tänka på min avatar när det börjar hetta till.
Citera
2005-05-19, 10:04
  #162
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 4, sen förmiddag

Sitter i skolan och skriver nu. Jag inbillar mig att svullnade gått ner något. Nu kan jag också röra mig normalt.

Tipps och trix till er som ska genomgå detta:

Tighta kallingar.
Jag har lagt en bit tyg i kallingarna, detta underlättar mycket då man ska ta av kalsongerna.
Högläge!
I början är det mycket ömt, så att duscha vanligt kan göra ont. Det är ändå viktigt att sköta hygienen.
Citera
2005-05-19, 16:39
  #163
Medlem
Villons avatar
Jag vet inte om det beror på någon form av förståndshandikapp från mi sida, men jag har fortfarande inte fattat det där med hur i helvete man håller pitten i högläge...
Citera
2005-05-19, 17:31
  #164
Medlem
momentums avatar
Jag hade tänkt att kapa strängen enbart, det lär ju inte ens i närheten göra lika ont... Någon som har?
Citera
2005-05-19, 19:44
  #165
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 4, kväll

Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Jag vet inte om det beror på någon form av förståndshandikapp från mi sida, men jag har fortfarande inte fattat det där med hur i helvete man håller pitten i högläge...

Högläge och högläge, du vinklar pitten uppåt och klämmer fast den där med kallingarna

Nu har jag duschat vanligt för första gången och det gick bra. Ikväll har jag lite feber, om det beror på omskärningen vet jag inte. Har bara tagit medicin på morgonen idag, annars har jag tagit tre ggr/dag. Tog ett piller nyligen också.

Det verkar också vara lite mindre svullet idag.
Citera
2005-05-19, 20:00
  #166
Medlem
Great Cthulhus avatar
Men varför omskärelse?

Det jag inte fattar är varför du gjorde en total omskärelse om du nu hade förhudsförträngning??? Jag opererade mig för många år sedan och de tog bara ytterst lite av förhuden, så att det som var kvar gick att dra tillbaka ordentligt. Verkar ju skitläskigt att ta allt.
Citera
2005-05-19, 20:03
  #167
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 4, kväll

Citat:
Ursprungligen postat av Great Cthulhu
Det jag inte fattar är varför du gjorde en total omskärelse om du nu hade förhudsförträngning??? Jag opererade mig för många år sedan och de tog bara ytterst lite av förhuden, så att det som var kvar gick att dra tillbaka ordentligt. Verkar ju skitläskigt att ta allt.

Det vet jag inte heller, hade du mycket besvär?
Citera
2005-05-19, 21:18
  #168
Medlem
Great Cthulhus avatar
Jag hade rätt mycket besvär. Förhuden gick inte att dra tillbaka utan att det gjorde väldigt ont. Men som sagt, de tog bara en ytterst liten bit, och nu idag, 15 år senare fungerar allt utmärkt. Det syns på mig att jag har lite mindre förhud än på en totalt "obehandlad" lem - fast jag är ju absolut inte omskuren.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback