• 1
  • 2
2012-10-22, 23:43
Medlem
MissVendettas avatar
Hejsan!

Jag har gått på subutex i några dagar och som alla vet är det svårt att kissa på sub.. nu har jag dock inte kunnat få ut en droppe på två dagar, så jag undrar om någon har något tips på vad jag ska göra?

Mvh MissVendetta
Citera
2012-10-23, 00:06
Medlem
HerrFentanyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
Hejsan!

Jag har gått på subutex i några dagar och som alla vet är det svårt att kissa på sub.. nu har jag dock inte kunnat få ut en droppe på två dagar, så jag undrar om någon har något tips på vad jag ska göra?

Mvh MissVendetta
Sätt på rinnande vatten. Eller ställ dig i duschen o försök o bara slappna av. Dåliga knep ja vet, men ibland funkar det.
Citera
2012-10-23, 00:08
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFentanyl
Sätt på rinnande vatten. Eller ställ dig i duschen o försök o bara slappna av. Dåliga knep ja vet, men ibland funkar det.

Rinnande vatten har jag redan provat, känner hur det liksom sitter o att jag är kissnödig men jag får inte ut något. Är det farligt att inte kunna kissa? Hur farligt isf? Orolig..
Citera
2012-10-23, 00:10
Medlem
HerrFentanyls avatar
Citat:
Rinnande vatten har jag redan provat, känner hur det liksom sitter o att jag är kissnödig men jag får inte ut något. Är det farligt att inte kunna kissa? Hur farligt isf? Orolig..
Det vågar jag inte svara på, men mitt förslag är att i första hand ringa sjukvårdsupplysnigen...
Citera
2012-10-23, 00:11
Bannlyst
Dränera dig själv
Citera
2012-10-23, 00:37
Medlem
MissVendettas avatar
Någon som vet om det är lungt att jag sover och väntar tills imorgon med att kissa efter att inte ha kissat på två dagar? har druckit ok med vatten med...
Citera
2012-10-23, 02:10
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Någon som vet om det är lungt att jag sover och väntar tills imorgon med att kissa efter att inte ha kissat på två dagar? har druckit ok med vatten med...

Jag vet någon som vet, sjukvårdsupplysningen! Seså, ring nu!

Tips är att spruta varmt vatten på magen, då kan det trycket släppa lite enklare
Citera
2012-10-23, 02:11
Medlem
HerrFentanyls avatar
Kanske testa med nåt muskelavslappnande, vet att jag (pinsamt nog) passade ner sängen för några år sen då jag vräkt i mig lite valium...
Citera
2012-10-23, 02:15
Medlem
Jungles avatar
du borde verkligen försöka pissa, har du druckit normalt ? lyckas du inte snart så är det inte bra.

KOlla i medicin avd eller den heter där får du nog ett bättre svar.
Citera
2012-10-23, 02:36
Medlem
Nekro.s avatar
Urin innehålller en massa gifter och skit som kroppen vill få ut.
Kan rekommendera att inte vänta och ha den skiten i kroppen en natt till.
Citera
2012-10-23, 02:38
Medlem
gato12s avatar
Kaffe...?

Det är ju urindrivande.
Citera
2012-10-23, 02:44
Medlem
MissVendettas avatar
ja jag har druckit normalt, går verkligen inte att kissa men känner att det spänner.. borde jag inte kunna gå o lägga mig? då jag har ett lvm på mig blir det inte så roligt för mig att åka in till sjukan..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in