2012-10-23, 02:44
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Kaffe...?

Det är ju urindrivande.

Handlar inte om att jag inte har nått piss jag känner ju att hela blåsan e fylld men jag får inte ut det..
Citera
2012-10-23, 02:46
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
Handlar inte om att jag inte har nått piss jag känner ju att hela blåsan e fylld men jag får inte ut det..

Hmm, det sitter i huvudet helt enkelt...?

Då kanske det är bättre att lägga sig om man ändå inte får ut det. Du kanske pissar på dig i sömnen, får man ju ta isf...
Citera
2012-10-23, 02:50
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Du får åka in till sjukan och få kateter. Två dygn är mycket om du har druckit normalt.
Åk in till akuten direkt, förhoppningsvis så är det inte lång kö vid den här tiden så du har inget att förlora.
Citera
2012-10-23, 03:01
Medlem
Hysteri90s avatar
Dra en runk och hoppas på det bästa. Allmänt känt att man blir pissenödig efter en orgasm

Har du ställt dig i duschen och sprutat vatten mot magen än?

Annars kan du värma en värnekudde och lägga vid magen, det borde sätta fart på det hela

Edit dock är det bästa att åka in til sjukan!
Senast redigerad av Hysteri90 2012-10-23 kl. 03:03. Anledning: Edit
Citera
2012-10-23, 10:22
Medlem
masterior26s avatar
jag kommer ihåg att för många år sedan så gav jag sub till vänner som aldig tagit opiater och dom fick samma problem men vad jag kan minnas så funkade det när dom ställde sig i dushen, men 2 dagar är mycket så jag tycker du ska åka till akuten du behöver ju inte säga att du tagit sub om du är rädd för att soc ska få reda på det säg bara att du inte kan pissa helt enkelt.
Citera
2012-10-23, 11:09
Medlem
Agzzzos avatar
TS hur blev det?

Jag själv kan inte kissa när ja käkar tram. Går inte -.- Max få ut en liten skvätt efter många timmars kämpande.

Så när jag käkar dem fyller ja upp me vätska en dag innan. hivar i mig 4-5 liter vatten under en dag och sedan kanske på förmiddagen den dag ja ska käka dem.

Om jag blir pissnödig när ja är "trammad" så sätter ja mig på toa me lite serietidningar och softar i ngn timme. ser om man kan klämma ut några droppar bara för o lätta på trycket.

Nu vet ja ju inte om du är kille lr tjej men detta kan funka om man har snopp

börja me o stå o försök pissa. sedan sätter du dig ner o försöker pissa. sedan ställer du dig, varje "moment" i 5-10 min. För min del går det bättre och du har inget att förlora på att testa.

Det är inte bra för njurarna när man inte pissar har jag fått lära mig från en sjuksyster. Du får googla lite o se om de stämmer

lycka till
Citera
2012-10-23, 11:20
Medlem
fuckyourminds avatar
varmt bad!
Citera
2012-10-23, 12:15
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agzzzo
TS hur blev det?

Jag själv kan inte kissa när ja käkar tram. Går inte -.- Max få ut en liten skvätt efter många timmars kämpande.

Så när jag käkar dem fyller ja upp me vätska en dag innan. hivar i mig 4-5 liter vatten under en dag och sedan kanske på förmiddagen den dag ja ska käka dem.

Om jag blir pissnödig när ja är "trammad" så sätter ja mig på toa me lite serietidningar och softar i ngn timme. ser om man kan klämma ut några droppar bara för o lätta på trycket.

Nu vet ja ju inte om du är kille lr tjej men detta kan funka om man har snopp

börja me o stå o försök pissa. sedan sätter du dig ner o försöker pissa. sedan ställer du dig, varje "moment" i 5-10 min. För min del går det bättre och du har inget att förlora på att testa.

Det är inte bra för njurarna när man inte pissar har jag fått lära mig från en sjuksyster. Du får googla lite o se om de stämmer

lycka till

Det vet jag, jag har haft njursvikt för några månader sen och äter kortisontabletter.. därför jag var extra orolig men jag gick o la mig o sen kunde jag kissa imorse så det löste sig känns mkt bättre nu!

Tack för alla svar
Citera
2012-10-23, 13:26
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Det vet jag, jag har haft njursvikt för några månader sen och äter kortisontabletter.. därför jag var extra orolig men jag gick o la mig o sen kunde jag kissa imorse så det löste sig känns mkt bättre nu!

Tack för alla svar

Tack o lov, fan min blåsa hade sprickigt efter så lång tid.
Citera
2012-10-24, 17:26
Medlem
HerrFentanyls avatar
Citat:

Tack för alla svar
Skönt o höra att det löste sig för dig! Finns fan inget värre än när man försöker o försöker men det kommer inget. Nu har jag aldrig varit i närheten av den sits du va i, o det är jag efter att ha läst tråden jävligt glad för!
Citera
2012-10-24, 18:50
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFentanyl
Skönt o höra att det löste sig för dig! Finns fan inget värre än när man försöker o försöker men det kommer inget. Nu har jag aldrig varit i närheten av den sits du va i, o det är jag efter att ha läst tråden jävligt glad för!

Haha ja usch det är inget roligt. Finns det inget namn för det tillståndet när man inte kan kissa, tex när man blandar mdma & sub?
Citera
2012-10-24, 20:57
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Haha ja usch det är inget roligt. Finns det inget namn för det tillståndet när man inte kan kissa, tex när man blandar mdma & sub?
Urinretention.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in