Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
Innan jag själv började skriva för eXponerat så frågade jag en person inom redaktionen: "Är pedofilen kvar och bedriver fortfarande sidan? Fick svaret: "Nej, han slängdes ut så fort hans förflutna kom fram".
När sidan stängdes fick jag höra rykten om att det berodde på inkomsterna. Det räckte inte till för att längre kunna hålla sidan igång. Stämmer det så kommer jag personligen kunna slappna av och sluta fundera.
Om medias förklaring till att sidan stängdes just på grund av att han greps i höstas och att han fortfarande var en av de ansvariga så kommer jag må skit under lång tid trots att jag lämnat sidan bakom mig.
Du har inget att må skit över. Du ska vara stolt över dig själv att du är en av de få personer som har har tagit dig tid och ork att skriva artiklar för en bra sak. Konceptet med exponerat var värdefullt och bra och kunde ha fortsatt om några andra personer kunde tagit över det.
Exponerat blir inte dåligt för att huvudpersonen har sysslat med annan kriminalitet som inte har koppling till Exponerat och ingen skugga faller på dig i vilket fall som.