Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-19, 21:15
  #1
Medlem
ElegantlyInDespairs avatar
Jag vill inte att tråden ska handla om det jag tänker göra, tråden ska enbart handla om:

Hur ska man gå tillväga om man vill hitta människor i Sverige som har begått särskilda brott som till exempel våldtäkt, mord, grov misshandel, sexuellt utnyttjat barn och liknande brott. Brukar dessa individer få skyddad identitet när dom kommer ut eller finns information angående dessa brott tillgängligt för alla och allt man behöver göra är att begära uppgifterna?
Citera
2012-10-19, 21:19
  #2
Medlem
ElegantlyInDespairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OffensiveShit
Det strider mot flashbacks regler, so you are on your own.
Nej, jag efterfrågade inga uppgifter, jag efterfrågade hur man ska gå tillväga om man vill hitta dessa uppgifter.
Citera
2012-10-19, 21:23
  #3
Medlem
jäjgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElegantlyInDespair
Nej, jag efterfrågade inga uppgifter, jag efterfrågade hur man ska gå tillväga om man vill hitta dessa uppgifter.

Jag tror att du kan hitta personnummer i brottsdomarna och de kan du begära ut från domstolarna. Ge dig gärna på de som sysslar med organiserad brottslighet, de är de största asen.
Citera
2012-10-19, 21:25
  #4
Medlem
Blefss avatar
Låter väldigt likt boondock saints.

tror inte de går att hitta för gemeneman
Citera
2012-10-19, 21:30
  #5
Medlem
Johan_08s avatar
Du sjunker ju lika lågt om inte lägre än några utav de du nämnde som du ska mörda där?


Ill be watchin u
Citera
2012-10-19, 21:45
  #6
Medlem
Menderins avatar
Du pratade om skyttad identitet när dom kommer ut, det beror ju på lite. Ska du jaga pedofiler eller gangsters? För du nämner ovan mord, men även sexuellt utnyttjande av barn. Är ju endå ganska stor skilnad på vad för kriminella du ska jaga efter.. Personligen skulle jag satsa på pedofiler eller liknande, gangsters sanerar ju sig själva oavsätt, och du lär bli mördad.
Citera
2012-10-19, 22:29
  #7
Medlem
Ta inte fel på Person bara haha,
Du kan begära ut domar från domstolen, det är en allmän handling och alla borde inte ha skyddad identitet.
Citera
2012-10-19, 23:08
  #8
Medlem
Sandworms avatar
You'll go Dexter on their asses.
Ska du köra med såna privata undersökningar också då för att se om dom är skyldiga? Ta fingeravtryck och blodprov osv.. Bli kriminalare

Liten sidnot; folk som sexuellt utnyttjat barn du tänkt ge dig på, många flummiga domar där bara så du vet. Ex. nån 20 åring som haft sex med en som var 14 som var med på det osv.. Rätt löjlig målgrupp imo. Däremot om du hittar någon som kidnappat ett barn och våldtagit eller gjort en våldtäkt i den rätta bemärkelsen mot barn, go ahead, en mindre hemsk människa folk behöver råka ut för.
Fast döda kanske är lite overkill? Räcker väl med att skrämma rejält och skada isf som värst. Möjligtvis döda om det är en av dom grövsta kriminella du ger dig på, som dödar folk utan samvete eller våldtar (i rätta bemärkelsen)..
__________________
Senast redigerad av Sandworm 2012-10-19 kl. 23:16.
Citera
2012-10-19, 23:48
  #9
Medlem
ElegantlyInDespairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paranormalen
Vad beror din bitterhet på - har du taskiga anhöriga eller enbart en kritiserande partner?
En eller flera personer i min nära omgivning blev mördad ett antal år sedan, personen ansvarig kommer snart vara fri. Efter jag har tagit hand om han tänkte jag att jag lika gärna kan ta med några fler svin som inte förtjänar att leva innan jag tar mitt eget liv.
Citera
2012-10-19, 23:52
  #10
Medlem
henrikos avatar
Närmaste MC-klubb. Kolla efter västar.
Citera
2012-10-19, 23:58
  #11
Medlem
terrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElegantlyInDespair
En eller flera personer i min nära omgivning blev mördad ett antal år sedan, personen ansvarig kommer snart vara fri. Efter jag har tagit hand om han tänkte jag att jag lika gärna kan ta med några fler svin som inte förtjänar att leva innan jag tar mitt eget liv.

Tanken är ju bra. Men det är lätt att fantisera än att göra det på riktigt
Vem har inte tänkt tanken på att göra en Breivikare i en invandrartät förort?
Där behöver du bara stå stilla en kvall så kommer dom till dig....om du ser Svensk ut alltså
Citera
2012-10-20, 00:45
  #12
Medlem
MaxOn123s avatar
"Jag tänker döda dom".. vilken pajas.

Om du inte på egen hand kan leta upp en brottsling så tror jag knappast att du för den delen kan mörda honom heller.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback