Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-24, 16:08
  #889
Medlem
Realityjunkies avatar
Inject #292 Vänster Gluteus
500mg Testo C Alpha Pharma - **
Söndag 24.7.2016

Oändligt med jävla stress, skjut, käka å dra till gymmet för att hinna käka å sova å kmr omöjligt få 8h sömn Bra om man hinner med 6h sömn
Citera
2016-07-28, 20:17
  #890
Medlem
Realityjunkies avatar
Inject #293 Höger Gluteus
500mg Testo C Alpha Pharma - **
Torsdag 28.7.2016

Sticker en dag tidigt, pallar inte skjuta imorn när man har träningsvärk i röven
Citera
2016-07-29, 11:37
  #891
Medlem
Hur mås det, tagit ngr prover på sistone?
Citera
2016-07-29, 15:12
  #892
Medlem
Ser ju att du har kört på bra ett tag och fått några eftertraktade gainz men du tror inte att du skulle ha klarat det natty?
Citera
2016-07-30, 23:03
  #893
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Hur mås det, tagit ngr prover på sistone?
Njae är väl nog ett par månader sedan några test gjorts men har ju inte satt in något att prata om heller sedan 1 år tebax så det är inget att fundera på..


Citat:
Ursprungligen postat av beefcake93
Ser ju att du har kört på bra ett tag och fått några eftertraktade gainz men du tror inte att du skulle ha klarat det natty?

Finns ju beräkningar gjorda utav världseliten vad man förväntas kunna uppnå naturligt, observera att detta då handlar om den absoluta genetiska maxprotentialen en person med riktiga mästargener kan tänkas uppnå på en LIVSTID av träning drogfri - Detta kallas FFMI (Fat Free Mass Index), de flesta pratar inte om det inom byggar/styrkelyftningsvärlden eftersom alla då mer eller mindre skjuter sig själva i foten och indirekt medger att de använder preparat och för att hålla det lite hemligare så pratas ju inte detta om... Väldigt simpelt.. Låt oss bara säga att jag passerat den gränsen med en fin liten marginal så det är utan tvekan om man ser mina resultat..

Rätt intressant annars när det kommer till dopingpreparat på gymmet och att hålla det hemligt, finns ju hur många killar som helst på gymmet som sysslar med doping som man egentligen ALDRIG skulle misstänka men som medger att de gör/gjort det, de har aldrig sagt något till flickvänner eller t.o.m. fruar men mig vågar de öppna sig åt, finner detta beteénde aningen roligt..

Har haft både mindre killar, fotbollsspelare samt hockeyspelare erkänna både ditt å datt under de år jag tränat, personer som i övrigt ser rätt "normala" ut, inga "monster".. Folk har ju fått doping om bakfoten, du blir inte stor av preparat, du blir stor av mat.. När det är fullt på gymmet så säger inte någon ett knyst men sedan då man lämnar dit med bara en annan person, då jävlar rinner infon ur dem haha
Citera
2016-08-02, 21:36
  #894
Medlem
Realityjunkies avatar
Inject #294 Höger Lår
500mg Testo C Alpha Pharma - **
Tisdag 2.8.2016

Snart börjar skolorna pånytt här i staden, fyfan.. Och parken är full av Pokemonspelar.. Förutom nu då det duschar ner vatten

Folk är ju som galna i Pokemon GO, nördar cyklar på mitt i natten, fan de lär ju få vansinnigt med kondition Skulle inte bli förvånad om de tar Vasabåten till Sverige för att fånga nån stackars Pokemon på vattnet utanför stan haha
Citera
2016-08-02, 21:48
  #895
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Njae är väl nog ett par månader sedan några test gjorts men har ju inte satt in något att prata om heller sedan 1 år tebax så det är inget att fundera på..




Finns ju beräkningar gjorda utav världseliten vad man förväntas kunna uppnå naturligt, observera att detta då handlar om den absoluta genetiska maxprotentialen en person med riktiga mästargener kan tänkas uppnå på en LIVSTID av träning drogfri - Detta kallas FFMI (Fat Free Mass Index), de flesta pratar inte om det inom byggar/styrkelyftningsvärlden eftersom alla då mer eller mindre skjuter sig själva i foten och indirekt medger att de använder preparat och för att hålla det lite hemligare så pratas ju inte detta om... Väldigt simpelt.. Låt oss bara säga att jag passerat den gränsen med en fin liten marginal så det är utan tvekan om man ser mina resultat..

Rätt intressant annars när det kommer till dopingpreparat på gymmet och att hålla det hemligt, finns ju hur många killar som helst på gymmet som sysslar med doping som man egentligen ALDRIG skulle misstänka men som medger att de gör/gjort det, de har aldrig sagt något till flickvänner eller t.o.m. fruar men mig vågar de öppna sig åt, finner detta beteénde aningen roligt..

Har haft både mindre killar, fotbollsspelare samt hockeyspelare erkänna både ditt å datt under de år jag tränat, personer som i övrigt ser rätt "normala" ut, inga "monster".. Folk har ju fått doping om bakfoten, du blir inte stor av preparat, du blir stor av mat.. När det är fullt på gymmet så säger inte någon ett knyst men sedan då man lämnar dit med bara en annan person, då jävlar rinner infon ur dem haha

Jag bor i en ganska liten stad och har aldrig märkt liknande symptom på människor. Kanske är just för storleken på staden men ändå förstår man ganska fort vilka som brukar preparat och vilka som FÖRMODLIGEN inte gör det. Bor du en stor stad som märker det här? Skulle vara kul om någon random börjar diskutera med en och man står som ett "frågetecken" och funderar om dom har listat ut att man själv preppar eller bara är allmänt dumma
Citera
2016-08-05, 04:56
  #896
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Jag bor i en ganska liten stad och har aldrig märkt liknande symptom på människor. Kanske är just för storleken på staden men ändå förstår man ganska fort vilka som brukar preparat och vilka som FÖRMODLIGEN inte gör det. Bor du en stor stad som märker det här? Skulle vara kul om någon random börjar diskutera med en och man står som ett "frågetecken" och funderar om dom har listat ut att man själv preppar eller bara är allmänt dumma

Problemet ligger ju i att folk tror det är preppen som gör en stor, vet fast hur många killar som helst som skjuter/skjutit vansinniga doser och tar huvudlöst med fullt fungerande preparat samt dosmässigt långt över en själv och inte växt för att de inte har lärt sig man inte kan bli stor utan MAT! EAT BIG, GET BIG!

Är inte många på gymmet som fast de dopar sig uppnår det jag gjorde utan preparat rent storleksmässigt, jag var dopinganklagad fören jag rört ett skit men det är väl det man får ta om man tränar Bara idioter som blandar sig i och inte har någon aning om hur saker fungerar i den riktiga världen

Kan ju inte hävda att jag bor i storstad men staden har väl en 66.000 invånare och ganska stor omnejd samt grymt mycket gymfolk, en hel del namn som faktiskt blivit till något också
Citera
2016-08-07, 09:37
  #897
Medlem
Realityjunkies avatar
Inject #295 Vänster Lår
500mg Testo C Alpha Pharma - **
Söndag 7.8.2016
Citera
2016-08-10, 21:19
  #898
Medlem
Du som har legat på samma mängd testo ganska länge, hur ökar du? Jag är själv så fattig nu att jag tänkte testa på att köra 800mg testo only ett tag
Citera
2016-08-12, 10:06
  #899
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Du som har legat på samma mängd testo ganska länge, hur ökar du? Jag är själv så fattig nu att jag tänkte testa på att köra 800mg testo only ett tag

Saker som bör tas i beaktande, ju längre du kommit med din träning, desto större och starkare du är desto längre tar det att växa och bli stark på given dos. (Gäller ju överlag oavsett ren eller dopad)

Många snackar ju om att "doser blir verkningslösa" och de inte "gör samma resultat" men det har inte nödvändigtvis något med preppen att göra iom att man växer till sig och i alla annan medicinsk läkemedelslära så lär de ju ut att det skall vara "x-antal mg/kg kroppsvikt", doserna blir kroppsviktberoende.. En dos som funka bra då person X vägde 70kg kanske gav en sjuhelvetes till spark medans samma dos för en person på 120kg knappt kommer märka av den(förutsatt att vi faktiskt pratar personer som tränar och tränat en längre tid).

Av denna orsak klarar du käka en tablett paracetamol men om din katt käkar det så kommer den dö t.ex. för aktiv verksam substans/kg kroppsvikt är skillnaden på natt och dag.. Så vill du bygga med samma fart som i början kommer du till sist få skjuta vansinniga doser för att komma någon vart..

För att enkelt svara på frågan, rent styrkemässigt går det nog hyfsat fram på 500mg Test C/e5d men storleken ändrar inte överdrivet drastiskt.. Tålamod är det som tar dig framåt i slutändan, ju större du är desto större uppförsbacka för de där 10kg på stången eller 5kg muskler, om du inte vill köra hälsan i botten och plånboken tom förstås..
Citera
2016-08-13, 19:36
  #900
Medlem
Realityjunkies avatar
Inject #296 Vänster Gluteus
500mg Testo C Alpha Pharma - **
Lördag 13.8.2016
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback