Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-18, 20:46
  #1
Medlem
Realityjunkies avatar
Min första sprutinject påbörjad. Börjar försiktigt, min åsikt är att man inte ska gasa som en idiot första gången man kör ett nytt och ovant fordon!

Oskulden har hittills kostat mig 2 nålar och en kontorsstol men nu jävlar har ja frontat 500mg Testo C!
Mission accomplished!

TH Pharma 250mg/ml vialer från MM!
Har 50st, ska köra en 250mg E5D kur och kolla hur jag reagerar på testo C, funkar allt bra kanske jag kör en längre kur samt slänger in lite deca men det återstår att se.. Funkar testo c bra som grund fortsätter jag med det Ingen bestämd tid på kuren, minst 25 stick!

Har bunkrat upp med en hel del letro, nolvadex och arimidex, 90 tabs av var samt proviron och 10.000iu HCG.. Och dubbelt mer nålar än jag behöver..

It's time to get real! Be great or be nothing!

[Erfarenhet hittills] Funny story short:
För alla som inte injecerat något har jag några råd, sitt för helvete inte på en kontorsstol.. Tog sprutan, stack bestämt i lårmuskeln, kändes inte alls, började aspirera och tänkte för mig själv "Det här e ju inga problem".. WRONG! Några sekunder senare blir jag svimfärdig, svimmar och vaknar på golvet 1 kort minut senare!(spelade fortfarande samma låt som fören ja svimmar dfr vet jag).. Kontorsstolen sprack av fallet men nu är man ju iaf en erfarenhet klokare hehe

Fortsättningen av injecten fortsatte i sängen eftersom jag inte hade lust att svimma fler ggr.. Vfr svimmar man för övrigt? Är absolut inte spruträdd och annars gick allt som smort!? Andra försöket gick prima, no problemo!

Är så sjukt jävla taggad nu, ska bli intressant att se hur saker går på gymmet.. Har nu som ren redan ökat reps på några övningar trots deff så det blir väll pang i bygget med olja i systemet! Ligger på ett kcal- på ungefär 500-700kcal/dag, har lite carbloading dag på den tyngsta gymdagen då jag äter lite mer men annars så är det underskott som gäller. Mycket protein/fett och lite kolisar, kolisarna tas före/efter gym samt lite på morgon för att komma igång.. Funkar bra för mig!

Dieten består av följande:

Protein: (Äter av alla sorterna varje dag)
Valfri fisk, ofta tonfisk eller lax
Proteinpulver
Kyckling
Maletkött
Ost
Ägg

Kolhydrater:
Fullkornsris
Whole Wheat Nudlar
Potatis ibland

Fett:
Avocado
Nötter


Diverse produkter jag använder:
Protein pulver, 100 Whey Gold Standard
BCAA
C-Vitamin
ZMA
Creatine


Onödig fakta

Lugn och behärskad kille på 22år..
184cm lång
87kg kroppsvikt, har deffat 2 månader och ska fortsätta en stund till! Låg på ca 91kg som mest..
Fettprocent enligt kaliper mätning: 12-13%

Gym erfarenhet: 2,5 år

Styrkesats: (OBS! Tränar för massa nu, inte styrka!)
Bänk 110kg+
Knäböj 170+
Marklyft Kör bara högreps, vet inge max.

Tränar för övrigt inte styrka så min styrkesats är inte direkt relevant men bara så ni vet

Mål: Skaffa en kropp som får folk att vända på huvudet mer än de redan gör, snabbare uppnå en kropp som säger "I practice what I preach" och eventuellt försöka bli någon folk tar på allvar. Ska vara en så bra image som möjligt för sporten bodybuilding och en vacker dag kanske jag står på scen!


Följ med min resa, bilder kanske kommer men lovar inget ännu..
Undrar ni nått eller tycker jag har glömt att skriva något viktigt så är det bara att klottra här nedan så svarar jag och skriver så gärna
Citera
2012-10-18, 21:30
  #2
Medlem
razor-xs avatar
Vet inte om jag ska skratta eller gråta,,haha!!Vilken jävla syn,,haha,,svimmar halvnaken med en spruta i högsta hugg!!
Hoppas det går bättre nästa gång;-)
Lycka till nu!
Citera
2012-10-18, 21:35
  #3
Medlem
hehe, spruträdd? Skojar, alla är nervösa första gången som knull.

Personliga favoriten är axeln, jag skulle kunna skjuta in i axlarna varje dag om ja nu kunde

Följer, Best wishes

//jeff
Citera
2012-10-18, 21:46
  #4
Medlem
Zaxons avatar
hahah känner igen det sprutfobin..

lycka till!
Citera
2012-10-18, 22:26
  #5
Medlem
razor-xs avatar
Du är ju säkert inte spruträdd,,men det är ju hela grejen runtomkring,,anspänningar,lite nervös och samtidigt så jävla laddad.
Pulsen stiger,och man spänner sig omedvetet.
Härlig känsla och lagomt nervös,,,men det upplever man inte längre.
Citera
2012-10-21, 12:59
  #6
Medlem
Realityjunkies avatar
Finna absolut ingen sprutfobi ;p

Bara fjollor som är rädda sprutor och tandläkarn *Lagom kaxig*
(försök ta mig med en nypa salt om just du har dålig humor..)

Glömde nämna det självklara i kosttillskotts listan: Omega III och Multivitamin

Samt att min kost innehåller grönsaker/sallad 3-5ggr/dag av mina 7 mål mat


Tog första sticket på en Torsdag, betyder väl att nästa är på Tisdag nudå!? Verkar ju logiskt..


Lite kort om första sticket:
Ingen smärta varken under själva sticket eller när jag spruta in härligheten, milt brännande känsla vid sticksåret 2-3h efter sticket.. (Har maserat injectspot lite)

Dock har det känts som man haft en mystisk "träningsvärk" hela helgen ungefär 5cm ovanför knäskålen? Inga problem men stretchar man lite känns de mystiskt, oljan som runnit? Läste på brädan att någon hade typ samma problem i armen efter bicep injection.. Men de börjar lätta nu, hoppas de inte blir såhär varje gång man smättar in oljan, återstår att se..


Nehepp, iväg på jobb! Imorgon är de måndag, love it! Då jävlar ska de krigas
Citera
2012-10-21, 13:06
  #7
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ska vara en så bra image som möjligt för sporten bodybuilding och en vacker dag kanske jag står på scen!

Mm, skitfin image för sporten du är när du dopar dig, verkligen..

I övrigt hoppas jag att du blir stor (vilket du med all säkerhet blir om du kör på som du skrivit) och mår bra både längs vägen och när du uppnått dina mål.

Lycka till!
Citera
2012-10-21, 13:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Mm, skitfin image för sporten du är när du dopar dig, verkligen..
Lycka till!

nej för det har ju ingen gjort i bodybuildingens historia förut...
Citera
2012-10-21, 17:41
  #9
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Mm, skitfin image för sporten du är när du dopar dig, verkligen..

Lycka till!


hoppas du trollar, idiotjävel
Citera
2012-10-21, 19:04
  #10
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocc0
nej för det har ju ingen gjort i bodybuildingens historia förut...

Klart som fan att de har, men har det gjort dem till bra förebilder för det?

Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
hoppas du trollar, idiotjävel

Snabba humörsvängningar på dig eller? Trollar inte det minsta, trodde du det eller?

Om ni inte förstår vad jag menar, så skrev TS att han ville vara "en så bra image för sporten som möjligt".

I mina och troligtvis de flestas ögon så är en så bra förebild som möjligt knappast dopad.

Jag säger inte att det inte ligger arbete, svett och en jävla massa träning bakom grymma resultat, där ex AAS är inblandat. Men jag säger att de killar och tjejer som blir riktigt jävla stora/fit/slimmade whatever utan att dopa sig är fan så mycket bättre förebilder och värda fan så mycket mer respekt.
Citera
2012-10-21, 19:35
  #11
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Mm, skitfin image för sporten du är när du dopar dig, verkligen..

I övrigt hoppas jag att du blir stor (vilket du med all säkerhet blir om du kör på som du skrivit) och mår bra både längs vägen och när du uppnått dina mål.

Lycka till!

Alltså om ingen vet du preppar är du väl ingen "dålig" image?

Jag tänkte liksom på min image utåt, vad folk tror och tycker om en.. Många som inte sysslar med träning överhuvudtaget ser oss som tränar som "stöddiga, uppblåsta puckon" och jag ska då visa att alla inte är såna Är man stor och stark måste man vara snäll(mer eller mindre)..

Jag är snälla killen som ser när gamla människor inte räcks efter lemonaden som butiken har placerat på högsta hyllan och då är jag hövlig och plockar ner den åt dem, det brukar uppskattas, små saker gör stor skillnad och människor blir glada. Finner lite inre frid när man får göra små goda gärningar..

Vill ha bort bilden av att alla som tränar och är "modell större" käkar bebisar till frukost och slår frugan när man inte kan diskutera och komma fram till något vettigt..

Bor en liten pacifist inom mig, våld är onödigt. But don't push me too far(kan ta i princip hur mycket skit som helst, folk får säga vad de vill och det rör mig inte ryggen, men rör du mina saker eller mina polare så kommer hulken fram)
Citera
2012-10-22, 15:02
  #12
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Alltså om ingen vet du preppar är du väl ingen "dålig" image?

Alltså det tål att diskuteras.. Men såklart, om ingen vet det och om du vid frågor förnekar det och drar upp dubbelmoralen till max och pratar dig varm för preppfri träning och det ena och det andra.. Nej, absolut ingen dålig image officiellt.

Dina insatser och din träning nollas liksom inte i just mina ögon bara för att du dopat dig, jag respekterar dig ändå. Men aldrig i havet att du får lika mycket respekt som en preppfri dito, med större eller likvärdig massa.


Citat:
Jag tänkte liksom på min image utåt, vad folk tror och tycker om en.. Många som inte sysslar med träning överhuvudtaget ser oss som tränar som "stöddiga, uppblåsta puckon" och jag ska då visa att alla inte är såna Är man stor och stark måste man vara snäll(mer eller mindre)..

Många som sysslar med träning är också stöddiga, uppblåsta puckon. Dopade eller ej, det vet bara Satan och kanske hans morsa.

Därför är det suveränt att folk som du dyker upp längs vägen och visar att man minsann kan vara hyvens och ha folkvett trots att man är stor som en ladugårdsvägg. Skitbra, jag efterfrågar definitivt fler som den du aspirerar på att bli!

Du verkar ha en vettig approach och en bra grundpersonlighet, jag hoppas som sagt att det går bra för dig!

Se upp bara längs vägen, att vad du nu än sprutar in i dig inte gör dig till ett aggressivt, labilt och dessutom kraftfullt as, längs vägen!

[EDIT] När det gäller de gamla kärringarna.. Visst fan känns det bra att hjälpa till! Senast idag redde jag ut en dubbel rollatorolycka med flera inblandade och spillda matvaror som följd. Inre frid FTW!
__________________
Senast redigerad av Späk 2012-10-22 kl. 15:06.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback