Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-18, 13:46
  #1
Medlem
Hej!
Jag har legat med min kompis i ca 5 månader nu och det är toppen. Sexet är grymt, båda kommer och vi testar då och då lite nya grejer. Men jag vill gärna trappa upp nivån lite. Jag brukar få henne att komma genom att slicka henne vid klittan extremt snabbt, suga på hennes fitta och kyssa den.
Nu vill jag att hon ska få större orgasmer än vad hon får nu.
Någon som har bra tips?
Citera
2012-10-18, 13:49
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theLword
Hej!
Jag har legat med min kompis i ca 5 månader nu och det är toppen. Sexet är grymt, båda kommer och vi testar då och då lite nya grejer. Men jag vill gärna trappa upp nivån lite. Jag brukar få henne att komma genom att slicka henne vid klittan extremt snabbt, suga på hennes fitta och kyssa den.
Nu vill jag att hon ska få större orgasmer än vad hon får nu.
Någon som har bra tips?
DP a henne med en polare, då lär hon komma hårdare....

EDIT: Jag e serös DP:a henne tjejer gillar det iag de jag vatt med!
__________________
Senast redigerad av TheFuck 2012-10-18 kl. 13:59.
Citera
2012-10-18, 13:55
  #3
Medlem
crillecrilles avatar
Slicka tills hon är 75% på väg att komma. Sen hård penetrering. Slicka igen. Alternera några gånger utan att hon kommer. Till slut slickar du som en idiot tills hon kommer. Explosion.

Det jobbiga här är att det är så individuellt vad som faktiskt funkar, så det bästa är att göra som ni gör och bara testa massa olika saker.

Edit: angående g-punktsmassage. Vissa tjejer tycker det är sjukt obehagligt, så var försiktig med det där.
__________________
Senast redigerad av crillecrille 2012-10-18 kl. 14:32.
Citera
2012-10-18, 14:26
  #4
Medlem
SgtVimess avatar
G punktsmassage ...du kommer ha en vän för livet ..jag lovar dig
Citera
2012-10-18, 16:22
  #5
Avstängd
Jasumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Slicka tills hon är 75% på väg att komma. Sen hård penetrering. Slicka igen. Alternera några gånger utan att hon kommer. Till slut slickar du som en idiot tills hon kommer. Explosion.

Det jobbiga här är att det är så individuellt vad som faktiskt funkar, så det bästa är att göra som ni gör och bara testa massa olika saker.

Edit: angående g-punktsmassage. Vissa tjejer tycker det är sjukt obehagligt, så var försiktig med det där.

Ett vilt antagande baserat på TS nick är att hon är en kvinna och att penetrering kan bli besvärligt utan tillgång till strap-on.
Citera
2012-10-18, 21:52
  #6
Medlem
Tack för alla svar! Ska särskilt ta och öka på slickeriet! Hon har en strap-on men hon gillar inte penetrationssex av nån anledning... Så det är jag som får den i mig.
Några mer tips om att slicka för hårdare orgasmer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback