Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-16, 23:53
  #1
Avstängd
Tjena

Är en grabb på 18 år, har en flickvän på 17 år. Vi har sex lite då och då, kanske 3 gånger per vecka (vi ses varje dag, sover oftast hos varandra 4 nätter i veckan eller mer). Som ni kanske förstår så är jag som tonåring kåt 24/7. Hon har dock varit med om några dåliga saker... för typ 3 år sedan så blev hon utsatt för ett våldtäktsförsök. Några månader efter det så blev hon utsatt för ytterligare ett. Hon har sen dess inte varit så speciellt sugen på det där med sex, och är extremt noga med jämlikhet mellan män och kvinnor osv.

Men till problemet: Jag klarar mig utan sex, men det är ju lite jobbigt om man ska ha en bånge 12 timmar i rad när man är henne. Finns det något (helst så naturligt som möjligt...) sätt att bli mindre kåt? Jag runkar dagarna då jag inte har sex, men det verkar inte hjälpa.

Tackar.

Även: Säg inte att jag ska hitta en brud som vill ha mer sex, för det är inte problemet här. Hellre har jag denna flickvän och är utan sex resten av mitt liv än någon annan som vill ha sex hela tiden.
Citera
2012-10-17, 00:05
  #2
Medlem
Falshbacks avatar
När lusten kommer, tänk på din farmors armhålor
Citera
2012-10-17, 00:06
  #3
Medlem
Snyggs avatar
Runka mer. När bången smyger sig på - runka en gång till.
Citera
2012-10-17, 00:23
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
Runka mer. När bången smyger sig på - runka en gång till.
Säger som dig! Runka ofta!
Citera
2012-10-17, 00:32
  #5
Medlem
Sätt en gummisnodd runt roten så håller den sig slak ska du se.
Citera
2012-10-17, 02:13
  #6
Medlem
rash200s avatar
gå ut och spring .....
Citera
2012-10-17, 02:16
  #7
Medlem
Problemet är väl inte att du är kåt utan snarare att hon inte vill ha sex, så jag föreslår som dem andra att du runkar mer. För att när vi män kommer så är det som ett kvitto som säger att nu kommer du bli ointresserad av sexuella aktiviteter och någorlunda trött. Lägg märke till att vissa erektioner håller i sig ett längre tag.

Vet inte om det är bra för en människa att inte ha någon sexuel aktivit igång, så att sluta helt med både runk och knull är nog inte rätt väg att gå. Sen är det ju så att vi män av naturen producerar miljontals nya spermier varje dag plus att den delen av penis som fylls med blod så att vi får en erektion (har glömt bort vad det heter) fylls ju då vi sover några gånger under sömnen. Penisens sätt att se till att den funkar som den ska. Så man kan säga att en män är kåt rätt ofta.

Antingen runkar du mer eller så försöker du få henne att lita på dig så att hon vet att det är helt okej att ha sex med just dig. Hon måste ju kunna skilja på en pojkvänn och en våldtäktsman, men förstår att det kan finnas några mentala spärrar för henne för det som hon råkat ut för.

Är ingen expert direkt, men tänkte bara logiskt.
Citera
2012-10-17, 05:28
  #8
Medlem
Mvks avatar
Mindre kåt kan du inte bli då det har med hormoner att göra.
Du får vänta tills halterna stabiliseras om några år.
Passa på träna på gym när du har en sån hög nivå naturligt.

http://www.fleshlight-international....original-lady/

Släng upp denna när kuken står.
Känns bättre än fitta.
IRL-knull klarar jag nästan hur långt tid som helst men det här kommer jag lika snabbt som en nervös fjortis.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback