2013-11-04, 16:45
Medlem
Korsbarspajs avatar
På tal om ingenting. Minns ni när hon sa att hon bara spelade? Det var ytterst roande. Typ försöka få bort stämpeln hon hade trots att hon skrev att alla vidriga saker var sanna så som att hon inte tog hand om sin son eller att hon pissade i glas och drack det

Nu när du väl är här i tråden Volvoraggar/Djurrättsaktivist/barnuppfostrare/Nikkan.. vad var det du skämtade om? Vad var det som inte var sant?
Citera
2013-11-04, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denback
Dig däremot kommer hälsa på och göra en personlig hälsning.
Du är ju galet besatt att du måste följa min privata facebook.
Jag har sett papprerna jag fick ifrån kronofogden och du har samma printscreens som dom skickade med.
Alltså är du vän med Tanita Andersson väldigt bra? opsi ..jag råka försäga mig.

Dessutom löjligt med papprerna ,om att jag bär vapen? Seriöst jag bär en fällkniv.
Jag vet vart alla mina vänner bor men jag förstår inte hur en vän som ligger på min facebook kan gå så mycket bakom min rygg.

Du bor i Jakan ,brevid Tanita och hennes alkismorsa.
Du gillar AIK ( enligt dina andra inlägg här på fb)

Du är så jävla dum i huvudet så det vore fan synd om dig om det inte var för att du är ett pissdrickande luder med världens fulaste näsa. Du pratar om att anmäla folk men hotar själv anonyma och erkänner att du bär kniv. Hoppas det sätter dig i skiten ännu mer.

Folk skrattar åt ditt liv, beteende och sist men inte minst ditt utseende. Att du inte tagit livet av dig än är otroligt.
Tack vare internet kommer folk som söker på dig hitta att du:
Varit en äcklig hora.
Inte kan ta hand om husdjur.
Inte kan ta hand om barn.
Poserat med oläkta tuttar.
DRUCKIT KISS på film.
Knullat på film.
Misslyckats med dina olika karriärsval även om det varit så enkelt som att bli knullad.
Är en mytoman.
Hugger din familj i ryggen.

Fyll gärna på...
Citera
2013-11-04, 22:55
Medlem
Imcools avatar
Citat:
Ni äcklar mig seriöst.
Jag har lämnat det gamla livet bakom mig och vill bara ha ett normalt liv igen kan ni inte bara lägga ner?

Tänk er , tack vare denna tråd som jag startade jag vet, men jag är ingen offentlig person längre .
Jag har en familj och en son att tänka på. Varför fortsätter ni att skriva i den för?
Kan tråden inte bara dö ut så jag får gå vidare i mitt liv med personen jag lever för.

Ni bryter dessutom en regel här på flashback, man får inte outa en annan medlem. Jag skrev aldrig vem jag va ifrån början men ni ouatade mig!
Vilket ni har gjort. Plus falsk ryktesspridning.
Jag ber er snälla lägg av och istället fokusera er på era liv istället för mitt.
Alla falska rykten ni för i denna tråd får folk att vända ryggen och jag får inget vanligt vitt jobb idag.

Att ta sig fram och söka jobb och kunna betala sina räkningar och livnära sig.
Ni fattar inte hur mycket energi som tas ifrån en.
Hur man kämpar och kämpar men ändå så ratas man pga av all jävla lögner som står i denna tråd.

Tidlag mot djur? Seriöst. Sånt äcklar mig och jag skulle vilja döda alla som våldför sig på djur.
Har redan misshandlat 3 personer och ouatat dom offentligt för omvärlden, och jag gör gärna det igen . Ingen rör ett djur på ett sådant sätt.
Dom är lika äckliga som pedofiler.

Slutord: Ja jag ångrar som fan att jag startade denna tråd.
Men snälla sluta att mata på den ännu mer, utan lås tråden så jag äntligen kan få starta ett nytt liv med min familj och min ***
Att jag äntligen kan få ett jobb och försörja mig och min ***
Man gör dumma beslut här i världen men man ska också få en andra chans att vända om sig helt och ställa allt till rätta igen.

Rapportera ditt första inlägg i denna tråd och skriv att du vill tråden ska flyttas till papperskorgen. då gör moderatorer det.

Tråden kommer inte längre att synas på Google.
Citera
2013-11-04, 22:55
Medlem
Denbacks avatar
[quote=drrty|45990274]Du är så jävla dum i huvudet så det vore fan synd om dig om det inte var för att du är ett pissdrickande luder med världens fulaste näsa. Du pratar om att anmäla folk men hotar själv anonyma och erkänner att du bär kniv. Hoppas det sätter dig i skiten ännu mer.

Folk skrattar åt ditt liv, beteende och sist men inte minst ditt utseende. Att du inte tagit livet av dig än är otroligt.
Varit en äcklig hora.
DRUCKIT KISS på film.
Knullat på film.
Misslyckats med dina olika karriärsval även om det varit så enkelt som att bli knullad.
Är en mytoman.

Fyll gärna på...[/QUOTE

Hm mycket där va fel.
Men om du nu är så tuff som du låter så möt mig gärna upp mig om du vågar.
haha sista jag vill är att ta livet av mig. Jag har en familj som älskar mig och en underbar ***
Jag har extra jobb så ne jag klagar inte.

Men jag möter gärna upp folk som snackar skit om mig, upp till bevis och se om ni är så tuffa bakom skärmen. Du vet man får bära fällkniv, dock inte ta med den på krogen exempel.
Men jag vet många som gör det.
Senast redigerad av Denback 2013-11-04 kl. 22:58.
Citera
2013-11-04, 23:01
Medlem
Imcools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Msliten
Aldrig skrev vem du var ifrån början? Driver du med oss. Någonstans mellan sida 3 och 7 så har du skrivit att det är DU.
Så nu helt plötsligt så har du en familj? Dem som vänt dig ryggen och jag vet inte vad som du skrivit om i bloggar..

Lägga ner energi på en människa som Nichole Lagercrantz? Haha.. vet din familj vad du sysslar med framför datorn?
Citera
2013-11-04, 23:02
Medlem
Imcools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Du är så jävla dum i huvudet så det vore fan synd om dig om det inte var för att du är ett pissdrickande luder med världens fulaste näsa. Du pratar om att anmäla folk men hotar själv anonyma och erkänner att du bär kniv. Hoppas det sätter dig i skiten ännu mer.

Varit en äcklig hora.
DRUCKIT KISS på film.
Knullat på film.
Är en mytoman.

Fyll gärna på...

Vilken sorglig indivd du verkar vara.. :/ (nej är vän inte med Nichole.. känner henne inte personligen.)
Citera
2013-11-05, 00:02
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ni äcklar mig seriöst.
Jag har lämnat det gamla livet bakom mig och vill bara ha ett normalt liv igen kan ni inte bara lägga ner?

Tänk er , tack vare denna tråd som jag startade jag vet, men jag är ingen offentlig person längre .
Jag har en familj och en son att tänka på. Varför fortsätter ni att skriva i den för?
Kan tråden inte bara dö ut så jag får gå vidare i mitt liv med personen jag lever för.

Ni bryter dessutom en regel här på flashback, man får inte outa en annan medlem. Jag skrev aldrig vem jag va ifrån början men ni ouatade mig!
Vilket ni har gjort. Plus falsk ryktesspridning.
Jag ber er snälla lägg av och istället fokusera er på era liv istället för mitt.
Alla falska rykten ni för i denna tråd får folk att vända ryggen och jag får inget vanligt vitt jobb idag.

Att ta sig fram och söka jobb och kunna betala sina räkningar och livnära sig.
Ni fattar inte hur mycket energi som tas ifrån en.
Hur man kämpar och kämpar men ändå så ratas man pga av all jävla lögner som står i denna tråd.

Tidlag mot djur? Seriöst. Sånt äcklar mig och jag skulle vilja döda alla som våldför sig på djur.
Har redan misshandlat 3 personer och ouatat dom offentligt för omvärlden, och jag gör gärna det igen . Ingen rör ett djur på ett sådant sätt.
Dom är lika äckliga som pedofiler.

Slutord: Ja jag ångrar som fan att jag startade denna tråd.
Men snälla sluta att mata på den ännu mer, utan lås tråden så jag äntligen kan få starta ett nytt liv med min familj och min ***
Att jag äntligen kan få ett jobb och försörja mig och min ***
Man gör dumma beslut här i världen men man ska också få en andra chans att vända om sig helt och ställa allt till rätta igen.

Kanske dags att börja hora igen då? DU har ju aldrig haft problem tidigare att återvända till ditt gamla liv...
Såklart man ska få en andra chans men hur många ar du inte fått vid det här laget? Hur många människor har du inte förnedrat, outat på din blogg och gjort ner i offentligheten bara för att?
Vad har gett dig den rätten från första början, att göra ned andra människor bara för att dom inte passar in i din världsåskådning.

Känns det bra att få det du gett?
Citera
2013-11-05, 00:06
Medlem
Mslitens avatar
Citat:
Dig däremot kommer hälsa på och göra en personlig hälsning.
Du är ju galet besatt att du måste följa min privata facebook.
Jag har sett papprerna jag fick ifrån kronofogden och du har samma printscreens som dom skickade med.
Alltså är du vän med Tanita Andersson väldigt bra? opsi ..jag råka försäga mig.

Dessutom löjligt med papprerna ,om att jag bär vapen? Seriöst jag bär en fällkniv.
Jag vet vart alla mina vänner bor men jag förstår inte hur en vän som ligger på min facebook kan gå så mycket bakom min rygg.

Du bor i Jakan ,brevid Tanita och hennes alkismorsa.
Du gillar AIK ( enligt dina andra inlägg här på fb)

Hahahaha du är ute och cyklar bruden..
Om jag hade känt T så bra som du påstår så hade jag väl knappast följt dig på fb eller flashan...
Samma print? Hahaha årets skämt. du vet väl att det är miljontals med människor som har samma bakgrund osv...

Alkismorsa? Du om någon borde väl vara tyst om den saken... Festar istället för att ta hand om din son, Skickar iväg djur här och där för droger och alkohol.
Du är för blind för att se att det finns flera sidor av varje individ..

Om jag är Aikare,bajare eller djurgårdare eller håller på någonting annat har du igen aning om... Som sagt finns flera sidor av en person...
Hittar du mig så ska du allt få en 10öring...
Citera
2013-11-05, 00:11
Medlem
Mslitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imcool
Lägga ner energi på en människa som Nichole Lagercrantz? Haha.. vet din familj vad du sysslar med framför datorn?

Hahaha vilken familj...Min?
Om det är min familj du snackar om så är dem änglar..
Citera
2013-11-05, 00:21
Medlem
Denbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Msliten
Hahahaha du är ute och cyklar bruden..
Om jag hade känt T så bra som du påstår så hade jag väl knappast följt dig på fb eller flashan...
Samma print? Hahaha årets skämt. du vet väl att det är miljontals med människor som har samma bakgrund osv...

Alkismorsa? Du om någon borde väl vara tyst om den saken... Festar istället för att ta hand om din son, Skickar iväg djur här och där för droger och alkohol.
Du är för blind för att se att det finns flera sidor av varje individ..

Om jag är Aikare,bajare eller djurgårdare eller håller på någonting annat har du igen aning om... Som sagt finns flera sidor av en person...
Hittar du mig så ska du allt få en 10öring...

Hm det var mitt förra liv, not anymore.
Bara för jag inte skriver ut det på facebook om vad jag gör idag så behöver ni inte veta allt. Finns mycket ni inte vet om hur jag lever idag. Som jag inte delar med mig alls av på facebook.

För jag har lärt mig, om man vill ha ett privatliv så ska man inte säga ut allt på facebook.
Du skriver ju inte så bra så jag borde ju veta.
Men antagligen är du inte en sån bra vän för du skulle du ha sagt väldigt många hemligheter som jag bara delar med mina närmaste.
Som vet vart jag extra jobbar idag, vad jag sysslar med på fritiden ,m.m.

Sluta vara så blind på mitt förflutna.
Citera
2013-11-05, 00:55
Bannlyst
Hej Näsan!

Läs på lite om knivlagen. Säg till mig om du fortfarande tror om det är lagligt efter det. Skiter i vad dina sk vänner sagt till dig.
Möta upp dig? Jag slår inte tjejer och inte horor heller. Du är inte värd en krona så varför skulle jag vilja slösa bensin på dig? Nej du får inte smaka mitt piss heller. Men en sak lovar jag dig, oavsett var jag ser dig så kommer jag att spotta på dig som det smuts du är.
Du kan fan inte hota människor du inte vet nåt om. Jag vet vem du är och ingen du känner eller ger fitta för skydd skulle hjälpa dig från mig om vi skulle gå till en träff.
Du är smuts, jag VILL inte träffa dig självmant. Jag nöjer mig med att följa ditt tragiska liv på nätet.

Varför vågar du inte skriva SON för nichole? Lagercrantz.. W-ever.
Son, nichole, hora, wetsex, näsa, billig, volvo, nastynicole.. Så nu kan dom googla lite.

Bitches aint shit!
Citera
2013-11-05, 01:01
Medlem
Mslitens avatar
Citat:
Hm det var mitt förra liv, not anymore.
Bara för jag inte skriver ut det på facebook om vad jag gör idag så behöver ni inte veta allt. Finns mycket ni inte vet om hur jag lever idag. Som jag inte delar med mig alls av på facebook.

För jag har lärt mig, om man vill ha ett privatliv så ska man inte säga ut allt på facebook.
Du skriver ju inte så bra så jag borde ju veta.
Men antagligen är du inte en sån bra vän för du skulle du ha sagt väldigt många hemligheter som jag bara delar med mina närmaste.
Som vet vart jag extra jobbar idag, vad jag sysslar med på fritiden ,m.m.

Sluta vara så blind på mitt förflutna.

Hahaha du e ju fan rolig du,,
Extrajobb som barnvakt och rädd för deras hund och sen ett inlägg du nydligen skrivit om mig :P
Hahahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in