2013-12-12, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korsbarspaj
Kåta Slampor 3 är på REA nu i alla fall. Skulle faktiskt vilja se den. Skäms i vanliga fall när det är skådespel med i porr, undra hur jag skulle reagera när Nichole gör det

http://www.martinshop.se/kata-slampor-3.html?___SID=U
Vill du se film ifrån det eländiga porrträsket så är det väl bara att slå till, själv ser jag inte gärna på porr där det är uppenbart att skådespelarna efter filmen gjorts ångrat sig och helst skulle vilja ha det ogjort. Men man tänder ju på olika saker, i mina ögon är du en kvinnohatare som tänder på att fortsätta plåga Nicole med hennes förflutna. Kommer min herre vara nöjd när denna kvinna mår så dåligt att hon dukar under vilket jag antar står på din dolda agenda ??
Citera
2013-12-12, 12:16
Medlem
Korsbarspajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Vill du se film ifrån det eländiga porrträsket så är det väl bara att slå till, själv ser jag inte gärna på porr där det är uppenbart att skådespelarna efter filmen gjorts ångrat sig och helst skulle vilja ha det ogjort. Men man tänder ju på olika saker, i mina ögon är du en kvinnohatare som tänder på att fortsätta plåga Nicole med hennes förflutna. Kommer min herre vara nöjd när denna kvinna mår så dåligt att hon dukar under vilket jag antar står på din dolda agenda ??

Hur konstigt det än må låta så kollar jag inte på porr för att bli tänd på det. Sitter mycket hellre på efukt och kollar på äckliga klipp för att skratta.

Hon har nog inte ångrat sig. Jag tror att hon låter det vara en erfarenhet. Jag menar, det är ju inte bara en gång hon spelat in porr eller tagit nakenbilder. Jag tror hon har det bra nu när hon gömt sig från internet.

Jag tänder inte på Nichole och inte på tjejer över huvud taget btw.
Citera
2013-12-12, 15:22
Medlem
flingborrs avatar
Nån som kan sammanställa alla hennes filmer inklusiva torrentlänkar?
Kanske kan släppa lite smarrig info om henne då.
Citera
2013-12-12, 16:42
Medlem
Librarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flingborr
Nån som kan sammanställa alla hennes filmer inklusiva torrentlänkar?
Kanske kan släppa lite smarrig info om henne då.

Kolla i sexlänkar och nastygirl. Där finns i princip alla hennes filmer i en torrent. Dock inte de nyaste från långfilmerna

Edit: här är den

https://thepiratebay.pe/details.php?id=7145262
Citera
2013-12-12, 18:12
Bannlyst
Hur gick det med hennes projekt- En andra chans för hundar?
En tjej som var väldigt imponerad av horan Nichole Lagercrants tog ju kontakt och ville starta en omplacering för hundar. Hon ville alltså rida på horans Nicholes våg. Hur är relationen mellan de båda i dag, träffades de någon gång överhuvudtaget eller stannade vänskapen mellan en tillfällig blogg?
Citera
2013-12-21, 18:14
Medlem
Audimans avatar
Ingen som sitter på hennes senaste filmer, Nakna Sanningen 3 och Kåta Slampor 3?
Citera
2013-12-24, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Ingen som sitter på hennes senaste filmer, Nakna Sanningen 3 och Kåta Slampor 3?

...har Kåta slampor 3...Nichole ser riktigt vilsen och faktiskt ganska ledsen ut i ögonen...hade hon inte varit så jävlans blåst och dumdryg i alla tänkbara situationer hade jag tyckt synd om henne. Fast vad vet jag, hon kanske ser sån ut helt enkelt live. Grymt ofräsch och osund ur alla vinklar hursomhelst. En av de sämsta p-filmer jag sett öht och då menar jag allas insatser. Sanna Rough är ju jättehemsk för potensen.
Citera
2013-12-25, 09:49
Medlem
Audimans avatar
Du kan inte lägga upp den någonstans?
Citera
2013-12-28, 20:21
Medlem
intresset utav hennes filmer finns här med =)
Citera
2013-12-29, 03:01
Medlem
Korsbarspajs avatar
Kom igen ^^ Ladda upp filmen nu!
Citera
2013-12-30, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korsbarspaj
Kom igen ^^ Ladda upp filmen nu!

Håller på att konvertera för fullt. Var ska jag lägga upp den?
Citera
2014-01-01, 20:58
Medlem
glasses123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2pappskallar
Håller på att konvertera för fullt. Var ska jag lägga upp den?
Kom igen lägg upp den nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in