Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-14, 20:42
  #1
Medlem
Tja jag är en man på 22 år som ännu inte blivit av med oskulden. Detta för att jag har en liten kuk och har inte direkt känt mig bekväm i att försöka ta ett intiativ. Den är någonstans mellan 9-11 cm på längden och omkretsen är rätt så propertionell. I erigerat tillstånd alltså.

Saken är den att jag har till och från mått psykiskt dåligt av detta för att man känner sig inte tillräcklig. Själv tycker jag att kvinnor är väldigt attraktiva men om jag är attraktiv för dem är en helt annan femma och jag tvivlar stort på att en kvinna på fullaste allvar skulle tycka att jag var attraktiv. Dem skulle säkert bara hitta på något som dem egentligen inte menar för att försöka få mig på bättre humör. Alltså att dem ljuger för sig själva och sen också ger mig en falsk förhoppning. Så det är en rätt tom känsla man har släpat med sig genom livet och det finns inte så mycket man kan göra för att förstora kuken. Visst några illustioner som gör att den ser större ut kan man ju alltid fixa, som att gå ner i vikt och trimma ner könshåret. Men i dagsläget finns det inte så många saker man kan göra åt det som faktiskt ändrar storleken rejält och är samtidigt värt att lägga ner pengar och tid på.

Jag vill heller inte hålla på och leta överallt efter en kvinna som faktiskt föredrar dem mindre kukarna. Visst är det helt okej om man hittar en sån person, men jag vill bara inte riskera att behöva bli utsktrattad, göra dåligt ifrån mig eller bli dumpad. Den smärtan vill man helst undvika.

Vill hellre att när det dyker upp ett läge så vill jag kunna vara flexibel och ge den njutning som hon vill ha, vad nu det kan vara. Visst är vi olika, men om hon vill ha en vaginal orgasm så vill jag veta hur jag ska ge henne det. Vill hon ha en klitoris orgasm så vill jag kunna ge henne det etc etc. Föredrar hon större kukar så vill jag vara kompatibel med den personen trots min lilla kuk genom att t.ex. använda en strapon eller liknande, istället för att hålla på och envisas med att min lilla kuk ska få henne på andra tankar. Jag vill veta vad jag sysslar med och allt ska bara funka och klicka till på en gång. Vill bara att det ska flyta på. Och då krävs det att jag kan min sak.

Kan också säga att jag funkar på det sättet att när jag ska prova på något nytt som känns lite svårt, så vill jag först ha en bra teoretisk förståelse om ämnet så jag vet vad jag ska sikta in mig på. Och sen kan man finslipa på detaljerna i praktiken, istället för att gissa mig fram. Jag vill känna mig bekväm med det jag håller på med. Så funkar jag som bäst när min komfortabla zon ska expanderas.

Hur som helst. Denna tråd ska handla om vad personer som är i min situation eller liknande kan göra för att verkligen få till ett samlag så bra som möjligt. Och då menar jag såklart allt som har med sex att göra förutom dem här konstiga/udda/extrema sakerna som typ cuckold, avföring/urin, suga på fötterna osv. Allt inom stämning, förspel, huvuddelen och efterspelet. Tänk er att man har en lista på alla saker som hör in i dem kategorierna och att varje sak har en väldigt bra förklaring med massa detaljer och tips osv. Och sen när man träffar en partner och tar reda på vad dem gillar så vet man vad man ska sikta in sig på, men att man finslipar på detaljerna såklart.

Vill bara kunna kompensera på ett bra sätt trots mitt handikapp.

Annat som ni kan veta om mig är att jag är öppen till idén att använda sexleksaker som typ strapon-dildos (som man kan använda på henne, inte på mig......fyfan), såna här geisha kulor eller vad dem heter, glidmedel och lite sånt. Först var man rätt negativt inställd till just strapons men saken är ju den att fake kukar har vissa fördelar som riktiga kukar inte har, t.ex. att dem har en oändlig uthållighet, en inbyggd vibrator eller till och med utrustad för dubbelpenetrering. Sen behöver man ju inte använda dem under hela samlaget. Klart att man ska få doppa sin egen kuk under varje samlag.

Vill också påpeka att detta inte ska blandas ihop med hur man får tjejer, utan det handlar enbart om själva sex akten. Hur man får tjejer får bli en annan tråd som jag säkert kommer ta upp senare. Men håll er till ämnet, förklara informativt hur det ska gå till och försök att undvika en massa ordspråk och annat trams. Ge tips, beskrivningar, länkar till videor, böcker och artiklar, skapa listor osv. Dela med er av allt ni kan och diskutera. Vilka saker uppskattas? Vilka saker uppskattas inte?

Behöver ju inte skriva ner allt på en gång. Klart det är mycket information om det här ämnet och det kommer ju ta ett tag innan jag får en brud. Är inne i en sån här fas då man vill få igång livet och få klart det som man ska göra när man går från tonåring till vuxen, så ni har gott om tid på er. Kör på i ert egna tempo.

Hoppas att jag förklarade allt någorlunda bra, men ställ frågor om det är något ni inte förstår. Det där får räcka för ett första inlägg. Kör igång.
Citera
2012-10-14, 20:53
  #2
Medlem
RobertoSavianos avatar
Du tänker för mycket och det håller dig tillbaka. Det där kommer släppa efter några gånger. Se till att få det överstökat bara så kommer det rulla på. Ibland tar det en tjej innan man lär sig ibland tar det 10. Allt handlar om erfarenhet och man får ingen erfarenhet om man går och är rädd och samlar upp sitt komplextänk.

Lovar dig att när du väl kommit igång, kommer varken du eller de tjejer du är med tänka på att du är liten.
Citera
2012-10-14, 21:00
  #3
Medlem
psilosydelisks avatar
Du kan ju kanske testa en väldigt kort liten tjej. Eftersom de är mindre djupa så kan det va så att kortare längd önskas. Är några som sagt att jag är för lång och de har oftast varit små.
En dvärg kanske passar? nån som vet om deras fittor är mini också? huvudena och händerna brukar väll vara lika stora som vanliga?
Citera
2012-10-14, 21:14
  #4
Medlem
Leafdrops avatar
Tung sits du sitter i! Mycket är psykiskt så det är bara att ta sig igenom det och leva med hur man blev, sen finns ju mycket övningar som ökar några centimeter vilket är bra för samlaget men även psyket, känna att man är på väg någonstans!

Bli en gud på att äta fitta är mitt tips. Kan du få henne att komma innan penetration så har du släppt många psykiska väggar och har inte samma press på dig när det ska ske.
http://www.xvideos.com/video1373046/...mp_full_video_

Sen hur är med hur snabbt du kommer? går det fort eller kan du dra i jollen ett tag? Tips är att sluta kolla på porr helt och runka med hjälp av fantasier och hålla ut så länge som möjligt (20min+)
Citera
2012-10-14, 21:15
  #5
Medlem
Citat:
Du tänker för mycket och det håller dig tillbaka. Det där kommer släppa efter några gånger. Se till att få det överstökat bara så kommer det rulla på. Ibland tar det en tjej innan man lär sig ibland tar det 10. Allt handlar om erfarenhet och man får ingen erfarenhet om man går och är rädd och samlar upp sitt komplextänk.

Lovar dig att när du väl kommit igång, kommer varken du eller de tjejer du är med tänka på att du är liten.

Verkar som att du kanske inte läste igenom texten tillräckligt noggrant, utan bara skummade igenom men som jag sa förut så fungerar jag bäst när jag lär mig om ämnet istället för att bara köra på. Jag kan inte bara hoppa in och sedan gissa mig fram. Jag skrev ju klart och tydligt att jag inte villa gå igenom den smärtan att bli dumpad flera gånger bara för att lära sig efter en massa erfarenhet. Klart man blir bättre av erfarenhet men jag vill inte vara värdelös efter första gången. Det ska ju åtminstånde vara en bra insats. Jag vill inte riskera något, men nu handlade det ju inte om mina komplex utan snarare hur man gör bra ifrån sig. Vill ju ha andra människors tips och feedback liksom.
Citera
2012-10-14, 21:18
  #6
Medlem
Leafdrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerpDerp9000
Verkar som att du kanske inte läste igenom texten tillräckligt noggrant, utan bara skummade igenom men som jag sa förut så fungerar jag bäst när jag lär mig om ämnet istället för att bara köra på. Jag kan inte bara hoppa in och sedan gissa mig fram. Jag skrev ju klart och tydligt att jag inte villa gå igenom den smärtan att bli dumpad flera gånger bara för att lära sig efter en massa erfarenhet. Klart man blir bättre av erfarenhet men jag vill inte vara värdelös efter första gången. Det ska ju åtminstånde vara en bra insats. Jag vill inte riskera något, men nu handlade det ju inte om mina komplex utan snarare hur man gör bra ifrån sig. Vill ju ha andra människors tips och feedback liksom.
Sex är tyvärr mycket psykiskt och att träna upp sig allt för mycket hur allt ska gå är inte heller bra! Tips är att göra det första packad på ett one night stand, så att du tar dig igenom det.
Sex är aldrig bra första gången
Citera
2012-10-14, 21:45
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leafdrop
Tung sits du sitter i! Mycket är psykiskt så det är bara att ta sig igenom det och leva med hur man blev, sen finns ju mycket övningar som ökar några centimeter vilket är bra för samlaget men även psyket, känna att man är på väg någonstans!

Bli en gud på att äta fitta är mitt tips. Kan du få henne att komma innan penetration så har du släppt många psykiska väggar och har inte samma press på dig när det ska ske.
http://www.xvideos.com/video1373046/...mp_full_video_

Sen hur är med hur snabbt du kommer? går det fort eller kan du dra i jollen ett tag? Tips är att sluta kolla på porr helt och runka med hjälp av fantasier och hålla ut så länge som möjligt (20min+)

Stötte på den videon i "att slicka fitta" tråden och ska kolla på den sen innan man går och lägger sig. Den verkar ge många bra tips.

Hur långt det kan ta innan jag kommer är olika från gång till gång. Ibland kan det bara ta några få minuter och ibland typ 40 minuter och då har man kommit typ 2 gånger och den är fortfarande hård. Sen runkar jag med vänster handen istället med höger. Skulle jag ha runkat med höger skulle det ta längre tid, men hur det appliceras under ett samlag vet jag inte. Då är det ju friktion från fittan istället för en hand, men det kanske är samma. Men som jag sa tidigare så kan man ju använda strapons också så att samlaget håller i längre om man skulle slakna till snabbt eller om hon helt enkelt föredrar större organ.

En annan sak jag har märkt är att om man använder musik i bakgrunden som typ smooth jazz och soul på lagom volym, så uppfattas saker mer sexiga och man blir samtidigt lugnare. Det blir enklare att hålla igång en erektion. Funkar på mig, men stämmer det för er också?

Vi testar med ett litet expriment. Tryck på länken. Tryck sen på family filter off och pausa videon och stäng av ljudet från videon (inte datorn).

Gå nu till denna länk. Anpassa volymen på låten till en behaglig nivå. Kör nu igång videon med Lindsey Dawn Mckenzie och ha låten på i bakgrunden.

Hur uppfattar du det hela? Är det enklare att få stånd? Känner du dig avslappnad men ändå kåt? Testa också att stänga av ljudet helt. Vad föredrar du?

Självklart kan du säkert testa andra videor och andra låtar som typ J. Thompson - Real Quick Lovin' eller Marvin Gaye - Let's get it on eller liknande.

Men kan det här vara ett simpelt trick att hålla igång ståndet längre och vad tycker ni tjejer om att ha musik samtidigt som ni har sex? Och ni som har musik i bakgrunden, vilken genre håller ni er till?
Citera
2012-10-14, 21:54
  #8
Medlem
Juste fullscreen ska det ju också vara.

Vill bara påminna att jag vill att ni ska ha läst igenom det hela ordentligt, istället för att bara skumma igenom det.
Citera
2012-10-14, 21:55
  #9
Medlem
Leafdrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerpDerp9000
Stötte på den videon i "att slicka fitta" tråden och ska kolla på den sen innan man går och lägger sig. Den verkar ge många bra tips.

Hur långt det kan ta innan jag kommer är olika från gång till gång. Ibland kan det bara ta några få minuter och ibland typ 40 minuter och då har man kommit typ 2 gånger och den är fortfarande hård. Sen runkar jag med vänster handen istället med höger. Skulle jag ha runkat med höger skulle det ta längre tid, men hur det appliceras under ett samlag vet jag inte. Då är det ju friktion från fittan istället för en hand, men det kanske är samma. Men som jag sa tidigare så kan man ju använda strapons också så att samlaget håller i längre om man skulle slakna till snabbt eller om hon helt enkelt föredrar större organ.

En annan sak jag har märkt är att om man använder musik i bakgrunden som typ smooth jazz och soul på lagom volym, så uppfattas saker mer sexiga och man blir samtidigt lugnare. Det blir enklare att hålla igång en erektion. Funkar på mig, men stämmer det för er också?

Vi testar med ett litet expriment. Tryck på länken. Tryck sen på family filter off och pausa videon och stäng av ljudet från videon (inte datorn).

Gå nu till denna länk. Anpassa volymen på låten till en behaglig nivå. Kör nu igång videon med Lindsey Dawn Mckenzie och ha låten på i bakgrunden.

Hur uppfattar du det hela? Är det enklare att få stånd? Känner du dig avslappnad men ändå kåt? Testa också att stänga av ljudet helt. Vad föredrar du?

Självklart kan du säkert testa andra videor och andra låtar som typ J. Thompson - Real Quick Lovin' eller Marvin Gaye - Let's get it on eller liknande.

Men kan det här vara ett simpelt trick att hålla igång ståndet längre och vad tycker ni tjejer om att ha musik samtidigt som ni har sex? Och ni som har musik i bakgrunden, vilken genre håller ni er till?

Okej, ja friktionen och känslan är en helt annan sak, iallafall för mig kör med kondom är ett tips . Gött att du kan hålla på så, själv blir jag deprimerad efter sex haha, vill att hon bara ska dra!

Nöta videon ett antal gånger, lär du dig det som nina hartley snackar om så kommer du ha brudarna runt dig!
Citera
2012-10-14, 22:02
  #10
Medlem
knazbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerpDerp9000
En annan sak jag har märkt är att om man använder musik i bakgrunden som typ smooth jazz och soul på lagom volym, så uppfattas saker mer sexiga och man blir samtidigt lugnare. Det blir enklare att hålla igång en erektion. Funkar på mig, men stämmer det för er också?

Vi testar med ett litet expriment. Tryck på länken. Tryck sen på family filter off och pausa videon och stäng av ljudet från videon (inte datorn).

Gå nu till denna länk. Anpassa volymen på låten till en behaglig nivå. Kör nu igång videon med Lindsey Dawn Mckenzie och ha låten på i bakgrunden.

Hur uppfattar du det hela? Är det enklare att få stånd? Känner du dig avslappnad men ändå kåt? Testa också att stänga av ljudet helt. Vad föredrar du?

Självklart kan du säkert testa andra videor och andra låtar som typ J. Thompson - Real Quick Lovin' eller Marvin Gaye - Let's get it on eller liknande.

Men kan det här vara ett simpelt trick att hålla igång ståndet längre och vad tycker ni tjejer om att ha musik samtidigt som ni har sex? Och ni som har musik i bakgrunden, vilken genre håller ni er till?


Jag skulle inte föreslå att fixa musik till ett vanligt ligg, skulle i såna fall vara med en brud du är tsm med och ska "lyxa" till det lite...

Dels för att är enligt min mening är för jobbigt/krångligt att fixa och dödar lite mycket stämning som det tillför, och dels för att jag tror det skulle uppfattas som aningen udda av tjejer typ som att fixa massa ljus osv osv

Däremot måste du nog inse faktan att du inte nödvändigtvis blir dumpad men att du inte presterar några gånger.För helt ärligt hur mycket bra tips och råd du än får kommer inte hjälpa dej att vara en porrstjärna första gången.. Även fast du kanske lyckats undvika att pulla henne så hårt du kan kommer det som flera redan sagt krävas lite erfarenhet för att känna igen vad just den bruttan vill ha, hur du ska ge henne det osv

anyway lycka till!
Citera
2012-10-14, 22:02
  #11
Medlem
Härligt att tråden redan har kommit igång. Startat med lite grundläggande tips och så. Juste skulle vara bra om vi gjorde listor på hemsidor som säljer sexleksaker och sånt och kanske även bakgrundsmusik som skulle passa medans man har sex. Men ikväll ska jag som sagt kolla igenom hela videon och repetera den någon gång.
Citera
2012-10-14, 22:21
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazbarnet
Jag skulle inte föreslå att fixa musik till ett vanligt ligg, skulle i såna fall vara med en brud du är tsm med och ska "lyxa" till det lite...

Dels för att är enligt min mening är för jobbigt/krångligt att fixa och dödar lite mycket stämning som det tillför, och dels för att jag tror det skulle uppfattas som aningen udda av tjejer typ som att fixa massa ljus osv osv

Däremot måste du nog inse faktan att du inte nödvändigtvis blir dumpad men att du inte presterar några gånger.För helt ärligt hur mycket bra tips och råd du än får kommer inte hjälpa dej att vara en porrstjärna första gången.. Även fast du kanske lyckats undvika att pulla henne så hårt du kan kommer det som flera redan sagt krävas lite erfarenhet för att känna igen vad just den bruttan vill ha, hur du ska ge henne det osv

anyway lycka till!

Nej musik till ett ligg är ju såklart för speciella tillfällen, inte något man tjatar igenom. Man får väll kanske investera i en stereo någongång i framtiden och förbereda en spellista behöver man ju inte göra precis innan ett knull, men när man väll känner att det skulle vara dags så ska man bara trycka på play och så kör allt igång. Levande ljus nämnde jag inget om.

Jag förstår också att jag inte kommer vara en porrstjärna första gången, men man vill ju vara tillräckligt bra ändå, sen med mer erfarenhet blir man såklart bättre. Det håller jag med om, men skulle man lära sig en massa saker om sex rent teoretiskt så borde man ju åtminstånde få något försprång. Säger inte att jag ska vara bäst av alla män, utan jag vill bara veta hur jag ska göra det så bra som möjligt. Om man t.ex. ska slicka fitta så vill jag veta hur man gör det på ett bra sätt och ska man göra något annat så vill jag veta hur man gör det på ett bra sätt också, så att man inte total failar och utför en massa misstag.

Den där videon som Leafdrop skickade är ju precis sånt jag letar efter, även om den bara handlade om att slicka fitta när det finns massor av andra saker man kan göra under sex så är det ju bra att kunna. Men förstår du vad jag menar? Har det blivit tydligare?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback