2012-10-14, 19:10
Medlem
Jag försvarar aldrig en blatte. Men denna gång gör jag det och jag hoppas det blir sista gången.
Men snuten är några jävla grisar och detta visar denna civilsnut.
Citera
2012-10-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merzi
Skärp er nu !!

Ingen vettig förälder står och tjaffsar med en Polis med sitt barn i famnen
med mindre än att man vill skapa oreda !
De saknade tillstånd för sin 'bilträff' och borde veta hut !!

Det är perfekt att använda ett barn som "sköld" ,i dom filmklipp jag har sett så fäktar pappan
bort polisens arm flera gånger.Hade inte hans dotter vart i famnen så hade han legat på backen.

Och nog fan visste pappan om det allt....Kollar man på filmklipp och kommentarerna på många klipp på garaget så kan man fundera om merparten ens har fått könshår ännu.
Senast redigerad av audi 2012-10-14 kl. 19:15.
Citera
2012-10-14, 19:31
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audi
Det är perfekt att använda ett barn som "sköld" ,i dom filmklipp jag har sett så fäktar pappan
bort polisens arm flera gånger.Hade inte hans dotter vart i famnen så hade han legat på backen.

Och nog fan visste pappan om det allt....Kollar man på filmklipp och kommentarerna på många klipp på garaget så kan man fundera om merparten ens har fått könshår ännu.

Det är i varje fall bra att AB gick ut med tillräcklig information (namn) så att vem som helst kan leta reda på honom - t.e.x med ratsit. Det vete fan vad som kommer lägst på stegen - att misshandla/begå övergrepp på sitt barn eller hålla det framför sig som sköld?

Funderar på att lägga en läcker annons om en urquattro i original-skick på blocket, och se vem som dyker upp.
Citera
2012-10-14, 19:48
Medlem
RobertoSavianos avatar
Löjligt att aftonbladet slänger upp ens en blänkare på det här. Några WT-idioter som åker folkrace i ett garage och en idiot till farsa tar med sin unge dit. Värdelös story.
Citera
2012-10-14, 20:10
Medlem
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Löjligt att aftonbladet slänger upp ens en blänkare på det här. Några WT-idioter som åker folkrace i ett garage och en idiot till farsa tar med sin unge dit. Värdelös story.

det e klart så fort ingen svensk blir drabbad, har det inte hänt,
men när dom ger sig på en 2åring så hoppas jag på snart se en repris
från malexander
snutjäveln kommer säkert ens inte kallas på förhör och nu väntar det nog en chefspost för honom med
Citera
2012-10-14, 20:16
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
det e klart så fort ingen svensk blir drabbad, har det inte hänt,
men när dom ger sig på en 2åring så hoppas jag på snart se en repris
från malexander
snutjäveln kommer säkert ens inte kallas på förhör och nu väntar det nog en chefspost för honom med

Yeah, yeah - "ACAB". Gäsp. Ring putte pancamo (din idol?) i vimmerby och fråga om du får gå med i hans globala gäng. Men ackta (avsiktlig felstavning) dig för att hamna på deras "Wanted"-lista! Då kanske ditt fotto dyker upp, och polens gayland-president sätter ner foten. J-la lowlife.

Sorry...
Citera
2012-10-14, 20:35
Medlem
Denna träff hade inga tillstånd eller liknande. Dock så var det en mycket trevlig stämning i övrigt förutom just i ena hörnet där dom höll på med sitt. (snuten och resten)
Jag var framme några gånger för att lyssna vad som hände. Såg inte när polisen kom in men såg att han stog VÄLDIGT nära en av bilarna.
Då menar jag cirka 5 cm med sin front mot en annan bil.
Det är defintivt ingen gangsterträff i undrevärlden det handlar om utan genuint intresserade motormänniskor.
Det skedde heller inget så kallat folkrace i garaget.

Polisbilen kom nära dottern och de börjades ta bilder på både polismannen och registreringsskylt. Sen att resten av apgänget stog och blockade polisbilen när dom skulle ut tycker jag bara är löjligt.
En anmälan kan göras även fast polisen åker.
Citera
2012-10-14, 20:42
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlauMes
Denna träff hade inga tillstånd eller liknande. Dock så var det en mycket trevlig stämning i övrigt förutom just i ena hörnet där dom höll på med sitt. (snuten och resten)
Jag var framme några gånger för att lyssna vad som hände. Såg inte när polisen kom in men såg att han stog VÄLDIGT nära en av bilarna.
Då menar jag cirka 5 cm med sin front mot en annan bil.
Det är defintivt ingen gangsterträff i undrevärlden det handlar om utan genuint intresserade motormänniskor.
Det skedde heller inget så kallat folkrace i garaget.

Polisbilen kom nära dottern och de börjades ta bilder på både polismannen och registreringsskylt. Sen att resten av apgänget stog och blockade polisbilen när dom skulle ut tycker jag bara är löjligt.
En anmälan kan göras även fast polisen åker.

Det är nog ingen som har fått uppfattningen att det rörde sig om en gangsterträff... Däremot är det lite märkligt att man har en bilträff "med genuint intresserade motormänniskor" i P-huset vid Skärholmens centrum? Observera att jag inte nämner etnicitet - det hade lika gärna kunnat röra sig om en underground-spelning av Lazze-Stefanz, på Arlanda parkering, för "genuint musikintresserade"!
Citera
2012-10-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
Det är nog ingen som har fått uppfattningen att det rörde sig om en gangsterträff... Däremot är det lite märkligt att man har en bilträff "med genuint intresserade motormänniskor" i P-huset vid Skärholmens centrum? Observera att jag inte nämner etnicitet - det hade lika gärna kunnat röra sig om en underground-spelning av Lazze-Stefanz, på Arlanda parkering, för "genuint musikintresserade"!

Varför ser alla det så konstigt?

Vi träffas på olika parkeringar och liknande. I södertälje träffas vi på Moraberg utanför jula/plantagen. I Jakobsberg är det varje Fredagar träff i garaget bredvid stationen.
Nu har det aldrig varit träff (så vitt jag vet) i citygross garaget innan men det var riktigt trevligt!

Kan dock förstå dom som ska handla att dom kan tycka att det är lite otäckt och så.
Citera
2012-10-14, 20:53
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlauMes
Varför ser alla det så konstigt?

Vi träffas på olika parkeringar och liknande. I södertälje träffas vi på Moraberg utanför jula/plantagen. I Jakobsberg är det varje Fredagar träff i garaget bredvid stationen.
Nu har det aldrig varit träff (så vitt jag vet) i citygross garaget innan men det var riktigt trevligt!

Kan dock förstå dom som ska handla att dom kan tycka att det är lite otäckt och så.

Jag kan ge mig fan på att:
  • Ingen av er har, eller inte ens varit i närheten av att få, banlicens
  • Alla går i foppa-tofflor
  • Höjden av "trimning" är att chippa om motorn!
  • Och att skruva på kromade ändrör, gärna lite snett & vint..
Citera
2012-10-14, 20:56
Medlem
Probonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Gött att han knäckte snut jäveln.
Och ni blatte hatare och som står på snutensida. Såg ni att snut jäveln var blatte???!!!
Hur blir det för er nu?

Blatte är inte i strikt mening en rastillhörighet, det är snarare ett beteende.
Citera
2012-10-14, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
Jag kan ge mig fan på att:
  • Ingen av er har, eller inte ens varit i närheten av att få, banlicens
  • Alla går i foppa-tofflor
  • Höjden av "trimning" är att chippa om motorn!
  • Och att skruva på kromade ändrör, gärna lite snett & vint..

Men snälla. Varför börja dra det till en barnslig nivå?
Du frågar vad vi gör där. Jag ger en fin förklaring på varför, sen blir det nå jävla kukmätartävling!?Gå och lägg dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in