Citat:
Ursprungligen postat av stenfasta
Sry att jag inte svarat. Har nämligen jobbat tills nu. Kanske bara dumt att säga det då du knappast vet vad ett jobb är. Både du och jag vet att allt jag säger är sanning så sluta påstå att jag ljuger.
Du e så sjukt feg så de skriker om de, varför du hyser så stort agg mot mig vet jag inte, men det är jue ganska uppenbart att du ljuger om massor för att smutskasta mig, jag jobbar heltid som stöd åt barn med asberger/add/adhd, och de har jag gjort i flera år! det är lätt o säga att du känner mig, att du jobbar heltid o har 30centimeter i slakt tillstånd, men visa vem du är så ser alla at du ljuger, sån jävla sjuk människa du är, kommer du med påståenden för att skada mig som person.. backa sen upp dem med bevis kan du inte för jag jobbar o sliter mer än du ngnsin kommer göra o det med 2 barn samt en nybyggd Villa att ensam besörja o betala för.. och du har ingen aning vad det kräver av mig som far att jobba och hinna med allt vad gäller hämtning/lämning av barn på både skola o dagis!
Skulle inte förvåna mig om de va du som va här o punkterade båda framdäcken förra veckan på bilen som står på min uppfart samt lagt en djävulskt massa kantiga stora stenar över hela min uppfart på natten.. aldrig varit med om maken på sjuk människa!
Hur kan du va så djävla feg att inte våga stå för vem du är!?
Nä jusste du är rädd för vad som kan hända om folk får reda på vem du är o vad du gör för att försöka skada mig som individ...
Oroa dig inte även om ja får reda på vem du är när du inte sitter bakom data skärmen o ljuger ihop historier så kommer ja inte anstränga mig för att få tag i dig.. Mina barn har inte råd att förlora sin far pga sveriges sjukaste o fegaste kräk..