2012-10-24, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stenfasta
Sry att jag inte svarat. Har nämligen jobbat tills nu. Kanske bara dumt att säga det då du knappast vet vad ett jobb är. Både du och jag vet att allt jag säger är sanning så sluta påstå att jag ljuger.

Du e så sjukt feg så de skriker om de, varför du hyser så stort agg mot mig vet jag inte, men det är jue ganska uppenbart att du ljuger om massor för att smutskasta mig, jag jobbar heltid som stöd åt barn med asberger/add/adhd, och de har jag gjort i flera år! det är lätt o säga att du känner mig, att du jobbar heltid o har 30centimeter i slakt tillstånd, men visa vem du är så ser alla at du ljuger, sån jävla sjuk människa du är, kommer du med påståenden för att skada mig som person.. backa sen upp dem med bevis kan du inte för jag jobbar o sliter mer än du ngnsin kommer göra o det med 2 barn samt en nybyggd Villa att ensam besörja o betala för.. och du har ingen aning vad det kräver av mig som far att jobba och hinna med allt vad gäller hämtning/lämning av barn på både skola o dagis!
Skulle inte förvåna mig om de va du som va här o punkterade båda framdäcken förra veckan på bilen som står på min uppfart samt lagt en djävulskt massa kantiga stora stenar över hela min uppfart på natten.. aldrig varit med om maken på sjuk människa!

Hur kan du va så djävla feg att inte våga stå för vem du är!?
Nä jusste du är rädd för vad som kan hända om folk får reda på vem du är o vad du gör för att försöka skada mig som individ...
Oroa dig inte även om ja får reda på vem du är när du inte sitter bakom data skärmen o ljuger ihop historier så kommer ja inte anstränga mig för att få tag i dig.. Mina barn har inte råd att förlora sin far pga sveriges sjukaste o fegaste kräk..
Senast redigerad av Sibbson 2012-10-24 kl. 18:17. Anledning: Felstavning..
Citera
2012-10-24, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stenfasta
Han bor i ett parhus. Som hans mamma och pappa köpt. Hans mamma och pappa bort andra delen av huset. Han har inget jobb. Han har inget körkort, det har han erkänt, dock stört att han kör runt barnen utan. Det här blir nog sista inlägget i det här ämnet för mig. Svarar igen och förtydligar mig, jsg hatar inte Sibba. Men ogillar folk som inte bidrar med något. Over and Out.

Bullshitt! Du känner mig inte det minsta då skulle du skämmas över att ljuga om sån här skit du själv verkar tro på! vem tror du att du är egentligen!!
Mor o far står på husen JA, inget mer, jag jobbar varje dag i veckan 8-16 på en skola i huddinge, vågar du dig att höra av dig till mig face to face så ska du få numret till min arbetsgivare så kan du ringa o få det bekräftat så kanske du skäms sen över att ha smutskastat mig gladeligen! ALLA vet att jag drivit eget tills förra sommaren, sen tog ut mina 3månaders pappaledighet jag sparat o sen byggde klart båda övervåningarna på både min o mina föräldrars övervåning med min sons gudfar o hans kollega under tiden ja tog ut min pappaledighet, o sen började på mitt gamla jobb igen förra hösten! 2v efter pappaledigheten tog slut!

Ps. Då måste du älska dig själv när du BIDRAR med en jävla massa lögner! .ds
Citera
2012-10-24, 20:12
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibbson
Bullshitt! Du känner mig inte det minsta då skulle du skämmas över att ljuga om sån här skit du själv verkar tro på! vem tror du att du är egentligen!!
Mor o far står på husen JA, inget mer, jag jobbar varje dag i veckan 8-16 på en skola i huddinge, vågar du dig att höra av dig till mig face to face så ska du få numret till min arbetsgivare så kan du ringa o få det bekräftat så kanske du skäms sen över att ha smutskastat mig gladeligen! ALLA vet att jag drivit eget tills förra sommaren, sen tog ut mina 3månaders pappaledighet jag sparat o sen byggde klart båda övervåningarna på både min o mina föräldrars övervåning med min sons gudfar o hans kollega under tiden ja tog ut min pappaledighet, o sen började på mitt gamla jobb igen förra hösten! 2v efter pappaledigheten tog slut!

Jag kan förstå din frustration när någon identitetslös sprider "lögner" om dig och din situation. Men när du skriver att du hade utfört våld mot honom om det inte vore för dina barn kan det räknas som olaga hot.

Men i det här fallet så är din barnuppfostran en viktig del i var skuldbördan ligger. Invandrarföräldrar uppfostrar inte sina barn så korrekt som övriga i det här landet. Det är nästan alltid barn till invandrare som råkar ut för bilolyckor, övriga olyckor och hundattacker. Poliserna höll kanske en onödigt och kanske rent av en farlig hastighet där nere i garaget men oavsett det så ska det inte finnas en risk att köra på ett ensamt barn i ett garage. Är man så ung och kort som ditt barn är så syns hon inte ens över huven på en bil. Då ska hon till 100% av tiden aldrig gå utan din hand i hennes eller i din famn.
Citera
2012-10-24, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MedelLagom
Jag kan förstå din frustration när någon identitetslös sprider "lögner" om dig och din situation. Men när du skriver att du hade utfört våld mot honom om det inte vore för dina barn kan det räknas som olaga hot.

Men i det här fallet så är din barnuppfostran en viktig del i var skuldbördan ligger. Invandrarföräldrar uppfostrar inte sina barn så korrekt som övriga i det här landet. Det är nästan alltid barn till invandrare som råkar ut för bilolyckor, övriga olyckor och hundattacker. Poliserna höll kanske en onödigt och kanske rent av en farlig hastighet där nere i garaget men oavsett det så ska det inte finnas en risk att köra på ett ensamt barn i ett garage. Är man så ung och kort som ditt barn är så syns hon inte ens över huven på en bil. Då ska hon till 100% av tiden aldrig gå utan din hand i hennes eller i din famn.

Yes, de va mitt fel.. allt var mitt fel, kommer aldrig mer låta mina barn släppa min hand, ska alltid hålla dem fullt synligt för att slippa bli påkörda av ngn varesig det är en polis eller privatperson, varesig det är i phus garaget när vi handlar eller när vi är i bio garaget och ska gå o titta på tingeling
Förklara för mig vart? jag skrev att jag skulle utföra våld, skrev raka motsatsen!

och vad gäller dina "fakta" om att invandrare inte uppfostrar sina barn så korrekt som vadå, svenskar? jag e svensk samt har en förälder med ursprung från mellanöstern.. skulle snarare påstå att många som mig svenskar inte vet hut... kolla bara på mig.. jag tog med min dotter på en bilträff där alla bilar stod stilla i en återvändsgränd i ett garage o släpppte ner henne för att ja fick ont i nacken av att ha burit henne på axlarna i 20min.. jag känner inte en enda invandrare som skulle kalla sina föräldrar för fitta, idiot eller liknande, dock vet jag flertalet svenska personer som kallat sina föräldrar värre inför publik.. men ska inte dra alla över en kant, det är bara min personliga erfarenhet.. för många andra e det säkerligen tvärtom.. glöm de procentuella, de finns inge underlag för att backa upp de..
Citera
2012-10-24, 20:38
Bannlyst
Glömde tacka dig för att du förstod dig på min frustration!
Citera
2012-10-24, 20:53
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Yes, de va mitt fel.. allt var mitt fel, kommer aldrig mer låta mina barn släppa min hand, ska alltid hålla dem fullt synligt för att slippa bli påkörda av ngn varesig det är en polis eller privatperson, varesig det är i phus garaget när vi handlar eller när vi är i bio garaget och ska gå o titta på tingeling
Förklara för mig vart? jag skrev att jag skulle utföra våld, skrev raka motsatsen!

och vad gäller dina "fakta" om att invandrare inte uppfostrar sina barn så korrekt som vadå, svenskar? jag e svensk samt har en förälder med ursprung från mellanöstern.. skulle snarare påstå att många som mig svenskar inte vet hut... kolla bara på mig.. jag tog med min dotter på en bilträff där alla bilar stod stilla i en återvändsgränd i ett garage o släpppte ner henne för att ja fick ont i nacken av att ha burit henne på axlarna i 20min.. jag känner inte en enda invandrare som skulle kalla sina föräldrar för fitta, idiot eller liknande, dock vet jag flertalet svenska personer som kallat sina föräldrar värre inför publik.. men ska inte dra alla över en kant, det är bara min personliga erfarenhet.. för många andra e det säkerligen tvärtom.. glöm de procentuella, de finns inge underlag för att backa upp de..
Så du menar att din dotter nästan blev överkörd utav en stillastående polisbil? Låter du henne leka på motorvägen också om du inte ser någon bil körandes på den? Att du får ont i axlarna är inte en god anledning för att sätta din dotter i omedelbar livsfara. Det finns absolut ingen god anledning överhuvudtaget att riskera sitt barns liv. Förstår du inte det så är du inte en bra förälder oavsett ditt ursprung.

Man ska inte dra alla över en kam. Det finns invandrarföräldrar som uppfostrar sina barn oerhört mycket bättre än vad de flesta svenska föräldrar gör. Det finns en alldeles för stor flathet även hos svenska föräldrar. Men det finns fler invandrarföräldrar som uppfostrar sina barn fel än vad det finns svenska föräldrar som uppfostrar sina barn fel. Och det är inte en liten skillnad heller. Men alla invandrarföräldrar är inte så. Det är inte att dra alla över en kam.

Du använde dina barn som ursäkt för att inte utöva våld mot han som du anser sprider skit om dig.
Senast redigerad av MedelLagom 2012-10-24 kl. 20:56.
Citera
2012-10-24, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MedelLagom
Så du menar att din dotter nästan blev överkörd utav en stillastående polisbil? Låter du henne leka på motorvägen också om du inte ser någon bil körandes på den? Att du får ont i axlarna är inte en god anledning för att sätta din dotter i omedelbar livsfara. Det finns absolut ingen god anledning överhuvudtaget att riskera sitt barns liv. Förstår du inte det så är du inte en bra förälder oavsett ditt och barnets moders ursprung.

Man ska inte dra alla över en kam. Det finns invandrarföräldrar som uppfostrar sina barn oerhört mycket bättre än vad de flesta svenska föräldrar gör. Det finns en alldeles för stor flathet även hos svenska föräldrar. Men det finns fler invandrarföräldrar som uppfostrar sina barn fel än vad det finns svenska föräldrar som uppfostrar sina barn fel. Och det är inte en liten skillnad heller. Men alla invandrarföräldrar är inte så. Det är inte att dra alla över en kam.

Du använde dina barn som ursäkt för att inte utöva våld mot han som du anser sprider skit om dig.

använde det inte som ursäkt för ngnting, jag sa det för att då kanske människan vågar stå för vem Han/hon är.. istället för att va ett anonymt kräk som breer på mer än vad som finns i smörpaketet.
Citera
2012-10-26, 07:46
Medlem
Så du menar att du blåst försäkringskassan då eftersom du var pappaledig i 3 månader? Eller var du pappaledig varannan vecka? Den enda som far med bullshit är du. Folk i din omgivning vet att du är arbetsskygg. Vem försöker du lura? Anledningen till att jag skriver här är för att folk ska få lite klarhet i vad det är för trash som hänger i ett garage i skärholmen en lördagkväll och förstör för folk som ska handla. Att du kallar mig lögnare, feg etc bekommer mig inte. Kan hålla med om att det är lite fegt att sitta bakom skärmen och skriva sanningar. Tänk om du inte ringt till aftonbladet och bett dom göra snyftartikeln. Hade varit mycket bättre då.

Citat:

Citera
2012-10-27, 10:15
Medlem
Flo-Ridahs avatar
Orkar NÅGON läsa vad som står i polisförordningen

Jo: Enligt 15 § polisförordningen ska en polis under tjänstgöring ha med sig polislegitimation om inte särskilda skäl ger anledning till annat. Justitieombudsmannen (JO) har också uttalat att det i princip föreligger en skyldighet för polismän i tjänst att lämna identitetsuppgifter om inte särskilda omständigheter föranleder annat, t.ex. risk för trakasserier (5561-2008).

Detta innebär alltså om polis i civil klädsel känner att det föreligger risk för att han blir trakasserad i efterhand, att han är i en situation som kan urarta inte behöver uppvisa legitimation vid uppmaning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in