2012-10-14, 17:29
Medlem
Hur i helvete skriver journalisten på Aftonbladet? Artikeln är i det närmaste oläsbar med tanke på de konstiga meningarna överallt. Hur fick Ida Gustafsson anställning som journalist?
Citera
2012-10-14, 17:37
Medlem
lrad070142s avatar
Och hur kan man döpa sin dotter efter en av seklets mest (ö)kända porrskådisar? Låtsas som om att man vill hennes (stackarn!) bästa - men det man egentligen vill är att bara slåss och bråka. Videon borde användas som bevismaterial när pappa "gaspedal" tas ifrån vårdnaden. Fy f-n vad mycket löss det finns i vårt land.
Citera
2012-10-14, 17:41
Medlem
revodnebs avatar
Det jag stör mig på är att "polisen" inte var reglementsenligt klädd, en polis ska se ut som en polis och därmed basta!
Citera
2012-10-14, 17:49
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det jag stör mig på är att "polisen" inte var reglementsenligt klädd, en polis ska se ut som en polis och därmed basta!

Ja, du... veckans dummaste inlägg?

BTW: om någon vill åka förbi och kondolera Audi-araben så är han lätt att hitta på ratsit. Myntade jag just nu ett nytt uttryck - "audi-arab"?

OnT: hans dotter behöver uppenbarligen en annan pappa. Kanske en med hjärna större än testiklarna?
Citera
2012-10-14, 17:58
Medlem
Jösses vilket kanonmongo.
Varför inte bara stega tillbaks lite, om han nu ens bryr sig om sin hen-unge.
Citera
2012-10-14, 18:04
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rexkex66
Ser bara nån kepstomte som svamlar om nån lag han hittar på medan han pratar..

Och dom övriga nissarna hejar för att de tror att han har rätt. Pinsamt av kepstomte.
Citera
2012-10-14, 18:07
Medlem
rimmbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.
Varför kan människor inte uppträda civiliserat? Hur kommer man ens på idén att ha en bilträff i ett köpcentrum och när polisen ber att man avlägsnar sig så kommer en hel hord av människor och omringar lagens utsände. Även om hans uppträdande därefter inte är klanderfritt så förstår man att det inte är något lätt uppgift när man blir omringad av en hotfull pöbel på flera tiotals människor. Kollegan som kommer till undsättning behåller dock lugnet och tar bort honom och inväntar förstärkning. Bra agerat av kollegan.

Dom kom på iden för att det är fjantiga stadsbor som är asfräna med sina volvo 940turbo + dimljus..

Jag tycker att polisen borde ha full rätt att vifta tä med batongerna så det blir tyst på idioterna.
Citera
2012-10-14, 18:24
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Och dom övriga nissarna hejar för att de tror att han har rätt. Pinsamt av kepstomte.

Pöbelmentalitet. Det finns alltid en ledare, även om han (ibland hon) inte står i första linjen. Det är en jävla mind-rush att känna "folkets stöd"! Jag svamlar inte, men har inte heller haft förmånen att träda in i rollen. Tänk dig. Ingejobb-ingenutbildning-baraenfulkeps. Lägst på samhällets trappa. Och, helt plötsligt! Så står du där som en Martin Luther King och märker att folk (för första gången i ditt liv) lyssnar på vad du har att säga. [även om det bara rör sig om ett P-hus i Skärholmens centrum ]

Motåtgärden är att sänka honom direkt. Snabbt och diskret, och forsla bort honom. Funkar varje gång. De "skrikande måsarna" tappar fokus, och skingras. Måsbajset finns kvar, men det går lätt att tvätta bort.
Citera
2012-10-14, 18:50
Medlem
johannes Xs avatar
Alla dom här kränkta kaosblattarna. Ringer de själva till AB eller scannar AB polisradion ?
Citera
2012-10-14, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
Pöbelmentalitet. Det finns alltid en ledare, även om han (ibland hon) inte står i första linjen. Det är en jävla mind-rush att känna "folkets stöd"! Jag svamlar inte, men har inte heller haft förmånen att träda in i rollen. Tänk dig. Ingejobb-ingenutbildning-baraenfulkeps. Lägst på samhällets trappa. Och, helt plötsligt! Så står du där som en Martin Luther King och märker att folk (för första gången i ditt liv) lyssnar på vad du har att säga. [även om det bara rör sig om ett P-hus i Skärholmens centrum ]

Motåtgärden är att sänka honom direkt. Snabbt och diskret, och forsla bort honom. Funkar varje gång. De "skrikande måsarna" tappar fokus, och skingras. Måsbajset finns kvar, men det går lätt att tvätta bort.

Nu överdriver du allt din svenske internetkrigare.

Spola tillbaks bandet lite. Polisen kör nästan ihjäl hans dotter vid deras ankomst. När fadern sedan nämner det som nästan höll på att hända så flinar och rycker grisarna axlarna åt det. Därefter använder snutarna mer våld än nödvändigt. Detta visar alltså på att; du är korkad och dessa snutar amatörer..
Citera
2012-10-14, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle

Spola tillbaks bandet lite. Polisen kör nästan ihjäl hans dotter vid deras ankomst. När fadern sedan nämner det som nästan höll på att hända så flinar och rycker grisarna axlarna åt det. Därefter använder snutarna mer våld än nödvändigt. Detta visar alltså på att; du är korkad och dessa snutar amatörer..

Ingenstans framgår det att polisen nästan kör ihjäl någon, det är bara en kränkt raggares motangrepp då de skulle bli avhysta från platsen.

De enda ord vi har om händelsen är från de som skulle avhysas och blev kränkta.
Det vi verkar veta är att bilen stannade och parkerade innan dottenr blev påkörd

Vi ju att den som polisen är tvungen att ingripa emot aldrig hittar på nån jävla snyfthistoria om hur oskyldiga de är, vi vet ju också att de aldrig börjar tjafsa utan bara håller käft och går därifrån.

Nån som minns skogsturken, han som själv hällde saft på sin skjorta..
Nån som kommer att minnas garageturken, han som såg en parkerad polisbil intill sin dotter och skrek vem vare som körde ?

Ok, nu är jag jävligt emot allt,
Men jag tror att händelsen är jävligt uppblåst och överdriven av audimannen.. Jag tror aldrig någon annan än han själv och polaren trodde att dottern höll på att bli påkörd, och det bara för att de inte hade koll på henne och blev rädda själva.
Snuten såg ju henne tydligen och stannade,
Att de nonchade honom när han frågade var väl för att det var en jävligt dum fråga, de hade ju bevisligen redan stannat , och tolkade nog honom med rätta som att han ville tjafsa oavsett..
Senast redigerad av rexkex66 2012-10-14 kl. 19:19.
Citera
2012-10-14, 19:08
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle

Jag har faktiskt inte sett ett enda bevis på att "stackars Jenna" höll på att bli överkörd. Jag ser inte några grisar heller. Det jag ser är en spänn-blatte med FRUKTANSVÄRT blodfylld tuppkam, som verkar gömma sig bakom sin två-åriga dotter - i full trygghet om att han ska slippa batong eller OC så länge han håller sitt barn framför sig. Jag ser en fegis, med en liten motor-pöbel i bakgrunden. En fegis som antagligen kommer att dekorera valfri bergvägg (vid sidan av vägen) med sin bil & sitt blod inom några få år. Och som antagligen låter kvinnan bestämma hemma. Ynkligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in