Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Nu överdriver du allt din svenske internetkrigare.
Spola tillbaks bandet lite. Polisen kör nästan ihjäl hans dotter vid deras ankomst. När fadern sedan nämner det som nästan höll på att hända så flinar och rycker grisarna axlarna åt det. Därefter använder snutarna mer våld än nödvändigt. Detta visar alltså på att; du är korkad och dessa snutar amatörer..
Ingenstans framgår det att polisen nästan kör ihjäl någon, det är bara en kränkt raggares motangrepp då de skulle bli avhysta från platsen.
De enda ord vi har om händelsen är från de som skulle avhysas och blev kränkta.
Det vi verkar veta är att bilen stannade och parkerade innan dottenr blev påkörd
Vi ju att den som polisen är tvungen att ingripa emot aldrig hittar på nån jävla snyfthistoria om hur oskyldiga de är, vi vet ju också att de aldrig börjar tjafsa utan bara håller käft och går därifrån.
Nån som minns skogsturken, han som själv hällde saft på sin skjorta..
Nån som kommer att minnas garageturken, han som såg en parkerad polisbil intill sin dotter och skrek vem vare som körde ?
Ok, nu är jag jävligt emot allt,
Men jag tror att händelsen är jävligt uppblåst och överdriven av audimannen.. Jag tror aldrig någon annan än han själv och polaren trodde att dottern höll på att bli påkörd, och det bara för att de inte hade koll på henne och blev rädda själva.
Snuten såg ju henne tydligen och stannade,
Att de nonchade honom när han frågade var väl för att det var en jävligt dum fråga, de hade ju bevisligen redan stannat , och tolkade nog honom med rätta som att han ville tjafsa oavsett..