2006-04-24, 17:08
Medlem
Angående älvsborgsbron verkar det som någon varit där nyligen. För igår när jag åkte över den stod dörren på en av bropelarna halvöppen, och idag på morgonen var där flera vägarbetare som satte upp skyltar med texten "Stop" och något mer som jag inte såg, på både dörren och på själva brospannet där det är som närmast vägen i mitten på bron. Såg lite ut som sånna där "Skyddsobjekt" skyltar men jag vet inte om man sätter sånna på en bro?
Citera
2006-04-24, 18:33
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiiX
Angående älvsborgsbron verkar det som någon varit där nyligen. För igår när jag åkte över den stod dörren på en av bropelarna halvöppen, och idag på morgonen var där flera vägarbetare som satte upp skyltar med texten "Stop" och något mer som jag inte såg, på både dörren och på själva brospannet där det är som närmast vägen i mitten på bron. Såg lite ut som sånna där "Skyddsobjekt" skyltar men jag vet inte om man sätter sånna på en bro?

Förut satt det sådana skyltar på bron, men jag vet inte varför dom försvann.
Men jag kan väl tänka mig att det är några graffare som har varit där och målat...
Citera
2006-04-24, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Förut satt det sådana skyltar på bron, men jag vet inte varför dom försvann.
Men jag kan väl tänka mig att det är några graffare som har varit där och målat...
El smurfgrodan som har letat efter Tunneln till Säve.... (ironi)
Citera
2006-04-24, 20:38
Medlem
Dubbelespressos avatar
Wow, ett troll som bashar ett troll, är inte det förbjudet enligt nån lag?
Citera
2006-04-24, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelespresso
Wow, ett troll som bashar ett troll, är inte det förbjudet enligt nån lag?
Jag är inte ett troll!!! Om du läser igenom ordentligt i tråden så kan du läsa vad jag har skrivit!!!!
Citera
2006-04-24, 23:55
Medlem
Inte ett troll?

Citat:
Ursprungligen postat av malmen76
Jag är inte ett troll!!! Om du läser igenom ordentligt i tråden så kan du läsa vad jag har skrivit!!!!

Om du inte är ett troll, så kan du väl bemöda dig med att utveckla dina tankar kring "Det finns en hemlig bas norr om Kriuna uppe på Kolahalvön! Som förgrenar sig Norge,Finland Finland,Ryssland,Norge, Ryssland... Den är insprängd i ett av dom stora fjällen och är väldigt stort. Kommer man längre ner under jord så finns det där spanings central med mera för att kunna övervaka fienden.. . " som du skrev i följande tråd:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=99074&page=14&highlight=anl%E4ggn ing

Gärna ett par ord om den hemliga ubåtsbasen i Älgön också...

Citera
2006-04-25, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thomazlycken
Om du inte är ett troll, så kan du väl bemöda dig med att utveckla dina tankar kring "Det finns en hemlig bas norr om Kriuna uppe på Kolahalvön! Som förgrenar sig Norge,Finland Finland,Ryssland,Norge, Ryssland... Den är insprängd i ett av dom stora fjällen och är väldigt stort. Kommer man längre ner under jord så finns det där spanings central med mera för att kunna övervaka fienden.. . " som du skrev i följande tråd:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=99074&page=14&highlight=anl%E4ggn ing

Gärna ett par ord om den hemliga ubåtsbasen i Älgön också...

.
Citera
2006-04-25, 19:19
Bannlyst
Jag behöver inte leta efter Sävetunneln

Citat:
Ursprungligen postat av malmen76
El smurfgrodan som har letat efter Tunneln till Säve.... (ironi)

för jag vet_exakt_var den går!!! Du kan väl simma in med ankfötter vid Eriksberg så ses vi halvvägs...och så kan vi leka kull...och se vem som är först till Säve
Citera
2006-04-25, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfgrodan
för jag vet_exakt_var den går!!! Du kan väl simma in med ankfötter vid Eriksberg så ses vi halvvägs...och så kan vi leka kull...och se vem som är först till Säve

Ungefär var vid eriksberg?

Inte för att jag tänkt att simma dit men det kan ju vara kul att veta då jag bor där
Citera
2006-04-25, 19:31
Bannlyst
Vart ligger det där militärområdet vid Sisjön exakt?
Bor nära, behöver bara information om det.
Citera
2006-04-26, 00:18
Medlem
McBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collateral
Vart ligger det där militärområdet vid Sisjön exakt?
Bor nära, behöver bara information om det.

Sisjön? Där ligger bara ett ointressant skjutfält. Är det Svalan du är intresserad av?
Citera
2006-04-26, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smurfgrodan
Bättre att du simmar före mig! så har jag ev chans att hitta ut!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in