2006-03-11, 11:53
Medlem
Carlzones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capmac
Om du vill att vi skall tro på detta så beskriv då hur du kom in. Det finns vissa andra orsaker till att man inte obehörigen kan göra det du beskriver. Få höra nu!

/capmac

Haha varför tror jag att du också vill in dit? Vore väl inte särskilt smart att skriva ut hur man tar sig in där då man vet vad för personer som läser här på forumet..

Till och men jag har varit där inne. De brukar ha lite loppmarknader där ibland för veteranmoppar..
Citera
2006-03-11, 15:32
Bannlyst
EXAKT hur

Citat:
Ursprungligen postat av capmac
Om du vill att vi skall tro på detta så beskriv då hur du kom in. Det finns vissa andra orsaker till att man inte obehörigen kan göra det du beskriver. Få höra nu!

/capmac

avslöjar man ju inte här. Ett tips är att gå in med nyckel.
Citera
2006-03-12, 18:49
Medlem
Cypresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfgrodan
bara ditt ego som är för stort till din minimala hjärna. Visst har jag träffat idioter, men den störste har visat sin fula nuna nu!

Naaa stackare. Är du ledsen för att du blev ratad av oss på den dolda delen? Du kanske är avundsjuk för att jag faktikst har lyft på arslet och ansträngt mig för att hitta objekt. Jag rekade ingången till "K3" med en vän och jag var emd när vi gick ner där.

Jag har en massa annat i bagaget. Tyvär verkar du ej ah något särskillt.

Puss sötnos. Hehe

MVH
Cypress
Citera
2006-03-12, 19:30
Medlem
capmacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlzone
Haha varför tror jag att du också vill in dit? Vore väl inte särskilt smart att skriva ut hur man tar sig in där då man vet vad för personer som läser här på forumet.

Om du hade orkat läsa hela tråden och den andra om Guldhedstunneln så inser du att jag har varit där, flera gånger. Jag vet exakt hur man tar sig in och vilka problem man kommer att stöta på för att genomföra det som han beskriver. Jag har också lämnat lagom med information, så att de som vet något om detta ser att det är sant, utan att avslöja alla detaljer.

Citat:
Till och men jag har varit där inne. De brukar ha lite loppmarknader där ibland för veteranmoppar.

Vad snackar du om?

/capmac
Citera
2006-03-13, 11:13
Medlem
Tycker det verkar vara väldigt mycke gruff o tjafs mot varandra hela tiden om vem som e bäst? Lite svårt att veta vad som e sant av det som skrivs när man e ganska färsk på området. Gärna lite mera "mogna" inlägg så jag som nykomling kan lära mig lite saker Bråka via PM istället om ni måste! HeHe. Lekte lite mod nu men ändå .
Citera
2006-03-13, 12:07
Medlem
McBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aalex
Tycker det verkar vara väldigt mycke gruff o tjafs mot varandra hela tiden om vem som e bäst? Lite svårt att veta vad som e sant av det som skrivs när man e ganska färsk på området. Gärna lite mera "mogna" inlägg så jag som nykomling kan lära mig lite saker Bråka via PM istället om ni måste! HeHe. Lekte lite mod nu men ändå .

Tycker du har helt rätt i det du säger. Många smurfar här just nu. Ta allt du läser med en stor skopa salt. Om det låter för bra för att vara sant så är det nog just så.
Citera
2006-03-13, 19:07
Medlem
icarus_gbgs avatar
Denna tråden har ju blivit värre än Big Brother. Ganska underhållande faktiskt
Citera
2006-03-14, 16:31
Bannlyst
Ledsen?

Citat:
Ursprungligen postat av Cypress
Naaa stackare. Är du ledsen för att du blev ratad av oss på den dolda delen? Du kanske är avundsjuk för att jag faktikst har lyft på arslet och ansträngt mig för att hitta objekt. Jag rekade ingången till "K3" med en vän och jag var emd när vi gick ner där.

Jag har en massa annat i bagaget. Tyvär verkar du ej ah något särskillt.

Puss sötnos. Hehe

MVH
Cypress

Jag har bara_ett_medlemsskap iaf... Ert underforum kan ni behålla, intet att sakna nåt som inte existerar att sakna s a s...
Citera
2006-03-14, 16:40
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfgrodan
Jag har bara_ett_medlemsskap iaf... Ert underforum kan ni behålla, intet att sakna nåt som inte existerar att sakna s a s...

Vaaa...?
Citera
2006-03-14, 17:13
Bannlyst
Got you

Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Vaaa...?

Do you feel busted? Yes yes yes!
Citera
2006-03-14, 17:15
Medlem