2012-10-10, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoko
Det är det som är tanken. Att hon är värst och att han instämmer.

Det låter som en dröm, skulle hon gilla det då, att förnedra dig hårt?
Är du bisexuell? Kanske hon tvingar dig att suga ut sperman han sprutade in i hennes rövhål?
Eller spruta hennes mun full sen ger hon dig en spermakyss?
Citera
2012-10-11, 00:44
Medlem
Och du tänker på att du ska kunna se din tjej i ögonen efter detta osv?
Ta inte illa upp på något sätt, gillar du de så gör det, men tänk för fan igenom dehär ordentligt först
Citera
2012-10-11, 01:52
Bannlyst
hahaha! Den här idiotiska tråden fick mig att garva högt här på nattkröken.

Kan verkligen se framför mig hur din flickvän blir påsatt av en storlemmad jävel medan han stirrar på dig och säger "fan va äcklig du är" "Du är så äcklig!" Och flickvännen bara instämmer "ja, fyfan va vidrig du är TS, jävla fitta"

Underbart!
Citera
2012-10-11, 02:15
Medlem
HAHAHAHAHAhahahhahahahahahah as roligt
Citera
2012-10-11, 06:26
Medlem
SåNyfikens avatar
Citat:
Jag och min tjej har länge pratat om att bjuda in en till kille till vår sängkammare. Det vi dock vill ska ske är att jag endast får kolla på och samtidigt bli hånad av den andra killen, som ska ha stor kuk då jag har liten, och min tjej. Vart kan man söka kontakt med någon för det?

har precis samma fantasier
Citera
2012-10-11, 07:47
Medlem
Milizers avatar
Det kallas cuckolding och här finns en tråd om det: https://www.flashback.org/t365176
Citera
2012-10-11, 08:53
Medlem
Citat:
Jag och min tjej har länge pratat om att bjuda in en till kille till vår sängkammare. Det vi dock vill ska ske är att jag endast får kolla på och samtidigt bli hånad av den andra killen, som ska ha stor kuk då jag har liten, och min tjej. Vart kan man söka kontakt med någon för det?

Härligt att ni är så trygga i er själva och vill utveckla ert sexliv på det mentala planet på ett så skönt provocerande och eggande sätt!
Bry dig inte om de fjantiga omogna kommentarerna du får av en del här,
dom har tydligen inte kommit långt i sin sexuella och mentala utveckling.

Mitt tips är Darkside.se

Lycka till
Senast redigerad av HannaG 2012-10-11 kl. 09:01.
Citera
2012-10-11, 08:58
Medlem
Chrillies avatar
Att man vill utforska och experimentera sitt sexliv MED sin partner är cool, men att se sin partner bli tryckt av någon annan är ju bara weird.. Vissa människor är bara helt rubbade..
Citera
2012-10-11, 09:04
Medlem
Hahaha

HELT SJUKT!! Blir säkert slutet på ert förhållande!! Jag hoppas det!! Hahaha
Citera
2012-10-11, 10:38
Medlem
P-Orridges avatar
Som sagt, det kallas för cuckolding. Söker ni efter folk som ägnar sig åt sådant på kontaktsidor lär ni ha lättare att få napp.

Och så undrar jag vad som är grejen med alla som är förvånade. Det är ju inte ett så otroligt ovanligt fenomen, och flashbackare har väl rykte om sig att vara härdade och ha varit mycket på Internet? Tydligen inte...
Citera
2012-10-11, 15:00
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Den ultimata förnedringen måste väl vara när en svart man med XL-kuk trycker på din tjej, och som den kuvade nolla du är får snällt sitta och titta på när odjuret besudlar din tjej. Mitt tips är att anlita en neger för uppdraget.
Citera
2012-10-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samx
Finns ju araber också

Etnicitet spelar ingen som helst roll. Så länge kuken är storlek mycket stor och käften är elak så funkar vilken snubbe mellan 20-30 år som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in