• 2
  • 3
2012-10-11, 20:07
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Den ultimata förnedringen måste väl vara när en svart man med XL-kuk trycker på din tjej, och som den kuvade nolla du är får snällt sitta och titta på när odjuret besudlar din tjej. Mitt tips är att anlita en neger för uppdraget.
"Anlita en neger"!

Jag tror inte jag garvat så hårt på länge.

Hur går det, TS? Har du fått höra vilket äckligt småkukat horbarn du är ännu?
Citera
2012-10-12, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
"Anlita en neger"!

Jag tror inte jag garvat så hårt på länge.

Hur går det, TS? Har du fått höra vilket äckligt småkukat horbarn du är ännu?

Inte än, men hittat några som är intresserade.
Citera
2012-10-12, 20:44
Medlem
Nemesis1s avatar
Varför är det nästan alltid män som går igång på det här?? Har någon en rimlig förklaring??
Citera
2012-10-12, 23:51
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Varför är det nästan alltid män som går igång på det här?? Har någon en rimlig förklaring??
För att endast män kan lida av penisavund?
Citera
2012-11-11, 10:44
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
För att endast män kan lida av penisavund?
Är inte penisavund en freudiansk term som främst brukar innebära kvinnor som är avundsjuka på mäns könsorgan??

Jag är förövrigt fortfarande intresserad av att veta varför det endast verkar vara män som går igång cuckolding... Alltså, jag tvivlar inte på att det finns kvinnor som kan tycka det är lite upphetsande att se sina män ligga med andra kvinnor, men just ett fetishartat begär efter det hela, ofta tillsammans med förnedring, tycker jag bara att jag hört talas om att män har...
Citera
2012-11-11, 11:22
Medlem
Maleficiums avatar
Citat:
Är inte penisavund en freudiansk term som främst brukar innebära kvinnor som är avundsjuka på mäns könsorgan??

Jag är förövrigt fortfarande intresserad av att veta varför det endast verkar vara män som går igång cuckolding... Alltså, jag tvivlar inte på att det finns kvinnor som kan tycka det är lite upphetsande att se sina män ligga med andra kvinnor, men just ett fetishartat begär efter det hela, ofta tillsammans med förnedring, tycker jag bara att jag hört talas om att män har...

Jag läste lite om ämnet på Wiki och hittade en stycke text som kanske kan svara på din fråga.

Citat:
In his book Masochism and the Self, psychologist Roy Baumeister advanced a Self Theory analysis that cuckolding (and other forms of sexual masochism) among otherwise mentally healthy people was a form of escapism. In this theory, cuckold fetishists are relieving themselves of the stress of the burden of their social role and escaping into a simpler, less-expansive position.
Citera
2012-11-11, 16:16
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Det är möjligt att du har rätt, Nemesis1. Jag är inte säker.
Citera
2013-03-23, 19:14
Medlem
Hej Mojoko.

Du har min fulla sympati och förståelse för din önskan.
Jag har själv fantiserat om detta i åratal men är tyvärr singel.
Skulle jättegärna vilja träffa en tjej som är intresserad av den här livsstilen.
Hur har det gått för dig? Har dina drömmar gått i uppfyllelse ännu?
Citera
2013-03-24, 17:01
Medlem
Gizens avatar
Jag vill bli fondlad och hånad när jag är medvetlös, avdäckad (av sprit) eller nerdrogad (bortom förstånd).
Varför män gillar att bli hånade?
Jag misstänker att det har att göra med vilka vi är och vad vi tilltalas av.
I mitt fall är en del av min identitet kopplad till kampsport och kroppskontroll.
Då jag också instruerat och på många sätt varit i en dominant position yrkesmässigt/privat tilltalas jag av att lämna ifrån mig all "kontroll".
Det gör mig kort sagt väldigt sexuellt upphetsad att bli "ägd".
Citera
2013-03-24, 18:26
Medlem
Citat:

Det finns "Cuckqueening" också, men inte i samma synliga utsträckning. Eftersom vi vet att mannens sexualitet är väldigt kopplad till könsliga objekt, helt heterosexuella män tänder på penisar, kanske stora penisar blir extra spännande i ett förnedringsscenario. Kvinnor är heller inte, i samma utsträckning som män, benägna att se på andra kvinnor som "alfa" och får då kanske inte den förnedringsaspekt som ingår att fungera. Kombinerat med könsroller, mannen med kravet på sig att alltid vara ett sexuellt rovdjur och inte vara den utsatta, blir det rätt rimligt att anta att hans fantasier vid undergivenhet just handlar om att bli "fråntagen" sin manlighet.

Men som sagt, det finns kvinnor som gillar sådant också.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in