Har dom senaste 3-4 dagarna snöat in på ämnet Cuckold.
För er som inte är så väl bevandrade i ämnet så funkar det tydligen så här;
Man har en vanlig heterorelation, men att istället för att tjejen har sex med sin
pojkvän så har hon sex men en utomstående person, oftast en snubbe
med riktig Alfa-hanne stil så att säga
Denna Alfa-hanne ska sedan komma hem till paret, knulla kärringen framför gubben alt gå in med tanten i ett annat rum och killen ska då bara höra
hur hans partner blir tillfredställd.
En tydligen viktig detalj i detta är att Alfa-hannen aldrig ska använda kondom
och därtill ska spruta i tjejen som hennes snubbe ska slicka upp.
Ett alternativ som jag också har läst om är när tjejen "lånas" ut en natt eller dylikt för att då få sej en riktig genomkörare och då uppskattas det tydligen
om det dokumenteras på film..
Hur funkar sådana här relationer i övrigt?
Skulle vilja ha tag på någon seriös personundersökning/intervju med någon som levt ett sådant här förhållande?
Hur mår man själv egentligen som kille i en sådan relation?
Är man grymt trygg i sin manlighet och vill bara slippa köra igenom tanten då och då?
Eller vilar det någon typ av självförakt?
Att man känner att man inte räcker till?
Jag förstår swingers, trekanter och dylikt utan problem men just det här att
man vill att någon ska göra det man själv lika väl kan göra med ens egen tjej i sitt gemensamma vardagsrum, känns lite över gränsen även för en väldigt öppen person som mej
Men om någon vet något, snälla berätta, jag är asnyfiken..
Någon som känner någon som har levt i en sk Cuckoldrelation, eller själv kanske lever, eller kanske har varit Alfa-hanne tom
Edit; Stavfel
För er som inte är så väl bevandrade i ämnet så funkar det tydligen så här;
Man har en vanlig heterorelation, men att istället för att tjejen har sex med sin
pojkvän så har hon sex men en utomstående person, oftast en snubbe
med riktig Alfa-hanne stil så att säga
Denna Alfa-hanne ska sedan komma hem till paret, knulla kärringen framför gubben alt gå in med tanten i ett annat rum och killen ska då bara höra
hur hans partner blir tillfredställd.
En tydligen viktig detalj i detta är att Alfa-hannen aldrig ska använda kondom
och därtill ska spruta i tjejen som hennes snubbe ska slicka upp.
Ett alternativ som jag också har läst om är när tjejen "lånas" ut en natt eller dylikt för att då få sej en riktig genomkörare och då uppskattas det tydligen
om det dokumenteras på film..
Hur funkar sådana här relationer i övrigt?
Skulle vilja ha tag på någon seriös personundersökning/intervju med någon som levt ett sådant här förhållande?
Hur mår man själv egentligen som kille i en sådan relation?
Är man grymt trygg i sin manlighet och vill bara slippa köra igenom tanten då och då?
Eller vilar det någon typ av självförakt?
Att man känner att man inte räcker till?
Jag förstår swingers, trekanter och dylikt utan problem men just det här att
man vill att någon ska göra det man själv lika väl kan göra med ens egen tjej i sitt gemensamma vardagsrum, känns lite över gränsen även för en väldigt öppen person som mej
Men om någon vet något, snälla berätta, jag är asnyfiken..
Någon som känner någon som har levt i en sk Cuckoldrelation, eller själv kanske lever, eller kanske har varit Alfa-hanne tom
Edit; Stavfel