Citat:
Ursprungligen postat av ButzChoquin
Mitt tips är
General Extra Strong Portion! En "riktigt" snus! Har en god smak som man inte tröttnar på samt att den bjuder riklig på vitamin N
(nikotin)!
Lycka till!
Jag tycker att man tröttnar på det grymt fort, Köpte en stock. När jag var inne på andra dosan så hade jag totalt tröttnat på smaken. Men gillade den starkt i början, har lyckats kränga bort en hel del dosor till kompisar så nu har jag bara en kvar. Kanske ska ta och öppna den och se om jag nu tycker om den igen.
Men On Topic.
Din första dosa så skulle jag rekommendera något billigt. Testa med Kaliber White. Efter det om du känner att du vill köra vidare så tycker jag att du kan testa en dosa General White och efter det kanske testa någon orgenal dosa.
Annars om du vill testa någon av dessa godissnus så går det också. Gillar du lakris så kan jag starkt rekommendera LD Salmiak jag brukar köra med någon sådan dosa till och från men i min mening så går det inte att bara köra med det snuset utan man måste även ha något annat så man får snus smaken till och från.
LD White är även den helt okej och relativt billig, 22 kr på Willys. Orgenalen är helt OK den med men kanske inget man ska starta med.