Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-08, 20:34
  #1
Medlem
Uberfuhrers avatar
Jag är 38, vill hitta en tjugoåring max som är slank och fin och som gillar smycken resor och presenter. Jag har sjukt mycket pengar över varje månad som min trågiga och numera äckliga fru inte har en aning om. Jag skulle kunna skämma bort en tös med allt, en slags flickvän vid sidan om.

Problemet. Om jag går på krogen och letar är det dödförklarat med tanke på min ålder, en kontaktannons är uteslutet eftersom jag måste vara anonym. Jag har ett arbete som kräver diskretion och en galen fru jag får ge hälften och det uppdagas.

Om jag svarar på en kontaktannons är jag en av tusen andra.

Så hur ska jag göra?
Citera
2012-10-08, 20:36
  #2
Medlem
Uberfuhrers avatar
Måste tilläga att jag inte vill ha en slampa som bränner mina pengar till höger och vänster, jag vill träffa någon som inte vet att jag har råd med allt hon drömmer om. Det ska komma sen liksom.

Jag är inte speciellt motbjudande gubbe heller, jag har varenda 45-åring efter mig på jobbet.
Citera
2012-10-08, 20:40
  #3
Medlem
BaronBeavers avatar
de finns väl dejting-/sexhemsidor nuförtiden..
Citera
2012-10-08, 20:42
  #4
Medlem
-Orko-s avatar
Hur du än gör så kan du ju kanske dumpa frugan först. Eller du kanske trivs i livslögnen?
Citera
2012-10-08, 20:49
  #5
Medlem
Uberfuhrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Hur du än gör så kan du ju kanske dumpa frugan först. Eller du kanske trivs i livslögnen?

Det är inte aktuellt, vi har småbarn och ska uppfostra dem tillsammans. Jag reser mycket i jobbet, är borta veckor ibland. Jag skulle hinna med "ett liv till" med en familj till
Citera
2012-10-08, 20:50
  #6
Medlem
SleighBellss avatar
Synd att du inte är kvinna, skulle behövt en sugarmama just nu!

OnT: Det är väl rätt enkelt egentligen! Unga tjejer brukar ju gilla pengar och lyx. Skaffa en baddoprofil och sök efter tjejer i 20års åldern och uppåt som vill dejta äldre herrar!
Citera
2012-10-08, 20:51
  #7
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Jag är 38, vill hitta en tjugoåring max som är slank och fin och som gillar smycken resor och presenter. Jag har sjukt mycket pengar över varje månad som min trågiga och numera äckliga fru inte har en aning om. Jag skulle kunna skämma bort en tös med allt, en slags flickvän vid sidan om.

Problemet. Om jag går på krogen och letar är det dödförklarat med tanke på min ålder, en kontaktannons är uteslutet eftersom jag måste vara anonym. Jag har ett arbete som kräver diskretion och en galen fru jag får ge hälften och det uppdagas.

Om jag svarar på en kontaktannons är jag en av tusen andra.

Så hur ska jag göra?

Tänka sig vilka äckliga människor de finns. Jag är 19 år och har träffat en kille som var 35+, vilket jag visserligen ångrar men hade åtminstone turen att slippa träffa något äckel till man som dig.

Hoppas du misslyckas något brutalt Tycker du ska agera lammkött åt 50plusarna på jobbet istället.
Citera
2012-10-08, 20:54
  #8
Medlem
Varför skiljer du dig inte bara och blir ihop med en bättre tjej direkt istället för att ha henne vid sidan av?
Citera
2012-10-08, 21:00
  #9
Medlem
Ragwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domastsen
Varför skiljer du dig inte bara och blir ihop med en bättre tjej direkt istället för att ha henne vid sidan av?
Varför läser du inte tråden innan du skriver? TS svarade ju på en annan som föreslog samma sak:
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Det är inte aktuellt, vi har småbarn och ska uppfostra dem tillsammans. Jag reser mycket i jobbet, är borta veckor ibland. Jag skulle hinna med "ett liv till" med en familj till
Citera
2012-10-08, 21:46
  #10
Medlem
honesttogods avatar
www.victoriamilan.se om jag minns rätt
Citera
2012-10-08, 21:49
  #11
Medlem
Skaffa Porsche och bjud på glass i närheten av Gränna....
Citera
2012-10-08, 21:50
  #12
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Jag är 38, vill hitta en tjugoåring max som är slank och fin och som gillar smycken resor och presenter. Jag har sjukt mycket pengar över varje månad som min trågiga och numera äckliga fru inte har en aning om. Jag skulle kunna skämma bort en tös med allt, en slags flickvän vid sidan om.

Problemet. Om jag går på krogen och letar är det dödförklarat med tanke på min ålder, en kontaktannons är uteslutet eftersom jag måste vara anonym. Jag har ett arbete som kräver diskretion och en galen fru jag får ge hälften och det uppdagas.

Om jag svarar på en kontaktannons är jag en av tusen andra.

Så hur ska jag göra?
du är min idol!!! men visst fan går det, en av byns lokala skotermekar som är 46 har ju raggat upp en 18 åring så de ska ju inte vara nå problem
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback