2013-03-01, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
FUP
http://www.megafileupload.com/en/fil...danne-pdf.html

Nej det står för Raffa forever forever Raffa. Trodde att OMC-supporter borde känna till den. Du tycker att folk är fega som inte står för det dom skriver men vågar själv inte skriva under eget namn. Vilket självmål ! Tror du att du på något sätt hjälper din polare genom att skriva här?
Hur länge har D kört mc?

Och vad vet du om vad jag är support till! Inte mycket! Enda anledningen till att jag ens skriver här är för att jag tröttnat på folk som gör det och du kan kalla mig feg om du vill men hade folket här skrivit under sina riktiga namn så hade jag gjort detsamma men tänler inte vara dum och få idioter efter mig utan att veta vilka dom är men kalla det feg om du vill bryr mig inte om din åsikt ändå!

Du verkar lite intresserad av D och hans mckunskaper, hur kommer det sig?
Citera
2013-03-01, 17:56
Medlem
langaocbs avatar
Det verkar vara fel på länken, kanske blev något knas när jag copypastade, kan den som pm:ade länken pm:a igen (raderade)-

Citat:
Ursprungligen postat av Tutankamu
Och vad vet du om vad jag är support till! Inte mycket! Enda anledningen till att jag ens skriver här är för att jag tröttnat på folk som gör det och du kan kalla mig feg om du vill men hade folket här skrivit under sina riktiga namn så hade jag gjort detsamma men tänler inte vara dum och få idioter efter mig utan att veta vilka dom är men kalla det feg om du vill bryr mig inte om din åsikt ändå!

Du verkar lite intresserad av D och hans mckunskaper, hur kommer det sig?

Jag ville bara få bekräftat att han likt 99% av alla som söker sig till OMC inte har båge. Har han det?
Här har du något du kan använda förresten ,?.
Citera
2013-03-01, 18:03
Medlem
Citat:
Jag ville bara få bekräftat att han likt 99% av alla som söker sig till OMC inte har båge. Har han det?
Här har du något du kan använda förresten ,?.

Jaså det ville du! Tråkigt då för dig för D har båge och körde båge hela sommaren!
Och vad har du för intresse av OMC? Är du själv mc?
Citera
2013-03-01, 18:04
Medlem
Ps vad fanns det för mig att använda?
Citera
2013-03-01, 18:14
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Jaså det ville du! Tråkigt då för dig för D har båge och körde båge hela sommaren!
Och vad har du för intresse av OMC? Är du själv mc?

Det måste ha snöat i helvetet. Nej, jag är inte en motorcykel.

Citat:
Ps vad fanns det för mig att använda?

,.?
Citera
2013-03-01, 18:23
Medlem
Citat:
Det måste ha snöat i helvetet. Nej, jag är inte en motorcykel.

,.?

Det har det kanske gjort! Och vad vet du om D eftersom säger så?
Jaså support, crew, hängis då kanske?

Jag är dyslektiker så jag slipper bry mig om det!
Citera
2013-03-01, 20:10
Medlem
Här är FUP

http://www.megafileupload.com/en/fil...danne-pdf.html
Citera
2013-03-01, 21:18
Medlem
hoppas fjanten som gjorde det åker dit riktigt länge!
Citera
2013-03-01, 21:21
Medlem
pelviss avatar
Bild i dagens Norra Skåne på hur offret såg ut vid ankomst till sjukhus, tilläggas bör att offret är ganska mager i vanliga fall.

http://www.nsk.se/article/20130301/H...aldets-ansikte

Det är så jävla sinnessjukt detta så jag tappar andan. Hur fan kan man göra så mot nån annan?
Citera
2013-03-01, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelvis
Bild i dagens Norra Skåne på hur offret såg ut vid ankomst till sjukhus, tilläggas bör att offret är ganska mager i vanliga fall.

http://www.nsk.se/article/20130301/H...aldets-ansikte

Det är så jävla sinnessjukt detta så jag tappar andan. Hur fan kan man göra så mot nån annan?

Ja fy fan vilka människor det finns. Man kan trösta sig med att fjantar som gör sånt dör väldigt tidigt eller lever den största delen av deras miserabla liv i fängelse! Ofta knarkar dom ihjäl sig eller så bråkar dom med fel personer och blir begravda någonstans!
Citera
2013-03-02, 08:59
Medlem
[quote= Tråkigt då för dig för D har båge och körde båge hela sommaren!
[/QUOTE]

Haha ursäkta att jag lägger mig i men det närmsta båge D har är en gammal cykel. Och i somras så körde han runt på en liten el-motorcykel, en sån som oftast används av barn. Det fanns en motorcykel med i det tuffa gänget, kanske d fick prova den någon gång. Men att d skulle vara en biker är den mest patetiska lögn jag hört i hela mitt liv
Citera
2013-03-02, 09:04
Medlem
Läser att många är okunniga inom området. Att han ej släpptes tyder på att det INTE blir en friande dom eller lindrig påföljd. Att restriktionerna hävdes ger ingen indikation på att det skulle bli en friande dom eller lindrig påföljd. Efter rättegång släpps nästan alltid restriktionerna oavsett hur grovt brottet. Detta förutsatt att man inte har andra brottmål framför sig att avhandla i en rättegång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in