2012-10-15, 23:27
Medlem
Enligt uppgift var BO på festen ensam
Citera
2012-10-15, 23:52
Medlem
Någon som vet hur det är med BO nu ?
Senast redigerad av Abaraz 2012-10-16 kl. 00:15.
Citera
2012-10-16, 00:03
Medlem
Skummtomtemaffians avatar
Det fanns ju säkerligen en anledning till att han hittades där han hittades, just för att det är avskiljt. Sen angående slagsmål på munskänken. Slagsmål har en tendens att hända på platser där det serveras alkohol. Och jag tror i ärlighetens namn att det inte finns särskilt många ställen som har utskänkningstilsstånd som inte har haft ett fall av slagsmål. Så häng inte ut företagaren, för det är ju inte deras fel att folk är idioter.
Citera
2012-10-16, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skummtomtemaffian
Det fanns ju säkerligen en anledning till att han hittades där han hittades, just för att det är avskiljt. Sen angående slagsmål på munskänken. Slagsmål har en tendens att hända på platser där det serveras alkohol. Och jag tror i ärlighetens namn att det inte finns särskilt många ställen som har utskänkningstilsstånd som inte har haft ett fall av slagsmål. Så häng inte ut företagaren, för det är ju inte deras fel att folk är idioter.

Håller helt med, inlägget ändrat
Citera
2012-10-16, 18:01
Medlem
Här kommer lite info om bröderna St*nkovic tidigare överträdelser.

GM D*niel St*nkovic har dömts 5 gånger för totalt 9 brott vid Hässleholms tingsrätt
Målnr: B 1826-08, Sak: Misshandel, Avslutat: 2008-10-30
Artikel om brottet på nsk.se? (rätta mig gärna om jag har fel men ålder, tid och plats stämmer.)

Målnr: B 629-09, Sak: Stöld, Avslutat: 2009-04-28
Info saknas

Målnr: B 1006-10, Sak: Misshandel, Avslutat: 2010-06-24
Artikel om brottet på nsk.se

Målnr: B 2112-10, Sak: Synnerligen grov misshandel+grovt olaga hot+mm, Avslutat: 2011-01-11
Relevant är att D*niel "endast" dömdes för misshandel och olaga hot vid två tillfällen. En annan person, J*han P*lm dömdes för synnerligen grov misshandel och olaga hot. Daniel döms till skyddstillsyn.

Målnr: B 861-12, Sak: Misshandel+mm, Avslutat: 2012-10-10
D*niel döms till fängelse i 1 månad för två fall av Misshandel samt Olovlig körning.
D*niel påstår vid rättegången att han "har fast jobb som takläggare" och "börjat ett nytt liv".

Målnr: B 1058-12, Sak: Synnerligen grov misshandel, Inkommet: 2012-10-08
Det är detta mål som tråden handlar om

GM E*il St*nkovic har dömts 1 gång vid Hässleholms tingsrätt
Målnr: B 1226-09, Sak: Olaga hot, Avslutat: 2009-10-16
Info saknas

Målnr: B 1058-12, Sak: Synnerligen grov misshandel, Inkommet: 2012-10-08
Åter igen, det är detta mål tråden handlar om
Senast redigerad av pqrzs 2012-10-16 kl. 18:08.
Citera
2012-10-16, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crazywig
Nja vet att pappan och hans syster är arbetsnarkomaner som alltid gör rätt för sig och vill väl...... pratar om E och Ds pappa och faster... pappan är nog den trevligaste människa jag har träffat!!
Mamman till E och D vägde nog 100 kg redan i 4an gjorde en magsäcksoperation och smälte chocklad och drack tillsammas med cocacola efter operationen aldrig haft alla hönsen hemma!!
Hade en tröja med texten gå ner i vikt ät som en höna skit som en elefant

T-shirten kan jag konfirmera..
Citera
2012-10-16, 20:19
Medlem
Sniperesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donjulio
T-shirten kan jag konfirmera..
Det kan jag berätta att vara fel, det stod istället ÄT SOM EN FÅGEL, Skit som en elefant.
Citera
2012-10-16, 23:14
Medlem
D och E har en syster som heter Ma*ia Stank*vic som bor mitt i Vittsjö. Hon är precis som sin mor och sina bröder fullkomligt dum i huvudet. Detta är inget skitsnack utan ren fakta, därav så är det tydligt att äpplet faller inte så långt ifrån trädet. Dock är det, som tidigare nämnts, väldigt synd om deras pappa som verkligen är världens trevligaste!
Citera
2012-10-16, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abaraz
D och E har en syster som heter Ma*ia Stank*vic som bor mitt i Vittsjö. Hon är precis som sin mor och sina bröder fullkomligt dum i huvudet. Detta är inget skitsnack utan ren fakta, därav så är det tydligt att äpplet faller inte så långt ifrån trädet. Dock är det, som tidigare nämnts, väldigt synd om deras pappa som verkligen är världens trevligaste!
varför hålla på att trycka ner familjen ?
Citera
2012-10-16, 23:43
Medlem
Jag känner hela familjen & det är fan i mig den mest kärleksfulla och mest härligaste familj, don mår nog lika jävla illa över det som hänt! Men va fan är de för sätt att skriva ut deras namn & hänga ut deras familjer? Så länge ingen är skyldigt dömd så skriv inte ut massa saker ni inte vet om!!
Citera
2012-10-17, 01:58
Medlem
Skummtomtemaffians avatar
Info saknas

Gäller inbrott på Munskänken pub, Blev frikänd på grund av att Dl blivit utpekat av ett vittne som sedan tog tillbaka vittnesmålet. Viss teknisk bevisning fanns också dock kunde de aldrig bindas till platsen då enda vittnet tagit tillbaka sin historia, Gärningsmännen kom över en drickskassa på några hundra och nån flaska sprit vid inbrottsförsöket.

Citat:
Ursprungligen postat av Abaraz
D och E har en syster som heter ************ som bor mitt i Vittsjö. Hon är precis som sin mor och sina bröder fullkomligt dum i huvudet. Detta är inget skitsnack utan ren fakta, därav så är det tydligt att äpplet faller inte så långt ifrån trädet. Dock är det, som tidigare nämnts, väldigt synd om deras pappa som verkligen är världens trevligaste!
Denna tråd rör endast GM och BO inte familjerelationer, så lämna det snacket utanför oavsett din åsikt till vederbörande person. Det bekommer inte tråden och hör inte hit.
Citera
2012-10-17, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skummtomtemaffian
Info saknas

Gäller inbrott på Munskänken pub, Blev frikänd på grund av att Dl blivit utpekat av ett vittne som sedan tog tillbaka vittnesmålet. Viss teknisk bevisning fanns också dock kunde de aldrig bindas till platsen då enda vittnet tagit tillbaka sin historia, Gärningsmännen kom över en drickskassa på några hundra och nån flaska sprit vid inbrottsförsöket.

Denna tråd rör endast GM och BO inte familjerelationer, så lämna det snacket utanför oavsett din åsikt till vederbörande person. Det bekommer inte tråden och hör inte hit.

Jag förstår absolut hur du menar. Men för att försöka förstå hur en person kan utföra den typen av grova våldshandlingar som tråden handlar om tycker jag att bakgrundsfakta är relevant.
Det finns en historia bakom, och känner man inte till den så kan man tro att vem som helst kan utföra sånt våld. Och riktigt så är det inte. Så familjerelationer kan absolut vara på sin plats här tycker jag!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in