Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-08, 17:37
  #1
Medlem
Drullknulls avatar
En förbipasserande hittade en svårt misshandlad man utanför ett danshak i Vittsjö på söndagsmorgonen, troligen hade han legat där ett par timmar. Likaledes hade nog mannen varit död om ingen hittat honom inom rimlig tid.

"Tre män är anhållna som misstänkta för grov misshandel och en kvinna har hämtats till förhör.

- Samtliga är från trakten, säger vakthavande befäl Gunilla Lindqvist vid polisen i nordöstra Skåne".



Expressen: Svårt misshandlad man lämnades att dö

Någon som sitter inne med information?

Oddsen att alkohol har varit medverkande faktor till misshandeln är lågt. En liten ort, ett danshak, oktoberfest, sprit och hämmade känslor, som hämtat från en dålig kriminalfilm
Citera
2012-10-08, 20:04
  #2
Medlem
Sniperesss avatar
finns inte ens ett danshak i byn, ställer är ett litet pensionat där de hade en liten oktoberfest...
den det talas om som skyldig till misshandeln är en kille som har stora problem med rättvisan gång på gång, den misshandlade lär vara en inflyttad sk hårdrockare med långt svart hår och alltid svartklädd, han skulle varit så misshandlad att det inte gick att känna igen honom, kommer säkjert få höra mer inom kort.

en av de anhållna sägs vara D*anne, men jag hoppas verkligen att jag har fel

tillägg ryktena fortsätter med att brodern E*il också var med... börjar bli orolig, vill inte att de ska dessa pojkarna.
__________________
Senast redigerad av Sniperess 2012-10-08 kl. 20:36.
Citera
2012-10-08, 21:01
  #3
Medlem
Nu måste jag fråga!!! D*anne och E*mil vars efternamn börjar på St........
Jag träffade Emil på kvällen och ville jag skulle följa med på fest.....
Citera
2012-10-08, 21:17
  #4
Medlem
Sniperesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazywig
Nu måste jag fråga!!! D*nne och E*il vars efternamn börjar på St........
Jag träffade E*il på kvällen och ville jag skulle följa med på fest.....


stämmer, men editera och maskera så namnen inte är fullständiga är du snäll, fortfarande hoppas jag att ryktena är felaktiga
Citera
2012-10-08, 21:33
  #5
Medlem
Sry finns en anledning att jag inte skrev fler bokstäver i efternamnet....
Citera
2012-10-08, 21:38
  #6
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniperess
finns inte ens ett danshak i byn, ställer är ett litet pensionat där de hade en liten oktoberfest...
den det talas om som skyldig till misshandeln är en kille som har stora problem med rättvisan gång på gång, den misshandlade lär vara en inflyttad sk hårdrockare med långt svart hår och alltid svartklädd, han skulle varit så misshandlad att det inte gick att känna igen honom, kommer säkjert få höra mer inom kort.

en av de anhållna sägs vara D*anne, men jag hoppas verkligen att jag har fel

tillägg ryktena fortsätter med att brodern E*il också var med... börjar bli orolig, vill inte att de ska dessa pojkarna.

Furuliden låter som…en dansbana…typ 1950-tal

Nåja, “hårdrockaren” är väl inte den samma som herr Txxxgren? Alltså hårdrockaren som hade sin musik som ursäkt att inte kunna söka arbete? Åldern stämmer i.a.f. inte.

xxxxxx handikapp — hårdrock!

(sökte på hårdrockare och Hässleholm, jisses!)

Brukar det gå vilt till på Furuliden?

Citat:
Ursprungligen postat av crazywig
Nu måste jag fråga!!! D*anne och E*mil vars efternamn börjar på St........
Jag träffade Emil på kvällen och ville jag skulle följa med på fest.....

Berätta lite om dessa grabbar, problem med spriten? Eller rör det sig om några helylle svennar som hade en “dålig” kväll?
Citera
2012-10-08, 21:47
  #7
Medlem
Sniperesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Furuliden låter som…en dansbana…typ 1950-tal

Nåja, “hårdrockaren” är väl inte den samma som herr Txxxgren? Alltså hårdrockaren som hade sin musik som ursäkt att inte kunna söka arbete? Åldern stämmer i.a.f. inte.

xxxxxx handikapp — hårdrock!

(sökte på hårdrockare och Hässleholm, jisses!)

Brukar det gå vilt till på Furuliden?



Berätta lite om dessa grabbar, problem med spriten? Eller rör det sig om några helylle svennar som hade en “dålig” kväll?

inte helyllesvennar, utan halvsvenskar serbisk pappa (en fantastisk kille som aldrig misskött sig) och en svensk mamma.

Och nej, Furuliden är ett väldigt lugnt ställe, och nej, det var inte T*llgren som misshandlades
Citera
2012-10-08, 21:48
  #8
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazywig
Sry finns en anledning att jag inte skrev fler bokstäver i efternamnet....

Bor de tillsammans med sin pappa som för övrigt har samma förnamn som den äldste grabben?

Vem är den tredje snubben och vem är kvinnan som hämtats till förhör?

Är alla från samma familj?
Citera
2012-10-09, 10:59
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Bor de tillsammans med sin pappa som för övrigt har samma förnamn som den äldste grabben?

Vem är den tredje snubben och vem är kvinnan som hämtats till förhör?

Är alla från samma familj?

Ja de bor hos sin pappa. Mamman bor i ett annat samhälle S.....a
Vet inte vilka de andra 2 är men tror absolut inte att det är samma familj.
Träffade ju E..l med en annan kille den kvällen men vet ju inte om det är han så låter det vara osagt
Citera
2012-10-09, 11:21
  #10
Medlem
Sniperesss avatar
E*il bor hemma,D*nne bor med sin tjej.
den tredje killen lär heta F*edrik.

vem kvinnan är har jag inte hört.
Citera
2012-10-09, 14:01
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniperess
E*il bor hemma,D*nne bor med sin tjej.
den tredje killen lär heta F*edrik.

vem kvinnan är har jag inte hört.

Vet du var F**drik jobbar? Mitt i byn?
Citera
2012-10-09, 14:41
  #12
Medlem
Sniperesss avatar
ja mitt i byn vh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback