2013-02-14, 14:49
Medlem
[quote=mongobengt]Jag var på plats under första dagen då förhör hölls med båda GMs. Vad vill ni veta?

Hur verkade GM?

Lugna? Svettiga? Inga erkännanden på gång?
Citera
2013-02-14, 16:56
Medlem
[quote=Superduke2]
Citat:
Ursprungligen postat av mongobengt
Jag var på plats under första dagen då förhör hölls med båda GMs. Vad vill ni veta?

Hur verkade GM?

Citera
2013-02-14, 17:01
Medlem
[quote=Superduke2]
Citat:
Ursprungligen postat av mongobengt
Jag var på plats under första dagen då förhör hölls med båda GMs. Vad vill ni veta?

Hur verkade GM?

Vad säger försvaret
Citera
2013-02-14, 17:05
Medlem
Både verkade relativt lugna ändå med tanke på anklagelserna. EH kunde man hinta viss nervositet kanske, men han svarade lugnt och stillsamt, förutom på frågor kring TWs anklagelser, då han kallade henne dum i huvudet och en jävla idiot, t.ex.

Han var lite virrig, och hans berättelse ändrades smått vid några tillfällen, och han hade inte speciellt bra svar på någonting egentligen.

DS var väl som han brukar vara mest, nonchalant och på gränsen till halvaggressiv most of the time. Svarade mycket kort, ibland knappt alls.

EH gjorde väl lite bättre intryck än DS men det såg överhuvudtaget rätt svagt ut tycker jag. Dock verkar det väldigt bestämda i sina berättelser, dvs att TW hittat på alltihop och att båda är bekanta/vänner med BO och inte hade något emot denne alls, så tror inte på något erkännande från någon av dem.
Citera
2013-02-15, 02:43
Medlem
Skaffa er ett liv era internet runkare seriöst.
Ni sitter och diskuterar och lägger era själar på ett mål som inte kommer hända så mycket som ni tror på.

Synd om er, skaffa hjälp och ftp
Citera
2013-02-15, 06:59
Medlem
"Skaffa er ett liv era internet runkare seriöst."
Kankske hela trådens bästa mening. Menar du att alla är seriösa runkare? Eller menar du att dom ska runka mer seriöst? På internet eller IRL? Mycket intressant inlägg.
Citera
2013-02-15, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krawlezt
Ni sitter och diskuterar och lägger era själar på ett mål som inte kommer hända så mycket som ni tror på.

Iaf jag har ett liv. Jobbar 7 - 16. Villa, barn hela den biten. Jag gör inga inlägg 02:49 på natten.

Det är ett ganska intressant fall eftersom jag är uppvuxen samtidigt som S bröderna härjade fritt i Uddevalla. Intressant att banan som var "utstakad" för DS nu ser ut att gå i lås.

Många har fått "anpassa" sig efter denne stolles vansinnes utbrott.

Gå nu och lägg dig och ta sen en promenad till arbetsförmedlingen om den är öppen när du vaknar imorgon.
Citera
2013-02-15, 08:03
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:

Det här är bara för bra för att låtas gå obemärkt förbi.
Citera
2013-02-15, 10:30
Medlem
Metrioids avatar
Citat:

Kan du inte berätta vad du tror kommer hända istället, och kanske lite info om varför du har så höga tankar om GM. Personligen tycker jag att du ska sluta knarka, har läst lite andra inlägg du skrivit om brunt och grönt. Berätta lite om varför det du skriver skall tas på allvar.
Citera
2013-02-15, 18:17
Medlem
Citat:

Snarare vi som har normala liv som vill se att de pundare som förstör för så många hamnar bakom lås och bom. Därav intresset.
Citera
2013-02-16, 06:59
Medlem
Quarrels avatar
Bohusläningen: Hässlerödsmordet erkänner inbrott
Citat:
Han som nu förekommer i den pågående Hässlerödsrättegången, ställdes också till svars för olaga vapeninnehav. Husrannsakan gjordes hos mannen i februari förra året, efter misstankar om narkotikabrott.

En burk pepparspray beslagtogs. En kompis glömde den där, menar 21-åringen som förnekar brott.

Domarna meddelas efter att Hässlerödsrättegången avslutats på måndag.
Citera
2013-02-16, 12:56
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Bohusläningen: Hässlerödsmordet erkänner inbrott

Det kan bli svårt för ett mordfall att erkänna ett inbrott, men ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in