2013-03-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Jag har en kall känsla av att Sannerholm kommer lägga ner hela skiten. Nån som tror som mig???

Jag hörde Sannerholm här om dagen säga att eftersom det är ett så stort allmänintresse och pga brottets dignitet normalt är aktuellt att gå vidare. Dock kan han ju inte bara göra det för sakens skull. Han sitter nog hemma i helgen och lusläser domen för att se var det finns utrymme att ev få hovrätten att värdera bevisningen annorlunda. Jag tror faktiskt inte att han kommer släppa det. Jag tror vi kommer få se ett överklagande. Tror dock det blir svårt även där med fällande om man inte får fram något ytterligare bevis eller något som kan stärka indicierna
Citera
2013-03-23, 19:38
Medlem
Råkade hitta denna tråd av en slump, mycket intressant läsning !
Känner inte dessa herrar så det hade varit VÄLDIGT trevligt att få ett ansikte till dessa namn !
Någon ?!
Citera
2013-03-24, 07:03
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluesBiker
Råkade hitta denna tråd av en slump, mycket intressant läsning !
Känner inte dessa herrar så det hade varit VÄLDIGT trevligt att få ett ansikte till dessa namn !
Någon ?!

Vet ju inte riktigt hur du läser men länk till DS facebook finns ju exempelvis på sidan 42.....
Citera
2013-03-24, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Vet ju inte riktigt hur du läser men länk till DS facebook finns ju exempelvis på sidan 42.....
Jag läser bra ! Har du själv sökt på Facebook och hittat ?!
Citera
2013-03-24, 09:52
Medlem
Citat:
Jag läser bra ! Har du själv sökt på Facebook och hittat ?!
Man får gå via deras kompisar(valfritt White trash i Uddevalla) på facebook för att nå deras profil. Det går ej att hitta dem via sökmotorn. Här är Hules profil. Han byter dock ofta efternamn. http://www.facebook.com/emil.hulegardh
Bild på Hule finns även här http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151544169279369&set=a.47408645436 8.271935.734339368&type=3&theater
Senast redigerad av Ateistallan 2013-03-24 kl. 09:56.
Citera
2013-03-24, 13:46
Medlem
En av bröderna försöker kommunicera. Någon som kan översätta till svenska?

"A de e så helt klart att de inte har något liv JA och De e då fan inte några stycken heller Det är en hel jävla flock av namnlösa jävla Parasitiska Fittlöss Faktum är bara att dessa dras inte till fitta En helt ny jävla menlös ras. HA ha haaaa JA JÄVLAR asså !!! Till och med Fästingar, iglar och, livsdyrkande Böghoror,, och horor,,,, har ett namnhelvette Meningslösa varelser OCH SÅ Du, din dumme fa,aan !!!!!!!!!!!!! Som pratade om min mor visa dig 0764-010858 Du ge fan i och ens tilltala något om min,våran mor........ Hit !!!! Namn o bild Oki eller studsa åt helvette.... Du och ni övriga bönner... JA långt upp i rövhelvetet o rotar forskar letar och söker är ni tamefan NI DÄR...Våldtäckt, e va fan ni pysslar me, och MÖTESCHATT för att se vem som grävt sig djupast och fått reda på mest om någon, eller något om oss, E de problem med något så Du.uu PROBLEM med min mor.. bror. Bröder och barn och familj Säg till mig va i helvette du lider av så skall vi nog stillat ditt lidande.......................... Nä, Mina älskade bröder Förbannat tyker att ni redan sagt till dessa allt som behövs att sägas Ha . ha ha Jag älskar er !!!! Uppdatterade Våldtäcktsliknande röv djur Satans röviglar"
Citera
2013-03-24, 15:21
Medlem
Hahah...
Adhd?
Citera
2013-03-24, 23:22
Medlem
Ha,ha igen,det inlägget missade jag.Både DS,EH och några "vänner" de har på facebook ändrar namn,status och raderar hela tiden på sina sidor.Man kan ju fundera varför?
Kanske det finns någon med lite hjärna i deras omgivning som sagt till det att det inte är så smart att hålla på som de gör med tanke på att det här förhoppningsvis kommer upp i hovrätten?
Lite bra att veta kanske för polisen och ni som bor i Uddevalla,DS bär alltid kniv när han är på stan.eller gjorde i alla fall förra veckan enligt några fåglar som kvittrade i mitt öra.
Är så jävla skithemskt att två mördare skall gå fria.
Citera
2013-03-27, 22:00
Medlem
Har nu skummat igenom en hel del av domen och jag är ingen domare som säger att dom åtalade är skyldiga på något sätt, det finns andra som kan avgöra det bättre än jag !
Det som slår mig är hur svårt det verkar vara dömd för mord, OAVSETT VEM som gjort det i DETTA fall !?
Citera
2013-03-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Ha,ha igen,det inlägget missade jag.Både DS,EH och några "vänner" de har på facebook ändrar namn,status och raderar hela tiden på sina sidor.Man kan ju fundera varför?
Kanske det finns någon med lite hjärna i deras omgivning som sagt till det att det inte är så smart att hålla på som de gör med tanke på att det här förhoppningsvis kommer upp i hovrätten?
Lite bra att veta kanske för polisen och ni som bor i Uddevalla,DS bär alltid kniv när han är på stan.eller gjorde i alla fall förra veckan enligt några fåglar som kvittrade i mitt öra.
Är så jävla skithemskt att två mördare skall gå fria.

Hur vet du att det är 2 ?!
Citera
2013-03-27, 22:35
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Det som slår mig är hur svårt det verkar vara dömd för mord, OAVSETT VEM som gjort det i DETTA fall !?

Ibland så kokar tings/hovrätter upp beviskraven högt högt upp, det kan man se i det här fallet och Vaksalagatan-fallet. Ibland är det lite väl låga beviskrav, bästa exemplet (någonsin) är Arboga-fallet. Ett relativt nytt ett är Jerry-mordet i Säffle. Så... ja. Det är som att singla slant typ - vinna eller försvinna - gå fri eller dömas.

Jag kommer inte bli förvånad om hovrätten vänder på steken här.
Citera
2013-03-28, 17:42
Bannlyst
Tydligen är det många som kliver på många ömma tår i denna sak, att jag hitta hans mamma på Ratsit krävs det ingen större kunskap för.

Ser framemot hovrättens dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in