2012-10-16, 23:07
Medlem
Tror anledningen till att det inte skrivs nåt "vettigt" är att ingen här vet vad som hänt. Återstår att se vad polis kan göra av detta...
Citera
2012-10-16, 23:23
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Ny rubrik //Mod
Citera
2012-10-17, 17:30
Medlem
Metrioids avatar
Har fått bekräftat att Herr Panna hade knivskador eller kroppsskador orsakade nått slags föremål när räddningstjänsten hittade kroppen.
Citera
2012-10-17, 18:39
Medlem
MikeyMontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Har fått bekräftat att Herr Panna hade knivskador eller kroppsskador orsakade nått slags föremål när räddningstjänsten hittade kroppen.

Bekräftat hur?

Sen har inte obduktionen gett svar på hur han dog.

http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.1803079-inget-svar-hur-uddevallabon-dog
Citera
2012-10-17, 18:45
Medlem
Metrioids avatar
Bakvägen kan man säga. Men jag sa inte att han dog av skadorna.
Senast redigerad av Metrioid 2012-10-17 kl. 18:56.
Citera
2012-10-17, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Dom är bröder . Hoppas mamma och pappa är stolta...........

NU FÅR DU VÄL GE DIG!!
Är släkt och närstående skyldiga till brott som en annan person begått?!
Vet inte ngt om släktskap etc i just detta fall. Men din slutsats att brottet "smittat" omgivningen gör mig fundersam och arg.
Vi vet inte heller än vem el vilka som är gm. Dom har inte fallit.
Sluta peka finger, du gör bort dig.
Citera
2012-10-18, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motvals0803
NU FÅR DU VÄL GE DIG!!
Är släkt och närstående skyldiga till brott som en annan person begått?!
Vet inte ngt om släktskap etc i just detta fall. Men din slutsats att brottet "smittat" omgivningen gör mig fundersam och arg.
Vi vet inte heller än vem el vilka som är gm. Dom har inte fallit.
Sluta peka finger, du gör bort dig.
Har jag inte påstått. Däremot kan GM fundera på om han gjort mamma och pappa stolta.
Citera
2012-10-18, 12:04
Medlem
Citat:
Har jag inte påstått. Däremot kan GM fundera på om han gjort mamma och pappa stolta.
Lite info till dig är ju att mamman och pappan var där när EH greps.
Citera
2012-10-18, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sellmaster
Lite info till dig är ju att mamman och pappan var där när EH greps.
Frågan är hur psykopatisk man är när man kommer från ett bra hem och sen inte bryr sig tillräckligt om hur man gör sina föräldrar besvikna. Vad jag "hört" så är föräldrarna bra skötsamma trevliga typer.
GM nr 2 har väl lite mer trassliga hemförhållanden.
Citera
2012-10-18, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Det var ett bra försök att rättfärdiga dina idiotkommentarer. Men det lyser igenom att du gottar dig i andra människors olycka. Detta kanske förstör livet för en hel familj så sitter du där och hånar. Hur gammal är du???
Jag gottar mig i att folk som begår brott åker dit rejält. Jag har inte gottat mig i hans föräldrars olycka och har aldrig påstått något sådant. Men jag förstår att du gottar dig i att försöka klistra på åsikter på folk som de inte har på riktigt bara för att få en anledning till att tjaffsa. Jag behöver absolut inte försöka rättfärdiga något. Jag är helt anonym här och säger precis vad jag tycker och tänker. Hade jag velat vältra mig i hans föräldrar hade jag kunnat smaska på hur mycket som helst. Det enda jag sade var att undrar om hans föräldrar är stolta vilket är en vanlig frågeställning över sådana som denne mannen. Och jag vet mycket väl vem både han och hans kumpan är för några.
Och att håna sådana typer tar jag mig rätten till. Tänker inte ta på mig några silkesvantar mot sådana bara för att dessa har familj. Jag tror heller inte att deras LIV blir förstörda bara för att deras odåga till son hamnar där han hör hemma. Snarare räddar det livet på massor med människor som annars skulle kommit i hans väg i hans fortsatta karriär.
Citera
2012-10-18, 20:33
Medlem
Metrioids avatar
Citat:
Dom är bröder . Hoppas mamma och pappa är stolta...........
Ja visst lås in killen om det skulle visa sig att han är skyldig, men kommentaren visar tydligt vad du är för en människa tänk på det. Jag skulle aldrig försvara en mördare men jag kan sörja för familjen runt om som lider.
Citera
2012-10-18, 22:32
Medlem
Metrioids avatar
Jag har hört att dörrarna var avhängda vid brottsplatsen när räddningstjänsten var på plats, så jag tror att allt var en panik lösning i hopp om att hela kåken skulle brinna ner till grunden. Smart när det funkar och ganska avslöjande när det inte fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in