Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Det var ett bra försök att rättfärdiga dina idiotkommentarer. Men det lyser igenom att du gottar dig i andra människors olycka. Detta kanske förstör livet för en hel familj så sitter du där och hånar. Hur gammal är du???
Jag gottar mig i att folk som begår brott åker dit rejält. Jag har inte gottat mig i hans föräldrars olycka och har aldrig påstått något sådant. Men jag förstår att du gottar dig i att försöka klistra på åsikter på folk som de inte har på riktigt bara för att få en anledning till att tjaffsa. Jag behöver absolut inte försöka rättfärdiga något. Jag är helt anonym här och säger precis vad jag tycker och tänker. Hade jag velat vältra mig i hans föräldrar hade jag kunnat smaska på hur mycket som helst. Det enda jag sade var att undrar om hans föräldrar är stolta vilket är en vanlig frågeställning över sådana som denne mannen. Och jag vet mycket väl vem både han och hans kumpan är för några.
Och att håna sådana typer tar jag mig rätten till. Tänker inte ta på mig några silkesvantar mot sådana bara för att dessa har familj. Jag tror heller inte att deras LIV blir förstörda bara för att deras odåga till son hamnar där han hör hemma. Snarare räddar det livet på massor med människor som annars skulle kommit i hans väg i hans fortsatta karriär.