2012-10-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Ja visst lås in killen om det skulle visa sig att han är skyldig, men kommentaren visar tydligt vad du är för en människa tänk på det. Jag skulle aldrig försvara en mördare men jag kan sörja för familjen runt om som lider.
Skitprat. Jag känner sympati för hur föräldrarna kanske mår. Men mitt uttryck är direkt relaterat till hur GM är den enda skyldiga till hur föräldrarna mår. Därav. Men det är väl lite för svårt för att förstå för tidigare talare .....
Citera
2012-10-20, 07:06
Medlem
Hur fan orkar ni sitta och gaffla om hur dumma frågor den andra ställt, eller svarat på, eller formulerat??? Över hälften av alla inlägg här handlar ju om ingenting. Du sa, nej de gjorde jag inte, jo du sa, nej det sa jag inte, de gjorde du visst, nej det gjorde jag inte.... ORKA. Troligvis sitter ni med en keps lite på sne, sörplar cola, tuggar tuggummi med öppen mun och har en slangbella i bakfickan. Med all säkerhet kan man även finna ett par stora hartänder i käften på er. Lägg ner för fan. Gå ut och kör på bakhjulet med eran BMX istället.

Hittade detta förresten, kan det var EH för några år sedan?

http://www.uddevallahem.se/download/32/2004_3.pdf
Scrolla till sidan 11. Utgiven 2004. Han skulle isf vara 13 år på bilden.

Bildgooglar man EH:s namn får man ju en träff på en blogg, sugavmiih.soclog.se. Där finns en vid samma namn med ett inlägg om Bassholmen. Kan inte finnas så många med de namnet i Uddevalla med omnejd?? Bloggen har begränsad tillgänglighet men via bildsök kommer en del upp. Han på bildera är lik den lille pojken ifrån Uddevallahems infoblad. Han på bloggen ser även ut som en looser som gillar att jävlas med folk. Kan det vara den tjejen på bilden som dom uppehöll sig hos, hon som greps för skyddande av brottsling? Hon verkar jobba/ha jobbat på Pressbyrån.

Spekulationer ifrån min sida så ta det inte som fakta!
Citera
2012-10-20, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmedballan
Hur fan orkar ni sitta och gaffla om hur dumma frågor den andra ställt, eller svarat på, eller formulerat??? Över hälften av alla inlägg här handlar ju om ingenting. Du sa, nej de gjorde jag inte, jo du sa, nej det sa jag inte, de gjorde du visst, nej det gjorde jag inte.... ORKA. Troligvis sitter ni med en keps lite på sne, sörplar cola, tuggar tuggummi med öppen mun och har en slangbella i bakfickan. Med all säkerhet kan man även finna ett par stora hartänder i käften på er. Lägg ner för fan. Gå ut och kör på bakhjulet med eran BMX istället.

Bildgooglar man EH:s namn får man ju en träff på en blogg, sugavmiih.soclog.se. Där finns en vid samma namn med ett inlägg om Bassholmen. Kan inte finnas så många med de namnet i Uddevalla med omnejd?? Bloggen har begränsad tillgänglighet men via bildsök kommer en del upp. Han på bildera är lik den lille pojken ifrån Uddevallahems infoblad. Han på bloggen ser även ut som en looser som gillar att jävlas med folk. Kan det vara den tjejen på bilden som dom uppehöll sig hos, hon som greps för skyddande av brottsling? Hon verkar jobba/ha jobbat på Pressbyrån.

Om du menar Jutta så är det inte hon.
Citera
2012-10-20, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sellmaster
Om du menar Jutta så är det inte hon.
EDIT: Det är Mamma och Pappa Hulegårdh på bilden.
Citera
2012-10-20, 21:59
Medlem
Citat:

Nej det är inte aktuell GM brud. Bruden på bilden är en tidigare flickvän vars namn inte är aktuellt för detta ämne.
Citera
2012-10-22, 02:41
Medlem
Citat:

Ja det är EH på sida 11. Ihop med sina föräldrar.

Den du nämner som jobbade på Pressbyrån är Be*a L*nng*ren,20, och bor på Dalaberg. WT utan dess like som fortfarande har EH som "gud". Såg hon gå in på polishuset häromdagen f.ö.... Hälsade på sin hjälte förmodligen.

Kvinnan som EH har nu är den 26årige kvinna som blev släppt. Dvs INTE Ju*ta eller Be*a.
Senast redigerad av LordBaltazar666 2012-10-22 kl. 02:44.
Citera
2012-10-22, 19:15
Medlem
Metrioids avatar
Enligt mina källor heter hon Johanna, och ingen fattar hur hon kunde bli släppt, i och med att hon körde liket till huset så har hon väll kunnat undanröja alla ev. spår utanför huset.
Citera
2012-10-22, 19:39
Medlem
MikeyMontanas avatar
Citat:
Enligt mina källor heter hon Johanna, och ingen fattar hur hon kunde bli släppt, i och med att hon körde liket till huset så har hon väll kunnat undanröja alla ev. spår utanför huset.

Körde liket från vart då?
Citera
2012-10-22, 19:49
Medlem
Metrioids avatar
Inte en aning, men skulle gissa på en mötesplats utomhus. En plats som dem kunde skrämma upp BO på.
Senast redigerad av Metrioid 2012-10-22 kl. 20:14.
Citera
2012-10-23, 13:26
Medlem
Metrioids avatar
Citat:
Inte en aning, men skulle gissa på en mötesplats utomhus. En plats som dem kunde skrämma upp BO på.

Detta stämmer inte glöm det. Kvinnan körde GM till huset i syfte att bränna upp det. GM hade tydligen lämnat liket tidigare efter en urartad misshandel sen fick GM kalla fötter och ville göra sig av med bevisen. Misshandeln begicks alltså hemma hos BO tidigare.
Citera
2012-10-23, 21:35
Medlem
Metrioids avatar
Har även hört nu att polisen fick fast GM så snabbt p.g.a deras intensiva telefonkontakt med B.O
Citera
2012-10-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBaltazar666
Ja det är EH på sida 11. Ihop med sina föräldrar.

Den du nämner som jobbade på Pressbyrån är Be*a L*nng*ren,20, och bor på Dalaberg. WT utan dess like som fortfarande har EH som "gud". Såg hon gå in på polishuset häromdagen f.ö.... Hälsade på sin hjälte förmodligen.

Kvinnan som EH har nu är den 26årige kvinna som blev släppt. Dvs INTE Ju*ta eller Be*a.

2012-10-15, 21:10 #114
LordBaltazar666
Medlem
Reg: Mar 2012

"I see what you did there! Helt rätt. Lite vågat att gå ut med namn med tanke på att de är andra som ligger bakom det hela!"

Och sen sitter du själv och skriver ut människor? dubbelmoral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in