Hur fan orkar ni sitta och gaffla om hur dumma frågor den andra ställt, eller svarat på, eller formulerat??? Över hälften av alla inlägg här handlar ju om ingenting. Du sa, nej de gjorde jag inte, jo du sa, nej det sa jag inte, de gjorde du visst, nej det gjorde jag inte.... ORKA. Troligvis sitter ni med en keps lite på sne, sörplar cola, tuggar tuggummi med öppen mun och har en slangbella i bakfickan. Med all säkerhet kan man även finna ett par stora hartänder i käften på er. Lägg ner för fan. Gå ut och kör på bakhjulet med eran BMX istället.
Hittade detta förresten, kan det var EH för några år sedan?
http://www.uddevallahem.se/download/32/2004_3.pdf
Scrolla till sidan 11. Utgiven 2004. Han skulle isf vara 13 år på bilden.
Bildgooglar man EH:s namn får man ju en träff på en blogg, sugavmiih.soclog.se. Där finns en vid samma namn med ett inlägg om Bassholmen. Kan inte finnas så många med de namnet i Uddevalla med omnejd?? Bloggen har begränsad tillgänglighet men via bildsök kommer en del upp. Han på bildera är lik den lille pojken ifrån Uddevallahems infoblad. Han på bloggen ser även ut som en looser som gillar att jävlas med folk. Kan det vara den tjejen på bilden som dom uppehöll sig hos, hon som greps för skyddande av brottsling? Hon verkar jobba/ha jobbat på Pressbyrån.
Spekulationer ifrån min sida så ta det inte som fakta!