• 1
  • 2
2012-10-05, 21:13
Bannlyst
Hej alla

Här kommer jag med ett problem som säkert plågat män sedan kondomernas begynnelse.
Köpte nyligen en packe med Näcken kondomer, och som jag misstänkte så kan jag hålla på att pumpa i all evighet utan att komma.
Försökte alla tekniker! Koncentration, pumpa snabbt, söligt, massera bollarna m.m men inget fungerar.
Det totalt eliminerar all känsel för mig vid sex, vilket leder till att det alltid blir bare back för min del.
Jag har under hela mitt aktiva sex liv aldrig använt kondomer, och är därför väldigt ovan.

Jag har funderat på att köpa extra tunna (ultra thin) kondomer, någon som har provat dessa?
Är det ett alternativ?

Som sagt är kondomer någonting jag måste prioritera i mitt liv nu utav flera anledningar, men har otroligt svårt att vänja mig vid dom.
Om någon har ett tips på märken eller tekniker eller egentligen vad som helst vore jag otroligt tacksam.

Tack på förhud
Citera
2012-10-05, 21:24
Medlem
papaemerituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BroderQuetzalcoatl
Tack på förhud
Citera
2012-10-05, 21:26
Medlem
f0cuss avatar
Jag tror nog att ultra thin är din grej
Citera
2012-10-05, 22:03
Medlem
True Feeling is the shit

http://www.familjeapoteket.se/sortim...eling-kondomer
Citera
2012-10-05, 22:05
Bannlyst
Fyfan, hatar verkligen kondisar... Går fan inte att komma med den skiten på kuken. Testa att köpa sådana "ulta-thin" som du sa eller få bruden till att ta dagen efter piller.
Citera
2012-10-05, 22:08
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Fyfan, hatar verkligen kondisar... Går fan inte att komma med den skiten på kuken. Testa att köpa sådana "ulta-thin" som du sa eller få bruden till att ta dagen efter piller.
Men kom igen, dagen-efter-piller är tamefan inget jävla preventivmedel.
Citera
2012-10-05, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashknow
True Feeling is the shit

http://www.familjeapoteket.se/sortim...eling-kondomer

Har du provat? Innan jag köper vore det perfekt om någon kan komma med en liten "recension" så att jag inte är besviken med gummit på kuken sedan

Har hört om märket Kimono också som ska vara väldigt tunna, dock gjorda i Japan så kanske inte passar min chorizo!
Citera
2012-10-05, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BroderQuetzalcoatl
Har du provat? Innan jag köper vore det perfekt om någon kan komma med en liten "recension" så att jag inte är besviken med gummit på kuken sedan

Har hört om märket Kimono också som ska vara väldigt tunna, dock gjorda i Japan så kanske inte passar min chorizo!

Japp har provat =).

http://www.rfsu.se/sv/Sex--relatione...unna-kondomen/
Citera
2012-10-05, 22:38
Medlem
yesyesfreddes avatar
Beställ kondomerna på nätet. Då behöver inte du komma med kondomerna, det gör brevbäraren.
Citera
2012-10-06, 11:21
Medlem
Ultra thin borde göra det möjligt att komma.
Citera
2012-10-06, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Beställ kondomerna på nätet. Då behöver inte du komma med kondomerna, det gör brevbäraren.
Haha

Har det någon större betydelse om man kommer eller inte med kondom? Om man får utlösning eller inte bodre väl inte vara avgörande för om sexet var bra eller inte. Sen beror det ju även på hur mycket vätska man har druckit innan och hur mycket spermier som finns lagrat.
Senast redigerad av PerZerk 2012-10-06 kl. 11:43.
Citera
2012-10-06, 11:42
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Haha

Har det någon större betydelse om man kommer eller inte med kondom? Om man får utlösning eller inte bodre väl inte vara avgörande för om sexet var bra eller inte.
Har man svårt för att säga till bruden att man inte pallar fortsätta så kan jag tänka mig att det är rätt gött att komma. Då har man fullföljt ett ligg, ett bra avslut liksom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in