2012-10-06, 00:04
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armaiti
99% av ni män är inte ett dugg bättre än apan på videon så fort ni ser en hona. Även om ni skulle sätta band på er så klär ni av henne i tanken och k----ar sönder och samman henne i tankarna. Tro inget annat.

Just därför som vi är i sånt starkt behov av andlig utbildning, att lära oss förstå att honan (och hanen) aldrig kan tillfredsställa våra begär (vi själar kan aldrig bli tillfredsställda av materiella objekt, eftersom de är väsensskilda oss själar), för lustan är som elden, ju mer man häller bränsle på den, ju starkare blir den...

Och inte blir det lättare i samhällen där honan könsobjektifieras, och där kvinnor inte uppfostras att dölja sina behag från offentlighetens ljus...
Senast redigerad av Död o återfödd 2012-10-06 kl. 00:07.
2012-10-06, 00:05
Medlem
Hammarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidalezu
Jag håller med dig att människan behöver religion, oavsett lite eller mycket.
Utan religion så tänker människan bara på att dricka, äta, ha sex och att planera vad den ska göra nästa fredag.

Tala för dig själv, plattskalle. Inget ont om att dricka, äta, ha sex men flesta andra av oss ägnar oss åt barn, vänner, studier, jobb, böcker, film, konst, välgörenhet etc också. Om du sorterade bort religion så skulle du kanske lösgöra tid för sådant som gör livet lite roligare.
2012-10-06, 00:07
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Just därför som vi är i sånt starkt behov av andlig utbildning, att lära oss förstå att honan (och hanen) aldrig kan tillfredsställa våra begär (man kan aldrig bli tillfredsställd av materiella objekt), för lustan är som elden, ju mer man häller bränsle på den, ju starkare blir den...

Och inte blir det lättare i samhällen där honan könsobjektifieras, och där kvinnor inte uppfostras att dölja sina behag i offentligheten...
är det inte enklare om vi bara kastar stenar på henne tills hon slutar vilja bli mamma?
2012-10-06, 00:07
Medlem
Gidalezus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammaren
Tala för dig själv, plattskalle. Inget ont om att dricka, äta, ha sex men flesta andra av oss ägnar oss åt barn, vänner, studier, jobb, böcker, film, konst, välgörenhet etc också. Om du sorterade bort religion så skulle du kanske lösgöra tid för sådant som gör livet lite roligare.

Precis, ni tänker bara på att ha roligt.
2012-10-06, 00:10
Medlem
Hammarens avatar
Citat:
Just därför som vi är i sånt starkt behov av andlig utbildning, att lära oss förstå att honan (och hanen) aldrig kan tillfredsställa våra begär (man kan aldrig bli tillfredsställd av materiella objekt), för lustan är som elden, ju mer man häller bränsle på den, ju starkare blir den...

Och inte blir det lättare i samhällen där honan könsobjektifieras, och där kvinnor inte uppfostras att dölja sina behag i offentligheten...

Så du är inte bara en stolle du är misogyn också. Du kanske skulle istället för att vältra över ansvaret på kvinnor lära dig lite självkontroll och hålla draggen i byxorna till någon samtycker till något annat?
2012-10-06, 00:13
Medlem
Hammarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidalezu
Precis, ni tänker bara på att ha roligt.

Du har uppenbarligen inte barn och verkar inte veta så mycket om vad förkovran innebär.
2012-10-06, 00:15
Medlem
janne456s avatar
Åherre, vilka människor det finns
2012-10-06, 00:19
Medlem
Jag är atheist och ja jag ser mig själv som ett djur vi är alla djur vare sig du är religiös eller inte.
Och för det andra hur vet du att inte dom andra djuren har någon "gud"
2012-10-06, 00:28
Medlem
Armaitis avatar
Citat:
Just därför som vi är i sånt starkt behov av andlig utbildning, att lära oss förstå att honan (och hanen) aldrig kan tillfredsställa våra begär (vi själar kan aldrig bli tillfredsställda av materiella objekt, eftersom de är väsensskilda oss själar), för lustan är som elden, ju mer man häller bränsle på den, ju starkare blir den...
Och inte blir det lättare i samhällen där honan könsobjektifieras, och där kvinnor inte uppfostras att dölja sina behag från offentlighetens ljus...

Sex är en naturlig drift vi människor har. Lär dig att njuta av det. Är du inte kapabel att göra saker i måttliga mängder så sök hjälp. Att hitta på förbud för att man inte klarar av att vara måttlig är tecken på svaghet.

Det är inte kvinnors ansvar att varken behaga dig eller hålla sig undan/svept i tyg för att du tydligen inte kan lägga band på dig själv för att inte dra över oss.

Att ge sig hän lusten är den fria viljan som den där allsmäktiga/allvetande guden kunde ge fan i att ge oss. Sadistiska schizofren.
2012-10-06, 00:35
Medlem
Fudge0wns avatar
Människan är ett djur, så är det bara, och varför ska man förneka det?

Jag är inte religös. Jag firar julafton för att det är trevligt, jag konfirmerade mig för att få moppe, och jag "firar" påsk endast för att man får röda dagar då.
Uppenbarligen så lever jag ett bra liv iallafall även om jag inte är religös och "bara är ett djur".
2012-10-06, 00:35
Medlem
nineteen74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armaiti
Sex är en naturlig drift vi människor har. Lär dig att njuta av det. Är du inte kapabel att göra saker i måttliga mängder så sök hjälp. Att hitta på förbud för att man inte klarar av att vara måttlig är tecken på svaghet.

Det är inte kvinnors ansvar att varken behaga dig eller hålla sig undan/svept i tyg för att du tydligen inte kan lägga band på dig själv för att inte dra över oss.

Att ge sig hän lusten är den fria viljan som den där allsmäktiga/allvetande guden kunde ge fan i att ge oss. Sadistiska schizofren.

Burn!

2012-10-06, 00:36
Medlem
Nate Blacks avatar
Mank....Död Och Återfödd! Fan, har de släppt ut dig igen? Eller har du diskat extra? Roligt att läsa dina alster igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in