2013-02-08, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym6
Galavant till gtb och sthm

http://stureplan.se/artiklar/folk/intervju/2013/02/05/galavant

Roligt det ska bli mycket intressant att följa dessa killar. Summerburst låten "Tonight" är riktigt bra måste jag säga, den passar utmärkt som Summerburst temalåt
Citera
2013-02-13, 15:26
Medlem
Caesarns avatar
Tyvärr är Dada Life bokade för Bråvalla. Inget snack om att de är festivalexklusiva där, men ändå en liten reducering av sannolikheten att de bokas för Summerburst.
Citera
2013-02-14, 10:13
Medlem
anonym6s avatar
Knife party spelar på hultan som är under samma dagar... Det innebär att det inte är en omöjlighet att dom kanske bokas till summerburst då också
Citera
2013-02-14, 17:42
Medlem
Dexter007s avatar
Hur länge tror ni biljetter till Gbg kommer finnas på Tickster?
Citera
2013-02-15, 18:47
Medlem
heiiums avatar
Hmm.. Jag är kluven till vilken stad jag ska uppleva SB i, vet inte vad som kommer bli bäst. Det som får mig att tveka är att arenan inte är bestämd i Göteborg ännu så jag vet inte vad man kan förvänta sig. Sen är saken att jag ska till Big Slap i Malmö och där ska Ingrosso spela så det känns onödigt att se honom två gånger under loppet av en sommar.
Jag antar att SB Stockholm brukar bli "maffigast" men just nu känns det som Göteborg har bättre artister.. Vad tror ni?
Citera
2013-02-16, 21:40
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Tyvärr är Dada Life bokade för Bråvalla. Inget snack om att de är festivalexklusiva där, men ändå en liten reducering av sannolikheten att de bokas för Summerburst.
Synd, men håller fortfarande tummarna!
Citera
2013-02-16, 22:09
Medlem
NickeNyfiken..s avatar
Helvete att man inte fick tag i några biljetter till Tomorrowland! Nu blir det istället Summerburst... Känns sådär.
Kommer definitivt inte gå in med höga förväntningar men hoppas såklart att jag blir positivt överraskad.
Citera
2013-02-16, 23:46
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heiium
Hmm.. Jag är kluven till vilken stad jag ska uppleva SB i, vet inte vad som kommer bli bäst. Det som får mig att tveka är att arenan inte är bestämd i Göteborg ännu så jag vet inte vad man kan förvänta sig. Sen är saken att jag ska till Big Slap i Malmö och där ska Ingrosso spela så det känns onödigt att se honom två gånger under loppet av en sommar.
Jag antar att SB Stockholm brukar bli "maffigast" men just nu känns det som Göteborg har bättre artister.. Vad tror ni?

jag skulle köra på sthlm isf
om inte du verkligen vill se gueettaaaaaaa
Citera
2013-02-17, 17:12
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Ett tips till er som ska till Sthlm och som inte bor på orten. Hotellen i centrala sthlm är i stort sett fullbokade redan då det är någon stor kongress exakt samma datum som SB.

Alltså, börja fundera på att boka då det kan bli jävligt svårt att få boende.
Citera
2013-02-17, 18:05
Bannlyst
Jag vill ha showtek!
Citera
2013-02-17, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindisnever
Jag vill ha showtek!

De ska ju spela på Emmaboda Tror inte att Summerburst är rätt sorts festival, visst de har gått från att spela nästan uteslutande hardstyle till att spela mer kommerisell musik men det är fortfarande okända för den stora delen av Summerburstbesökarna vilket gör att arrangörerna förmodligen inte kommer boka eftersom det inte finns några pengar att tjäna, tyvärr...
Citera
2013-02-17, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh0tcall3r
De ska ju spela på Emmaboda Tror inte att Summerburst är rätt sorts festival, visst de har gått från att spela nästan uteslutande hardstyle till att spela mer kommerisell musik men det är fortfarande okända för den stora delen av Summerburstbesökarna vilket gör att arrangörerna förmodligen inte kommer boka eftersom det inte finns några pengar att tjäna, tyvärr...

Jag tror du har väldigt rätt, tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in