2012-11-28, 09:56
Medlem
Skulle va fett med typ Hardwell, Nicky Romero och Hard Rock Sofa! Tror Chuckie är riktigt grym live också!
Citera
2012-11-28, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Funderar även på hur det kommer sig att biljetter släpps i november i år..förra året köpte jag i februari.

Antagligen har någon av headlinerna velat ha pengar upfront rätt långt innan festival start, därav kör man igång biljett släppet tidigt.

Även rätt vanligt på festivaler som ligger lite risigt till med skulder osv, släpper biljetter tidigt så man kanske blir skuldfri innan nyår. Nu har väl Summerburst gått rätt bra så tror inte detta är anledningen.

Sen behöver de inte vara något av ovanstående heller utan de vill bara vara med och konkurera tidigt. Mycket festivaler nuförtiden och kriget om besökarna är i fullgång.
Citera
2012-11-28, 11:19
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Vad säger ni..biljettsläpp om ett par min. Vad tyder på att detta inte blir som SHM egentligen?
Är verkligen rädd för att de ska ta slut innan dagen är till ända, då jag själv sitter i en sits att jag inte kan beställa idag. För övrigt så hoppas jag på Tiesto och Alesso igen. GRYMMA spelningar förra året. Samt Axwell förstås.
Citera
2012-11-28, 11:45
Medlem
Selines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kOlmarDens13
Kommer ni ihåg hur mycket priserna steg förra året ( för biljetter på svarta marknaden). Funtar på att tjäna mig en hacka

Det var vääldigt olika. Finns alltid människor som inte vågar ha is i magen och vänta, jag lyckades dock köpa ett par biljetter som i slutändan blev billigare än om jag köpt dom "av summerburst".
Citera
2012-11-28, 12:47
Medlem
blidicsss avatar
Fett med Ingrosso till Stockholm!
Citera
2012-11-28, 13:08
Medlem
AIKDaniels avatar
Då har man köpt biljett, hoppas på att det kommer några tunga dit i år.

Ingrosso och Aoki är en jävligt bra början!
Citera
2012-11-28, 13:46
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Aioki som headline..well HAN är bra men ni förstår väl att han inte får igång publiken som Guetta tex? Långt ifrån alla kommer veta vem han är..

Då kanske folk ska fundera på vad dom har på en house-festival att göra... Steve Aoki är galet stor och en av de mest eftertraktade show-DJs i världen! Kan han stänga TML.s mainstage så kan han nog stänga lilla summerburst...
Citera
2012-11-28, 13:53
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Då kanske folk ska fundera på vad dom har på en house-festival att göra... Steve Aoki är galet stor och en av de mest eftertraktade show-DJs i världen! Kan han stänga TML.s mainstage så kan han nog stänga lilla summerburst...
Är inte mycket för House men hans remix på New Noise är förjävla bra! Den kan man fan röja till!
Citera
2012-11-28, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned

Kunde inte sagt det bättre själv! Var och såg han på Amba för ett par veckor sedan. Bjöd på riktig show. Inget större under när det gäller att mixxa men när det kommer till show är det otroligt bra!
Citera
2012-11-28, 14:15
Medlem
DropoutBears avatar
Såg Chuckie på spring break i Cancun, helt sjukt bra..

Vore kul att se:
Aoki
Chuckie
Dada life
Prydz
Lux
Deadmau5
Calvin Harris

Typ... Biljetter bokade till Stockholm iaf, kanske vore kul att dra en helg till Gbg också.
Citera
2012-11-28, 14:17
Medlem
Nu har man biljetter!

Är det någon mer än jag som hoppas på lite mer hardstyle-inspirerade artister dit? Iallafall någon som spelar lite hårdare fast ändå melodisk hardstyle?
Citera
2012-11-28, 14:34
Medlem
TheSystems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Nu har man biljetter!

Är det någon mer än jag som hoppas på lite mer hardstyle-inspirerade artister dit? Iallafall någon som spelar lite hårdare fast ändå melodisk hardstyle?

Hade vart skoj, men ingen chans att det sker på Summerburst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in