2012-12-04, 14:05
Medlem
Hoppas på Deadmau5!!!

Känns ganska rimligt. Guetta/Tiesto borde inte komma, då blir det ju samma festival som förra året.

Avicii är exklusiv Bråvalla. Alesso är ingen huvudakt i mina ögon (än).

Håller tummarna för att kanadensaren presenteras snart! =)
Citera
2012-12-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekomax
Hoppas på Deadmau5!!!

Känns ganska rimligt. Guetta/Tiesto borde inte komma, då blir det ju samma festival som förra året.

Har någon information hur pass stort trycket är efter biljetter till spelningen i göteborg? Om man måste köpa närmsta dagarna eller om man kan vänta ett litet tag?
Citera
2012-12-04, 19:47
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekomax
Hoppas på Deadmau5!!!

Vad är grejen med att Bråvalla fått ensamrätt på Avicii? De måste ju genom ofantligt mycket pengar, så pass att de ändå blir mer än alla spelningar han kunda ha gjort i Sverige under året?
Citera
2012-12-04, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Vad är grejen med att Bråvalla fått ensamrätt på Avicii? De måste ju genom ofantligt mycket pengar, så pass att de ändå blir mer än alla spelningar han kunda ha gjort i Sverige under året?

kommer vi verkligen sakna honom så mycket om han inte kommer till Summerburst?
Citera
2012-12-04, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
kommer vi verkligen sakna honom så mycket om han inte kommer till Summerburst?
Nej! Så sjukt tråkig live
Citera
2012-12-05, 08:09
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Har för mig att han skrev att han skulle spendera en hel del mer tid i studion och inte göra så många spelningar, kanske har med det att göra? Sen när Bråvalla (som har enorma summor pengar) gav honom ett bud som han inte kunde säga nej till så valde han väl att genomföra en spelning där i alla fall.
Citera
2012-12-05, 11:47
Medlem
anonym6s avatar
Bara jag som hellre vill se artister som Hardwell, Deniz koyu, Nicky Romero och Tommy trash hellre än tråkiga Avicii, Guetta och Tiesto?
Citera
2012-12-05, 13:56
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym6
Bara jag som hellre vill se artister som Hardwell, Deniz koyu, Nicky Romero och Tommy trash hellre än tråkiga Avicii, Guetta och Tiesto?
Kollar du de senaste sidorna i tråden så ser du att du inte är ensam.
Citera
2012-12-05, 19:30
Medlem
Förstår inte alla som hoppas så mycket på Nicky Romero och Hardwell, deras musik är så jävla enformig, samma sak med Avicii och Co. Visst alla har sin smak men jag har sett allihop live och tycker inte dom är något speciellt alls. Det är på tok för hårt och monotont för att få någon riktig känsla.

Skulle hellre se dj's som t.ex Joris Voorn, Mark Knight, Carl Cox, Nic Fanciulli, Eric Prydz, Jeremy Olander, Above and beyond, Umek och Paul Kalkbrenner. Skulle passa mycket bättre på ett event som Summerburst. Visserligen så är det Sverige vi bor i och den här sortens house har inte riktigt letat sig fram hit men på Ibiza och events som sensation så är det helt underbart. Sen hoppas man givetvis på Armin men med tanke på att han ska till Bråvalla så känns det inte så troligt.
Citera
2012-12-05, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahaddadd

Skulle hellre se dj's som t.ex Joris Voorn, Mark Knight, Carl Cox, Nic Fanciulli, Eric Prydz, Jeremy Olander, Above and beyond, Umek och Paul Kalkbrenner. Skulle passa mycket bättre på ett event som Summerburst. V

Håller helt med! Dock, precis som du skrev, är denna sorts house inte speciellt uppskattad bland massorna i Sverige Prydz kan vi dock glömma då han just flyttat till USA, men Olander & Fehrplay vore riktigt skoj att se!

OT: Har alltid undrat vilken typ av person som lyssnar på Prydz/Olander.. känner kanske två personer utöver mig själv (har en relativt stor vänskapskrets) som lyssnar på dessa genier..
Citera
2012-12-05, 22:13
Medlem
bananasplitts avatar
Fan vad roligt detta blir mitt första Summerburst. Än så länge är jag sjukt nöjd med line up, dock mina kompisar som följer med för att supa och komma bort är lite mindre nöjda då det inte är avicii och alla andra "deejays".

vad tror ni, finns det chans att få se Tiësto eller kanske Calvin harris där borta? Tiësto vore helt underbar att få ta del utav.
Citera
2012-12-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananasplitt
Fan vad roligt detta blir mitt första Summerburst. Än så länge är jag sjukt nöjd med line up, dock mina kompisar som följer med för att supa och komma bort är lite mindre nöjda då det inte är avicii och alla andra "deejays".

vad tror ni, finns det chans att få se Tiësto eller kanske Calvin harris där borta? Tiësto vore helt underbar att få ta del utav.
Vet faktiskt inte, Tiësto var väl där förra året så han ligger nog inte högst upp på listan hos arrangörerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in