Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-02, 03:25
  #1
Medlem
Hej!

När jag var ca 15-16 år fick jag ngt som hårdnade och var ömt under pungen på vänster sida. det kändes likadant som på höger sida fast var större och hårdare, jag fick också en konstig känsla och det gjorde ont där på ett konstigt sätt när jag hoppade eller sprang, jag skickades till urulogen men innan dess så var skiten försvunnen och jag tror läkaren sa att det jag också hade ovanligt "nerhängande" av ngt slag, tror det var bitestiklarna...

NU när jag är 22 har jag samma sak, på samma sida i pungen... det känns likadant när man känner där man har inte alls samma ömhet och smärta, men ibland ömmar det pyyttelite och på samma sätt som det gjorde för den gången för 6-7 år sedan..

Sitter och nojjar som fan över cancer osv.. vadfan kan detta vara?, ngn som känner till ?
Citera
2012-10-02, 20:21
  #2
Medlem
jojjo94s avatar
Att det ömmar är väll dock inte så konstigt då pungen är sjukt känslig.

Och om du har haft det sen du var typ 15 är det nog ingen fara, men kolla upp det igen, för att vara säker.
Citera
2012-10-03, 00:49
  #3
Medlem
Kolla så att det inte är pungåderbråck
https://www.flashback.org/t751915
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback