• 1
  • 2
2012-10-01, 17:17
Medlem
Jag och mitt kk kommer inte ses på någon/några månader och vi har börjat tillfredställa varandra på andra sätt.
Men jag förstår också att vi inte kan sitta varenda dag och skicka sms till varandra, någon gång måste ju fantasin ta slut och vad ska man göra då? Vi är inte tillsammans eller så utan gillar bara att få varandra att njuta.
Vi är rätt hårda mot varandra men inte för hårda om ni förstår.
Vad kan man göra mer för att vi kan hålla gnistan i liv tills vi ses? Behöver hjälp!
Alla tips är välkomna!

Och alla som inte gillar ämnet kan ju glida ut härifrån på en gång..
Senast redigerad av typviola 2012-10-01 kl. 17:46.
Citera
2012-10-01, 17:36
Medlem
antthetanks avatar
hur länge är det tills ni ses?

har ni testat telefonsex någon gång? det brukar kunna vara jävligt stelt i början men man kommer in i det, och det är mycket bättre än bara sms.
Citera
2012-10-01, 17:37
Medlem
f0cuss avatar
Är du verkligen så jävla fantasilös och korkad att du måste skapa en tråd här på flashback för att få tips på vad du kan skriva till din pojkspoling? För det är väl förstås det du menar med att "hålla gnistan vid liv"?
Pfft, då kan det lika gärna vara fantasilöst från din sida.
Citera
2012-10-01, 17:37
Medlem
musicbangers avatar
Hm, var i något liknande med en tjej men det blev lite mycket ibland då vi killar ofta behöver någon bild eller liknande för att runka - text är riktigt hett och fungerar väl en lång tid men en bild på din fitta, bröst/röv skulle tända till det för honom antagligen och inte bara att du beskriver hur du ligger där.

Eh, var inte så hårda mot henne. Skriva om hur hon blir våt här hjälper henne att bli kåtare är jag säker och gör väl dom flesta här också trots att många lär komma med mindre snälla kommentarer ;]
Citera
2012-10-01, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Är du verkligen så jävla fantasilös och korkad att du måste skapa en tråd här på flashback för att få tips på vad du kan skriva till din pojkspoling? För det är väl förstås det du menar med att "hålla gnistan vid liv"?
Pfft, då kan det lika gärna vara fantasilöst från din sida.
Jag har inte sagt att det är fantasilöst från hans sida, var det så, så hade det väl inte JAG bett om hjälp.. Nej jag är inte fantasilös. Men man kan aldrig sluta lära sig..
Citera
2012-10-01, 17:54
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typviola
Jag har inte sagt att det är fantasilöst från hans sida, var det så, så hade det väl inte JAG bett om hjälp.. Nej jag är inte fantasilös. Men man kan aldrig sluta lära sig..
Och det har inte jag heller. Läs igen, fittslyna.
Citera
2012-10-01, 17:59
Medlem
Citat:
haha hörru, du sitter och läser igenom en sex tråd, vad fan förväntar du dig?
Citera
2012-10-01, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antthetank
hur länge är det tills ni ses?

har ni testat telefonsex någon gång? det brukar kunna vara jävligt stelt i början men man kommer in i det, och det är mycket bättre än bara sms.
Jo det har vi, och jag har haft det med andra men jag har aldrig känt mig bekväm i det.
Citera
2012-10-01, 18:51
Medlem
Citat:

Jävla tard, vad gör du här? Har du inget vettigt att säga så kan du väll gå och hänga dig eller något annat som gör din möda uppskattad. Hon ber om hjälp, varför känner du att det är nödvändigt att då poängtera att folk som ber om hjälp är värdelösa?

TS:
Teasing är ju alltid ett bra sätt att starta gnistan. Skicka brev med bilder på dig..kanske t.o.m. trosor med en lapp där det står vad du gjort med dom.
MMS, uppskattas. Varför inte en video?
SMS blir lätt platt, spela in ett ljudklipp och skicka över om du tycker telesex är obekvämt.
MMS bild när du gör "något vågat" in public.. skogsdunge, jobb-toan osv osv.

Dom grejerna hade funkat på mig
Citera
2012-10-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestTools
Jävla tard, vad gör du här? Har du inget vettigt att säga så kan du väll gå och hänga dig eller något annat som gör din möda uppskattad. Hon ber om hjälp, varför känner du att det är nödvändigt att då poängtera att folk som ber om hjälp är värdelösa?

TS:
Teasing är ju alltid ett bra sätt att starta gnistan. Skicka brev med bilder på dig..kanske t.o.m. trosor med en lapp där det står vad du gjort med dom.
MMS, uppskattas. Varför inte en video?
SMS blir lätt platt, spela in ett ljudklipp och skicka över om du tycker telesex är obekvämt.
MMS bild när du gör "något vågat" in public.. skogsdunge, jobb-toan osv osv.

Dom grejerna hade funkat på mig
Ska testa lite, tack för tipsen!
Citera
2012-10-01, 19:15
Medlem
Skicka syndiga MMS/videos är en bra idé, antar jag. Sedan skriva korta berättelser som innehåller lite beskrivande handlingar. Du får använda din fantasi (om du har någon dvs) och tänka ut något smaskigt.
Citera
2012-10-01, 19:15
Medlem
Jag har 2 funderingar.

1. Vad är hårda men inte för hårda? Det är en gräns som är flytande, alla tycker inte samma.

2. Har du någon fantasi öht?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in