2014-08-05, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trife-Life
Inte bara etniska svenskar som gillar "snedögda gulingar".
Jag är mörkhyad Latinamerikan, och har en fetish för hela den gula rasen.

Var tidigare tillsammans med en Thai tjej. hon hade både pattar och röv, samt ett fint ansikte. Deras sneda ögon och kolsvarta hår är det bästa med dom..

Tyvärr kunde hon inte matcha min perversa läggning hon var rätt traditionell i sitt beteende.

Många latinamerikaner ser också ut som gulingar eftersom ni har mycket indianblod. Du kanske själv t.om ser ut att vara en riskokare från Thailand därav "man brukar dras till sina egna" (i ditt fall gulingarna påminner om dig själv).
Citera
2014-08-05, 12:19
Medlem
Trife-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Många latinamerikaner ser också ut som gulingar eftersom ni har mycket indianblod. Du kanske själv t.om ser ut att vara en riskokare från Thailand därav "man brukar dras till sina egna" (i ditt fall gulingarna påminner om dig själv).

Sant. När jag var tonåring såg jag ut som en guling.
Men jag ser det ändå som rasblandning att vara med thai tjejer. Men det finns inte så mycket annat att välja på för mig så det går bra ändå.
Citera
2014-08-05, 14:03
Medlem
ogiltigtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricViking
Hon hittar dumma blonda killar som inte har några erfarenheter, och går på allt hon säger. Skyll er själva, använd sunt förnuft:-)

är det inte mer gamla gubbar som går på det thaitjejen säger och börjar ge henne pengar?
Citera
2014-08-07, 22:03
Medlem
Tjena!

Jag var i Thailand i våras under några veckor och hade då en romans med en thailändsk tjej.

Nu har jag tänkt att bjuda över henne till Sverige under två veckor. Min tanke är att betala för flygbiljett, visum och ev reseförsäkring.

Är det något mer jag bör tänka på?

Tar tacksamt emot alla tips och råd ...

/k
Citera
2014-08-07, 22:16
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KopKounKarp
Tjena!

Jag var i Thailand i våras under några veckor och hade då en romans med en thailändsk tjej.

Nu har jag tänkt att bjuda över henne till Sverige under två veckor. Min tanke är att betala för flygbiljett, visum och ev reseförsäkring.

Är det något mer jag bör tänka på?

Tar tacksamt emot alla tips och råd ...

/k
Betala för grejerna, ge henne inte pengarna. Det är en onödig risk.

Du kan dela upp det också, typ när du vet att hon är på flygplatsen får hon pengar för nästa etapp.
Citera
2014-08-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Betala för grejerna, ge henne inte pengarna. Det är en onödig risk.

Du kan dela upp det också, typ när du vet att hon är på flygplatsen får hon pengar för nästa etapp.

Precis...betala biljetten hemifrån och "skicka" biljetten eller så att hon får hämta ut den personligen på flygplatsen när hon skall åka i så fall. Betala med kort så och se till att en ev. inlösen av biljetten bara kan ske med återbetalning till kortet som har betalat biljetten.

Man kan aldrig vara nog försiktig och se till och skydda sig tillräckligt. Allt för många har varit blåögda och blivit blåsta. Se till att det inte blir fler i den statistiken.
Citera
2014-10-13, 23:40
Medlem
Jag har fortfarande inte fått tummen ur och köpt någon flygbiljett till tjejen. Men nu är det på gång ...

Jag har bara en fråga; Är det svårt för en thailändska att få turistvisum i Sverige?

Vad bör man tänka på?

/kkk
Citera
2015-03-31, 22:05
Medlem
Jag fick kontakt med en tjej från Filippinerna (Mindanao) via dateinasia.com för ca. 6 månader sedan, vi har haft kontakt med varandra i stort sett dagligen via "nätet", har nu beslutat mig för att resa ner & hälsa på henne samt hennes föräldrar.
Jag vill gärna bjuda över henne till Sverige för att hälsa på mig, det jag mest undrar över är om det blir mycket "pappersarbete" för att hon skall få till en resa hit till Sverige, tar kanske ett tag för att fixa ett VISA? Givetvis står jag för alla kostnader vad det nu innebär för henne.

Tacksam för svar
Citera
2015-03-31, 22:19
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle-kula91
Jag fick kontakt med en tjej från Filippinerna (Mindanao) via dateinasia.com för ca. 6 månader sedan, vi har haft kontakt med varandra i stort sett dagligen via "nätet", har nu beslutat mig för att resa ner & hälsa på henne samt hennes föräldrar.
Jag vill gärna bjuda över henne till Sverige för att hälsa på mig, det jag mest undrar över är om det blir mycket "pappersarbete" för att hon skall få till en resa hit till Sverige, tar kanske ett tag för att fixa ett VISA? Givetvis står jag för alla kostnader vad det nu innebär för henne.

Tacksam för svar

Tjena,

Jag har inte svar på din fråga, men däremot en fråga till dig. Är du inte orolig för att hon bara vill ha dina pengar? Det händer ju att asiatiskorna bara vill ha ett bättre liv och inte är kära i mannen ifråga alls. Inget illa menat, är bara nyfiken.
Citera
2015-04-01, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Tjena,

Jag har inte svar på din fråga, men däremot en fråga till dig. Är du inte orolig för att hon bara vill ha dina pengar? Det händer ju att asiatiskorna bara vill ha ett bättre liv och inte är kära i mannen ifråga alls. Inget illa menat, är bara nyfiken.

Tycker inte att DU behöver "oroa" dig över det, låter nästan som du själv har erfarenhet utav det, eller??
Om hon kan få ett bättre liv tillsammans med mig I Sverige så är jag glad för det eftersom jag själv är intresserad utav tjejen och hon utav mig, och jag tror faktiskt inte att hon sitter och ljuger för mig i 6 månader när vi samtalar med varandra varje dag.
Jag är inte en person som strör pengar runt mig bara för att jag skaffar en tjej från Filippinerna, om det inte är kärlek och familj hon är ute efter och i stället mina pengar så får hon väl åka tillbaks hem i så fall, visst hon kommer ju att såra mig, det får jag väl leva med i så fall, får väl fler chanser i livet förhoppningsvis
Citera
2015-04-02, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle-kula91

Tacksam för svar

Att hon ska bifoga intyg på det i sin ansökan samt ditt kontoutdrag för att se att du har ekonomin för att försörja henne. De räknar på 450 kr gånger antal dagar besöket varar.
Citera
2016-02-20, 22:39
Medlem
Nu är det så att jag träffat en thailändsk tjej på nätet via en dating site och vi har konverserat en del fram & tillbaka. Hon är 32år gammal men ser förvånansvärt mycket yngre ut. I övrigt ser hon väldigt bra ut, på en skala skulle jag säga 8/10 och har en fantastisk kropp. Blev faktiskt smått förvånad över hur snygga många av thailändskorna är på dessa dating sidor.
Hur som helst, hon liksom många andra tjejer på dessa datingsidor söker en man för ett långvarigt förhållande. Hon har berättat att hon blivit sårad många gånger tidigare av män i hemlandet och det är detta som min frågeställning gäller,

Är det vanligt att thailändska män vänstrar med andra kvinnor även fast dom är i ett förhållande? Jag får nästan den känslan efter att ha snackat med en del olika thai tjejer.

Hur ser dom rent generellt på förhållandet man/kvinna? I Sverige ska ju allt vara så jämställt men jag förmodar att thai tjejer inte är likadana. Vilka uppenbara skillnader finns?

Hur trogna är thai tjejer som är i ett förhållande?

Hur drivande är dom i ett förhållande, läste i någon annan tråd att dom har en mycket rakare kommunikation jämfört med svenska tjejer som oftast talar i gåtor och förväntar sig att killen alltid ska förstå vad problemet är fast dom kan inte säga det rakt ut, hur är thai tjejer i detta avseende?

Hur vill dom bli förförda och roade rent generellt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in