2013-09-15, 20:31
Medlem
Colombia har 9 platser då det gått rätt hyfsat för dem. Frågan är dock hur många stjärnor som kommer med, troligen kommer man skicka några lojala hjälpryttare också, allt enligt en kille på CyclingNews. Tror dock Betancour, Henao, Uran och Quintana är rätt så givna.

Pantano åkte ju bra i Florens på Girot så han kommer säkert också med.
Citera
2013-09-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Bra insats av Michael Olsson idag. Laget tog också hem segern. http://www.procyclingstats.com/race/Grote_Prijs_Jef_Scherens_Rondom_Leuven_2013

mkt bra å viktigt för Olsson att prestera
Citera
2013-09-15, 22:48
Medlem
Piggare ben på Kessiakoff idag skönt se men tveksamt om topp formen hinner infinna sig känns som får få hårda tävlingar...Ludvigsson att med riktigt bra men blev avhängd tror jag näst sista gången i backen

IAM har vunnit två tävlingar i helg + några andra bra resultat...utskällningen hjälpte tydligen att tänd cyklisterna så dom börja prestera

men varför tävlar inte Larsson?
Citera
2013-09-16, 06:49
Medlem
CrapStacks avatar
Jag tycker Vueltan är underskattad sett till underhållningsvärdet; mycket mer spännande än Tdf och Girot, kanske inte mest toppade och bästa cykisterna men so what. Tdf känns lite som OS i hocky ibland, alla bästa är med, men det bjuds inte dirket alltid på den roligaste åkningen, blir kanske lite väl mycket nerver, för mycket står på spel.

Horner, han är/(har varit) naturligtvis dopad, men jag är o andra sidan "säker" på att 95% av top 10 åkarna i ALLA lopp av betydelse är eller har varit dopade. Personligen bryr jag mig inte alls, tycker cykling är den ultimata underhållningen och ser i princip allt. Men jag kan inte förstå mig på de som kollar på cykelsport och gillar fair play, de måste verkligen vara gråhåriga efter alla avslöjandena.

Grattis Team Ince (Johanhaa), trodde faktiskt att jag skulle vinna när vi hade så lika ryttare inför de sista etapperna, men du hade hittat bättre spurtare visade det sig
Citera
2013-09-16, 16:50
Medlem
Lövqvist attackerar med 8 km av dagens etapp i england runt!
Hoppas det håller,
Citera
2013-09-16, 16:57
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Lövqvist attackerar med 8 km av dagens etapp i england runt!
Hoppas det håller,

Kom igen Gotland! Titta inte bakåt.
Citera
2013-09-16, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Kom igen Gotland! Titta inte bakåt.

Har han inte radiokontakt? Han borde veta hur många sekunder han har.
Synd att benen inte höll!
Citera
2013-09-16, 17:01
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Tror inte man får ha det i tävlingar utanför WorldTour.
Citera
2013-09-16, 17:02
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Synd att benen inte höll!

Satans brant det var på slutet annars hade han ju vunnit!
3a ändå riktigt starkt och grymt formbesked inför VM.
Citera
2013-09-16, 17:03
Medlem
mishimas avatar
Bra att han visar sig och bra att han försöker. Det gör han alldeles för sällan. Jag vill se han göra så här oftare.
Citera
2013-09-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Bra att han visar sig och bra att han försöker. Det gör han alldeles för sällan. Jag vill se han göra så här oftare.

Håller helt med dig...bra försök bådar gott inför VM även för Gotland å går visa Kess bättre from...
Citera
2013-09-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrapStack
Jag tycker Vueltan är underskattad sett till underhållningsvärdet; mycket mer spännande än Tdf och Girot, kanske inte mest toppade och bästa cykisterna men so what. Tdf känns lite som OS i hocky ibland, alla bästa är med, men det bjuds inte dirket alltid på den roligaste åkningen, blir kanske lite väl mycket nerver, för mycket står på spel.

Horner, han är/(har varit) naturligtvis dopad, men jag är o andra sidan "säker" på att 95% av top 10 åkarna i ALLA lopp av betydelse är eller har varit dopade. Personligen bryr jag mig inte alls, tycker cykling är den ultimata underhållningen och ser i princip allt. Men jag kan inte förstå mig på de som kollar på cykelsport och gillar fair play, de måste verkligen vara gråhåriga efter alla avslöjandena.

Grattis Team Ince (Johanhaa), trodde faktiskt att jag skulle vinna när vi hade så lika ryttare inför de sista etapperna, men du hade hittat bättre spurtare visade det sig

Tack trodde Betancur skulle kosta mig segern men tydligen gick de vägen med även han i laget grymt besviken ändå på han...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in