2006-05-27, 10:14
Bannlyst
Eftar som jag bara blev kritiserad när jag skapade en ny tråd så frågar jag åter igen: vad kan man beställa eller köpa nitrometan? Finns det nån som slulle kunna hosta upp nån länk MVH/Alexander
Citera
2006-05-27, 11:44
Medlem
mummas avatar
Jag har länge försökt att hitta en bra labbrock, men vart fasiken kan man köpa det?
En sökning här på googel kommer man bara till ett inlägg här som inte är så mkt givande.

http://www.flashback.org/archive/index.php/t-144263.html

Så vart kan man köpa en bra labbrock?
Citera
2006-05-27, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alxander
Eftar som jag bara blev kritiserad när jag skapade en ny tråd så frågar jag åter igen: vad kan man beställa eller köpa nitrometan? Finns det nån som slulle kunna hosta upp nån länk MVH/Alexander
som det nämndes i din tråd finns det i butiker som säljer rc fordon.
dög inte den förklaringen? dessutom har du inte kollat noga när du sökte på google, eller så sa du bara att du sökt.

varför ska alla kewl ha allting serverat på ett silverfat?
fick denna som tredje träffen när jag sökte http://www.skanehobby.se/index.php?cPath=6_60
Citera
2006-05-27, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alxander

Ärligt talat va fan är det med dig? Du fick ju förfan svar i din tråd och så frågar du här igen?
Citera
2006-05-27, 16:43
Medlem
Naturvetarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumma
Jag har länge försökt att hitta en bra labbrock, men vart fasiken kan man köpa det?
En sökning här på googel kommer man bara till ett inlägg här som inte är så mkt givande.

http://www.flashback.org/archive/index.php/t-144263.html

Så vart kan man köpa en bra labbrock?

Makab, A-dynam och massa andra ställen...
Citera
2006-05-27, 18:27
Medlem
Jomazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pihlquist
Ärligt talat va fan är det med dig? Du fick ju förfan svar i din tråd och så frågar du här igen?

Bra fråga, vad är det med dessa kewls, blyförgiftning i spädbarnsåldern?
Citera
2006-05-27, 20:26
Medlem
Silverturks avatar
Vad som är mer irriterande är de som postar bara för att bevisa vilken idiot den första personen var, vilket ger 3-4 ggr fler postningar som andra användare inte får någon som helst nytta av! Skit bara i det istället så får moderatorn komma och rensa om det var ett grovt fel.

Vill man andå tracka ner på personen för att känna sig övermäktig eller stilla sin sadistiska hunger kan man alltid skicka ett PM eller mobba via MSN.
Förresten Pihlquist, jag har ALDRIG sett dig posta något relevant. Kan du något över huvud taget?
Citera
2006-05-27, 21:08
Medlem
Naturvetarens avatar
FÖ Pihlquist så finns nitroglycerol på apoteket, fick en känsla av att du inte tror det när jag läste din signatur...
Även om det är i små mängder och är receptbelagt så finns det där.
Citera
2006-05-27, 21:53
Medlem
anarquistas avatar
Tack för tipset om kemiskt ren bensin, hade inte en aning om att det var heptan i det
Citera
2006-05-28, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturvetaren
FÖ Pihlquist så finns nitroglycerol på apoteket, fick en känsla av att du inte tror det när jag läste din signatur...
Även om det är i små mängder och är receptbelagt så finns det där.

Jo, jag är faktiskt medveten om detta, då det används som hjärtmedicin. Men det är knappast tillgängligt för en privatperson som tänker sabba någons bil, som det var i detta fallet. Och min signatur är ju absolut inte för att driva med eller håna honom på något sätt.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av Silverturk
Förresten Pihlquist, jag har ALDRIG sett dig posta något relevant. Kan du något över huvud taget?
Öppna ögonen då.
Citera
2006-05-28, 12:23
Bannlyst
Citat:

Vad fan är det med dejj då precis som om man skulle knna beställa nitrometan på skånehobby det står INGEN POSTORDER PÅ DENNA PRODUKT. Palla åka 40 mil för att bara införskaffa 1 liter nitrometan. Fortafarande ingen som har varit snäll och gett mig en länk. O nej jag har inte får bly frgiftning men du kanske har blivit tappad är du var lite + lite recin
Citera
2006-05-28, 12:46
Medlem
Naturvetarens avatar
Citat:
Och min signatur är ju absolut inte för att driva med eller håna honom på något sätt.
Då så!

Alexander: Gå till din lokala RC-handlare, de kan beställa in åt dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in