2010-01-21, 17:11
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eckick1
www.keten.com

Jag hittar inte stubin överhuvetaget på den sidan :S
Citera
2010-01-21, 17:38
Medlem
GalFisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
http://keten.com.pl ska det vara.
Citera
2010-01-21, 17:40
Medlem
intevets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb

Verkar som man kommer in på någon annan sida

Pröva
http://www.keten.com.pl/Start_SWE

Mvh
Anders
Citera
2010-01-21, 18:48
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intevet
Verkar som man kommer in på någon annan sida

Pröva
http://www.keten.com.pl/Start_SWE

Mvh
Anders

Tack Jag hitta vad jag skulle ha
Citera
2010-01-23, 19:42
Medlem
Mr.Learys avatar
Är det någon som vet var man kan köpa H2O2 (Hydrogenperoxid)?

Jag har letat efter H2O2 på minst 5L dunk med ljus och lykta men bara hittat massa små flaskor med typ 3% hydrogenperoxid och grow shoparnas liquid oxygen men den är väldidgt dyr...

Är det någon som vet var jag kan få tag på minst 25%-30% H2O2 så skulle jag bli överlycklig om jag fick info om var jag kan köpa detta
Citera
2010-01-23, 19:51
Medlem
Cuprums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Leary
Jag har letat efter H2O2 på minst 5L dunk med ljus och lykta men bara hittat massa små flaskor med typ 3% hydrogenperoxid och grow shoparnas liquid oxygen men den är väldidgt dyr...

Är det någon som vet var jag kan få tag på minst 25%-30% H2O2 så skulle jag bli överlycklig om jag fick info om var jag kan köpa detta

Jag fick tag på en flaska 20% H2O2 på 1 (eller var de 2?) liter.
Om jag kommer ihåg rätt så köpte jag den på Järnia.
Dock står den inte framme bland hyllorna utan jag fick fråga efter den, de hade den undanställd i lagret.
Citera
2010-01-23, 19:52
Medlem
Fieldleafs avatar
Citat:

Har man inte lärt sig vad det heter på svenska så är man verkligen inte lämpad för att hantera det.

// fieldleaf
Citera
2010-01-23, 20:05
Medlem
Mr.Learys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Har man inte lärt sig vad det heter på svenska så är man verkligen inte lämpad för att hantera det.

// fieldleaf

Väteperoxid.

Jag har hanterat H2O2 i princip dagligen i ca ett år utan ett ända problem, jag vet vad det är jag håller på med för kemikalier och använder den skyddsutrustning som bör användas så jag är långt ifrån olämplig att hantera det.

Men nu är det ju inte min lämplighet att hantera kemikalier tråden handlar om, den handlar om var det går att köpa H2O2 i större flaskor/dunkar!

Ärtor & Kärlek!
Citera
2010-01-23, 20:38
Medlem
Fieldleafs avatar
Citat:
Väteperoxid.

Jag har hanterat H2O2 i princip dagligen i ca ett år utan ett ända problem, jag vet vad det är jag håller på med för kemikalier och använder den skyddsutrustning som bör användas så jag är långt ifrån olämplig att hantera det.

Men nu är det ju inte min lämplighet att hantera kemikalier tråden handlar om, den handlar om var det går att köpa H2O2 i större flaskor/dunkar!

Ärtor & Kärlek!

Hur kan du har problem att få tag i den om du har hanterat det dagligen i över 1år? Då borde verkligen inte tillgången vara problemet.

Tråden är för övrigt felplacerad och ska tas i: https://www.flashback.org/t197240

Vilket är en klistrad tråd i denna del av FB. Därav bitterheten i början.

För övrigt så är färghandlaren ett hett tipps. Ute i butik står 19,5% H2O2 men finns starkare i dunk bakom disk

// fieldleaf
Citera
2010-01-23, 21:03
Medlem
Mr.Learys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Hur kan du har problem att få tag i den om du har hanterat det dagligen i över 1år? Då borde verkligen inte tillgången vara problemet.

Tråden är för övrigt felplacerad och ska tas i: https://www.flashback.org/t197240

Vilket är en klistrad tråd i denna del av FB. Därav bitterheten i början.

För övrigt så är färghandlaren ett hett tipps. Ute i butik står 19,5% H2O2 men finns starkare i dunk bakom disk

// fieldleaf

Jag har inga problem att få tag på 1L flaskor, men kostar 120:-/L så jag tänkte att det borde ju bli billigare att köpa en dunk på några liter?
Citera
2010-01-23, 21:04
Medlem
very dangerouss avatar
20 % väteperoxid säljs på dunk (mins inte om det är 5 eller 10 l) som poolmedel.
Citera
2010-01-23, 21:07
Medlem
Mr.Learys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av very dangerous
20 % väteperoxid säljs på dunk (mins inte om det är 5 eller 10 l) som poolmedel.

Du råkar inte veta var man kan köpa detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in