Jag ska kicka igång lite annm med det. Har en polare som har en hel kasse full med tändhattar, och det finns tre storlekar. Så jag undrar vilken av dem jag behöver och då frågade jag om en bild på en 8#. lite info kanske kan hjälpa ifall någon vet nått, Det är en mässinghylsa. De är av den gammla sorten och de är ganska så stora.
Du får ju snart veta det! Bidra lite till forumet istället för att bara posta så mycket onödiga frågor. Berätta för de som är intresserade om det rycker efter att du experimenterat! Och vill någon ha en bild på en #8 tändhatt vill han inte ha tips om peroxider, du postar bara onödiga inlägg för postandets skull! Dessutom är det inte för HMTD:s kraft man inte använder det utan för dess känslighet och dess reaktivitet med många metaller. Att det går att starta ANNM med HMTD och eltändning, varför skriver du det? Det har inte med saken att göra. Dessutom borde du veta att pyrokemi kan långt mycket mer än du och att han har full koll på att HMTD kan starta ANNM.
Jag tror inte jag sett ett enda vettigt inlägg från dig när du bidrar med något till forumet, tyvärr.
Det är klart jag vet att man inte använder det för att det är ostabilt, men hade det vart lika ostabilt men ganska dåligt sprängämne hade det vart skillnad.
Och jag var nyss ute och testade nåra såna dära rökisar. Det kom MYCKET rök och lät typ som en raket. Jag råder alla att testa det. Blir varmt som Fasen dock.Men det brinner inte mycket. Och det är väldigt billigt att göra också. nåra kronor styck eftersom AN är såpass billigt.
Och självklart vet jag attt Pyrokemi vet mer än mig, vi ligger på helt olika plan, Men jag pratade inte med han utan med Carmstedt. Jaja förlåt om jag ställer till problem.
Jag har gjort mit eget kol ett tag men får det aldrig riktigt finmalet.
Vet någon om det finns någon ej-internet-affär istockholmsområdet där man kan köpa detta?
Svenskakemi säljer ju som sagt men där ligger minsta ordervärde på 500kr+200frakt.