hacka på noobsen jaja jätte kul, typ nationalsport här på FB ju får väll kolla ragnar bensons bok om hemmagjorda tändhattar och detonatorer då
Hahaha, och att du seriöst trodde att man kan köpa tändhattar är ett fint bevis på hur viktigt det är att du INTE gör sprängämnen. börja du med bp, sen visselmix å senare flash och håll på så tills du vet vad du sysslar med. när du gör det så ska du ändå seriösr överväga att börja med något typ av HE överhuvudtaget.
Om du tycker att Formel 1 ser ut att vara en rolig sport, så kan du inte bara sätta dig i en F1 och köra.. du måste gå den långa vägen och börja lära dig köra gocart för att sakta bli bättre och bättre.. detsamma gäller både pyroteknik och spränämnen
jag har gjort bp, flash TCAP och HMTD bara inget som kräver ett primärsprängämne förut men eftersom att de flesta här tycker att det är så väldigt kul att hacka på noobs så ska jag väll va tyst och snickra ihop en egen.
Gjorde en liknande fonän forrut , dock antändes aldrig tomtebloss-pulvret.
Rätta mig om jag har fel , men S/S brinner kanske inte i tillräckligt hög temp
för att antända de malda TB:en?
Någon nämnde förrut , att kaliumklorat skulle funka
Gjorde en liknande fonän forrut , dock antändes aldrig tomtebloss-pulvret.
Rätta mig om jag har fel , men S/S brinner kanske inte i tillräckligt hög temp
för att antända de malda TB:en?
Någon nämnde förrut , att kaliumklorat skulle funka
Billigare å göra bp då ju... Men jag gjorde en misslyckade igår med S/S och det kom lite gnistor då...