Inte för jag vet vad du ska använda det till (gissar dock på deg).
Sökte ialla fall på google och fann detta.
Citat:
Olja 2T TORCO Synt Rökfri 1L 12st/kart 600st/pall
OLJA TORCO 2T RÖKFRI & MILJÖVÄNLIG En helsyntetisk 2T olja med unika egenskaper. Helt baserad på Polyisobutylen som vid förbränning endast bildar koldioxid och vattenånga. Extrema smörjegenskaper och mycket bra konserverande egenskaper. TORCO lämna
Ja det är c4 jag ska göra (i teorin ) (trodde att du hade räknat ut det det var ju faktist du som stängde ner min sprängdegstråd :P) kan du inte svara på frågan istället för att hacka på oss n00bs? Tändhatten är väll mitt problem?
Visste inte riktigt vars jag skulle posta den här frågan men jag testar här...Eftersom att jag har diabetes och har högt blodsocker ibland, så undrar jag om man skulle kunna separera sockret från blodet, hur skulle man då gå till väga?
Om du får tag på ett osmotiskt (?) filter så kan du köra en separation á la dialys på det. Blod på ena sidan rent vatten på andra sidan. Ska ju dra sockret genom filtret (förutsätter att du har ett filter för den specifika sockerarten). Sedan är det bara att avdunsta vattnet. Vill du sänka ditt blodsocker kan du ju även genomföra en bukhinnedialys på dig själv. För in en grov nål i magen, spruta in koksaltlösning. Vänta ett tag och tappa ur vattnet. Det innehåller nu socker mm.
Annars kan du ju istället separarera din urin. Där har ju du som diabetiker överskottsockret.
Ja det är c4 jag ska göra (i teorin ) (trodde att du hade räknat ut det det var ju faktist du som stängde ner min sprängdegstråd :P) kan du inte svara på frågan istället för att hacka på oss n00bs? Tändhatten är väll mitt problem?
MEN FOÖR FANKEN !!!
Gör 100g flash i en redigt bra innerslutning så ska vi se om du fortfarande är sugen på "zeee-fooor".