2006-11-23, 14:56
Medlem
pihops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknown user
f han vet nog vad du och många andra gör nere i källaren på kvällarna, men det fina är att han själv håller på nere i källaren

Det fina är ju att han har tillverkningstillstånd och gör fyrverkerier på professionell nivå!
Citera
2006-11-23, 15:20
Medlem
very dangerouss avatar
ok så det ska trots allt fungera?
ska ta och köpa en säck! men hur är det att köpa nu på vintern det är väll till för tex jordgubbar så frågan är brukar dom ha det hämma på vinter och i så fall kommer dom at fråga ut en???
Citera
2006-11-23, 15:59
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av very dangerous
ok så det ska trots allt fungera?
ska ta och köpa en säck! men hur är det att köpa nu på vintern det är väll till för tex jordgubbar så frågan är brukar dom ha det hämma på vinter och i så fall kommer dom at fråga ut en???
Det ÄR fortfarande 98% kaliumnitrat. Procenten som står på hemsidan anger vad kaliumnitratet består av. Vilktigt för proffisionella odlare. (De bör ifs veta vad kaliumnitrat innehåller!)
Citera
2006-11-23, 17:34
Medlem
unknown users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pihop
Det fina är ju att han har tillverkningstillstånd och gör fyrverkerier på professionell nivå!

mm, det skulle inte vara fel om jag också hadde det
Citera
2006-11-23, 18:49
Medlem
Gunpowderfreaks avatar
Citat:
En i min avgångsklass fick MVG fastän han under flera lektioner vänt sig tillbaka till mig (som fick VG) och frågat om stavning på så enkla ord som "skjuta" (enda ordet jag minns specifikt att han frågat om).

Han fick givetvis MVG för att min lärare ville vara nytänkande, revolutionerande, i stil med det nya; och därmed berömma b-iga dikter med kass grammatik. Han gav också MVG till svenska uppsatser där vartannan mening var något i stil med "det är därför man måste ge 110%!", och ja, det var en mening, inte en bisats som man skulle kunna tro.

Jaså.
Men nu var det så att jag frågade Very Dangerous.
Citat:
Sorry, dampar alltid loss på skiten när jag får chans.

Föralldel. Brukar också passa på när jag får chansen

Budskapet som tydligen ingen uppfattat var att jag tvekar på att han ens HAR ett sådant betyg.
Kanske uttryckte mig otydligt , isf ber jag om ursäkt.
Hoppas jag har förtydligat detta nu.

// Mvh
Citera
2006-11-23, 19:12
Medlem
wääuus avatar
Jag förstod iallafall!
(var bara tvungen att klargöra det för dig )
Citera
2006-11-23, 19:22
Medlem
Gunpowderfreaks avatar
Det var bra.

Har lamat/spammat tillräckligt nu ,ska sluta lovar
Citera
2006-11-23, 21:04
Medlem
very dangerouss avatar
stava

skrev snappt utan att tänka på stavningen. Naturligtvis vet jag hur man stavar till gödsel!!!
sen hadde jag för mig att tråden handla om Var får jag tag i kemikalier och utrustning, och inte stavning och gramatik. Vill du fortsätta diskudera stavning föreslår jag att du skapar en ny tråd om det!!!
Nu kan tråden fotsätta.
PS mitt utgångsbetyg ur 9 är min ensak.
Citera
2006-11-23, 21:55
Medlem
Gunpowderfreaks avatar
En sista fråga till dig.
Vad f*n vad det sista jag skrev?
Citera
2006-11-23, 22:40
Medlem
pihops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknown user
mm, det skulle inte vara fel om jag också hadde det
Dessvärre är det inte speciellt lätt att få det här i sverige.
Citera
2006-11-23, 22:49
Medlem
unknown users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pihop
Dessvärre är det inte speciellt lätt att få det här i sverige.

nix, ja vet, synd det men hur svårt är det och få tillstånd till att ta in färdiga produkter från tex kina och bara bli leverantör av fyrverkerier som tex svea?
Citera
2006-11-24, 20:15
Medlem
zoccers avatar
Nån som vet var man kan få tag på extra långa metallborrar i dimensioner kring 4 - 10mm? Längre än vanliga alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in