Företag som säljer hazmat brukar sälja cesiumjodid i tablettform, även affärer som tex smart-elements.com och unitednuclear.com säljer det i tablettform.
Jag upprepar min fråga ifall någon inte orkar scrolla upp... : Vad finns det för skillnader mellan att ta CI jämfört med KI?
Jaha då var det jag igen då! Bara jag som älskar denna tråden?
Nån som vet vad en sånhär: http://www.ahuracorp.com/first_defender.html?gclid=CKzam5n__YcCFTpYMAodWAc7 HA
handhållen spektrometerhrej kostar? Tippar på ett tiotusental dollares, men det hade varit fint att ha
Vad kostar en "vanlig" mass-spektrometer? Tänk om man var miljardä asså, då hade jag skaffat mig ett fullt utrustat mega-lab komplett med spektrometerutrustning
går det att "späda ut" flash så att de får liknande egenskaper som bp? bra och veta när mitt bp e slut och jag vill ha tex en drivladdning till en mösare
går det att "späda ut" flash så att de får liknande egenskaper som bp? bra och veta när mitt bp e slut och jag vill ha tex en drivladdning till en mösare
Jag har aldrig redigt fattat hur man gör stjärnor. Ska man ta vanligt bp och blanda det med den metallen? T.ex ta bp och sen hälla i strondium i såsen.. Lr är det inte så man gör :S